Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just, mies sanoo mua tosikoks!! :O

Vierailija
16.12.2011 |

Oli puhetta suihinotosta ja sperman nielemisestä. Alkoi puhumaan, että oonko koskaan kokeillu niellä, kun häneltä en ole nielly koskaan.

No vastasin, että oon kyllä tehny sitäkin, mut sperma on musta niin pahan makusta että en enää sitä harrasta.

No, aloin sit ajattelemaan asiaa ja ajattelin, että mikä jottei, kokeillaan, ei siihen nyt kuole jos toinen siitä saa jotain extrahyvää.

SITTEN mies kertoi, että hän on kerran saanu semmosta hoitoa, joskus monta vuotta sitten ja se tuntu ihan mahtavalle! Että voisinko tehä samoin! Sanoin miehelle, että parasta että menee sille samalle naiselle uusintakäsittelyyn, mutta ei kuulemma voi, kun nainen on naimisissa jne.

Ei saatana! Nyt mies syyttä mua tosikoks ja sano luulleensa että mun kanssa voi keskustella mistä vaan! Millon se tajuaa, että kaikesta keskusteleminen ei ole sama kuin kaiken kertominen?? No, jäipähän ilman suihinottoa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joo. Tilannetajun puute vois olla määritelmä miehen käytökselle :D :D

Muistithan kertoa, että olis saanu, mutta ei saakkaan :D

Vierailija
2/2 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasin, et "voi vitsi miten hyvä toi sun tilannetaju onkaan, pelastit mut koklaamasta pitkästä aikaa :) Kato, ammattiylpeys se on meikäläiselläki :)"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi