Mieheni kosi minua tänä aamuna :)
Kommentit (46)
Onnea kovasti!
Me ei olla uskiksia, mutta mies kosi puoli vuotta tapaamisesta, sitten muutti luokseni ja mentiin puolen vuoden kihlauksen jälkeen naimisiin. Mitä sitä turhaan odottelemaan kun tietää että toinen on se oikea? En silti väheksy avopareja.
vähän vainotun uhrin olo tässä onkin, kun näitä lukee. -ap
Ihanasti vastattu :)
Mies on mies. Siis kertoo sukupuolen. Aviomies on aviomies. Ap:han EI kirjoittanut, että aviomieheni kosi minua tänään.
Kyllä mä ainakin puhun miehestäni, koska kyseessä ei ole enää mikään poika. Olisi kummallista puhua poikaystävästä, kun teini-ikä on ylitetty. Miesystäväkin on niin teennäinen sana. Ja kyllähän tuo mun mieskin puhuu joskus minusta, että mun nainen, naiseni. Eli hiustenhalkojat, nyt vähän töppäsitte kuitenkin. Vaikka huumoriksihan tuo alunperin oli tarkoitettu.
Toiseksi: mä ainakin aikanaan muutin ukkoni kanssa yhteen ihan vaan siksi, että niin oli kätevintä. Oltiin molemmat muuttamassa pois lapsuudenkodista kun aloitin opintoni ja mies meni töihin. Oli taloudellisempaa ja helppoa siinä tilanteessa sitten muuttaa saman katon alle. Siinähän sen sitten huomasi, että tämähän sujuu näinkin tiiviinä tämä suhde. Ja niin vaan ollaan edelleen samassa osoitteessa. Eihän sitä voi etukäteen tietää kuinka arki sujuu, eikä siksi voi tehdä mitään lopullisia päätöksiä siinä vaiheessa.
Joskin olen hyvin epäromantikko ja realisti, enkä usko että mitään lopullisia päätöksiä voi tehdä missään vaiheessa. Vaikka menisi naimisiinkin. Aina se voi saattaa päätyä kuitenkin eroon. Kun elämästä ei ikinä tiedä.
jaksaa päivästä toiseen kirjoitella tänne noita typeriä, lyttääviä vitsejä?
Olen nimittäin oikeasti miettinyt joskus, millaiset, elämäänsä pettyneet ihmiset jaksavat vuodesta toiseen jauhaa tänne noita samoja vastauksia.
Minulle ei nimittäin tullut ekana aloituksen nähtyä mieleen lytätä ap.ta. Vaan minulle tuli mieleen onnitella ap.ta ja toivottaa hänelle ja hänen miehelleen hyvää avioliittoa.
Mä ajattelin tulla heittämään ihan vitsillä tän "eihän se ole MIEHESI jos ette ole naimisissa" mutta myöhästyin näköjään pahasti! :D Tää on kyllä taas niin taattua av-laatua. Onnea AP:lle!
...onneks mua on sentään kosittu itsenäisyyspäivänä :P
Mulla on kaveri, joka löytää kaikesta toisten tekemisistä merkityksiä. Tää on just hänen kaltaistaan. Jos hänen miehensä kosisi tänään, hän takuulla kieltäytyisi, koska täytyyhän olla joku merkitys, jos mies kosii tällaisena päivänä.
Kerran tuo mies yritti kosia, sattui miehen tietämättä olemaan perjantai ja 13.päivä. Nainen kieltäytyi, koska hänen mielestään mies oli tahallaan valinnut tuon päivän, ettei liitto onnistuisi. No mies yritti selittää, että kun nyt satutaan olemaan tällä romanttisella mökillä ja hän on panostanut ruokiin jne., mikään ei auttanut. :D
Ihan se sama sakki, joka kirjoittaa Haavistosta ne sata viestiä päivässä ja jankkaa ties mistä ja haukkuu nyt Niinistöä ja sitä ennen persuja jankkaa täällä. Painukaa nyt vihreät vittuun täältä ja AP:lle paljon onnea!