Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pettänyt

Vierailija
13.11.2005 |

Elikkä ongelma on tämä. Mies sopinut treffit naisen kanssa ravintolaan, viettänyt iltaa siellä hänen kanssaan. Soittanut seuraavana viikonloppuna mutta nainen ei ole vastannut. Naisen nimi ja numero ollut miehen nimellä hänen puhelimessaan. Nyt joka ikinen päivä mietin tätä tapahtumaa enkä voi luottaa mieheeni. Mies käy lähes joka viikonloppu baarissa ja pelkään aina että mies tapaa joko sen tai jonkun toisen naisen siellä. Mies puhunut treffeillään siitä kuinka haluaisi erota minusta. Mies lähettänyt naiselle mm. viestin jossa haluaisi jatkaa yhteydenpitoa. Nainen myös kiinnostunut miehestä. Mitä tehdä? Mies vakuuttaa, että haluaa olla mun kanssa mutta ei suostu enää keskustelemaan asiasta. Haluaa joka viikonloppu kavereidensa kanssa baariin, eikä halua viettää viikonloppuja mun kanssa. Jotain ideoita mitä kantsis tehdä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika -ansaitset parempaa!

Vierailija
2/28 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joka viikonloppu haluaa baariin, se ei kuulosta hyvältä. Onko teillä lapsia? Jos ei, sinuna etsisin uuden miehen. Jos lapsia, menkää jonnekin perheterapiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paskahousultahan tollanen ukko vaikuttaa.Potku perseelle,kyllä parempiakin löytyy.Ihan rehellisesti sanottuna olis paljon helpompaa elää ilman miestä...

Vierailija
4/28 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähempänä kolmeakymmentä. Ei lapsia vaikka itse niitä haluaisinkin. Mies myös myötämielinen lapsen hankiintaan. Nyt kuitenkin päätin, että en voi lapsia tähän tilanteeseen hankkia. Pelkään jättää, toisin sanoen pelkään yksin jäämistä. Meillä iso asuntolaina, joten en tiedä miten sen kanssa menetellä.

Vierailija
5/28 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelin sen naisen kanssa. Soitin hänelle ihan pokkana, että mitäs tää tällänen on. Tää homma alkaa kypsyttää niin paljon, että pää halkee.

Vierailija
6/28 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiduttaisit itseäsi lopun elämääsi? Miehesi ei ihan selvästikään halua olla kanssasi-ei ole sitoutunut. Sellaisenko miehen kanssa haluat jakaa elämäsi? Argh. *repii hiukset päästä*

Paremmin sinä yksin pärjäät. Mikä siinä yksin olemisessa on niin pelottavaa että pitää sikojen kanssa sen takia väkisin elää?

Vierailija
7/28 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Anteeksi voit ehkä antaa, unohtaa et milloinkaan. Minulla on tunne, että olisit onnellisempi ilman miestäsi. Älä pelkää yksin jäämistä! Edessäsi odottaa vielä parempi!

Vierailija
8/28 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tollasen kanssa omaa järkeään menettämään.Lapset olisikin toinen juttu,mutta sun tapauksessa kaikki menisi hyvin.Ei tuollaisella suhteella ole tulevaisuutta.

Vierailija
9/28 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen soitteli miehelleni vielä viikon ainakin tapauksen jälkeen. Itse olen ihan hukassa tän tilanteen kanssa. Luottamus mennyt, mutta silti haluisin jatkaa. Kuin myö itsetunto poljettu maahan. Mies kehuskelee sillä kuinka saisi kenet vaan baarista. J a kun kehotan häntä lähtemään tämän ko. naisen luo niin sanoo että on niitä muitakin ettei tarvi just tän naisen luo mennä. Tällä hetkellä en tunne koko miestä. Pitkän aikaa meni siihen kun luottamus palautui kun hän valehteli ex-tyttöystävästään. Nyt luottamus meni taas-

Vierailija
10/28 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ettei lapsia ole! Älä tuollaisen ääliön kanssa teekään vaan mene hakemaan oikea mies, joka on hyvä eikä petä.

Vierailija
11/28 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyllistän itseeni siitä, että miks en voi antaa anteeksi. Miks en voi unohtaa? Miks tää asia vaivaa aina ja aina vaan? Aina kun hän lähtee baariin pelkään, että jotain tapahtuu mun selän takana. Tuokin juttu olis mennyt pidemmälle ellen olis saanu heitä niin pian kiinni. Ja mistä mä tiedän vaikka he tapailis edelleen. Aina kun ota tämän esiin mieheni vetoaa siihen, että juttelen minäkin miespuolisten työkavereitteni kanssa. Mutta mä en olekaan ollut kenenkää heidän kans treffeillä.

Vierailija
12/28 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä jo kolmatta vuotta. Yhteinen asunto ja auto. Kihloissakin. Kai mieheni vaan haluaa monta asiaa kerralla. Huolettoman sinkkuajan ja siinä sivussa parisuhteen hyvät puolet.

Vierailija
13/28 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on selvästi hiiri. Miksi jatkaisit miehen kanssa joka ei arvosta sinua?? Miksi haluat jatkaa?

Vierailija
14/28 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin itse mennä pariterapiaan, mutta mietin onko se sen arvoista. Onko järkevää taistella yksin parisuhteen takia. KUn ehdotan että keskustelisimme niin mies kieltäytyy. Mutta kun hän haluaa keskustella niin silloin on pakko, jos joskus haluaa selvittää asioita. Jos eroamme, pelkään että mies paljastaa minusta ikäviä asioita kavereillemme. Sellaisia joiden takia voisi jopa mennä työpaikka alta.

Vierailija
15/28 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkäisin tuollaista miestä. Siis hänen tekojaan. En pystyisi luottamaan. Oletkin saanut hyviä neuvoja. Mies ei ole arvoisesi. Teillä ei ole lapsia, mikä on erittäin hyvä asia tässä tilanteessa. Ota itseäsi niskasta kiinni ja tee rohkea päätös!

Vierailija
16/28 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan samaa kuin nytkin. Potisin itsesääliä ja miettisin mitä tehdä. Aika idiootti olen. se täytyy myöntää. Aina ennen olen vannonut että jos mua petetään niin mä lähden. Eipä se olekaan niin helppoa.

Vierailija
17/28 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä on tullut todella asiallista palautetta, joka on pistänyt miettimään. Tosiaan tulevaisuudessa en haluaisia olla näin epävarma . Haluaisin luottaa. Mietin vaan että kuinka kauan kestää että saan luottamukseni takaisin?

Vierailija
18/28 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä olet totisesti jos jäät. Voimia!

Vierailija
19/28 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että jos lähtisin, olisi edessä pitkä ja aikaa vievä prosessi. Tällä hetkellä en jaksaisi hoitaa yhtään ylimääräisiä asioita. En jaksaisi hoitaa laina-asioita, selvittää asunnon myymistä ja meidän irtaimiston jakoa. Jonkun pitäis hoitaa nää asiat niin sit voiskin olla helpompi lähteä. Mutta pelkään myös, että tulen katumaan ja sitten kaikki onkin myöhäistä kun asunto onkin jo myynnissä.

Vierailija
20/28 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti sisimmässäni haluaisin selvittää tän asian ja jatkaa kuin puhtaalta pöydältä. Yksin en siihen kuitenkaan pysty vaan miehenkin pitäis olla aktiivinen. Se vaatisi monta keskustelua ja yhteisiä sääntöjä joihin mies ei varmaankaan suostuisi. Ja silti tuntuu että hukkaan vain elämääni kun pohdin näitä yksin ja itken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän