Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin tänään syömään Voxraa masennukseen, onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä lääkkeestä?

Vierailija
03.06.2024 |

Hyvässä kuin pahassa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 300mg oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Ei mitään vaikutusta.

Vierailija
2/21 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa 300 mg eikä mitään vaikutusta, mutta nää on niin yksilöllisiä, että ei voi päätellä miten toisilla toimii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikitettynä siitä tulee sanoinkuvaamattoman euforinen olo, mutta se kestää vaan viis minuuttia.

Vierailija
4/21 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain essitalopraamin jäljiltä seksihalut takaisin. Virtaa on enemmän, ei tunnu ihan niin kuolleelta työpäivän jälkeen. Huonona puolena unet tosiaan oli ekan kuukauden aika huonot (ei meinannu nukahtaa, jos heräsi niin ei päässy takaisin uneen), mutta reilulla melatoniinilla alkoi sit hellittää sekin. Ihan alkupäivinä oli aika outoja tuntemuksia, mutta ne meni nopeasti ohi. Nyt 2 kk 150mg per pv.

Vierailija
5/21 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei masennukseen vaikutusta. Tuntui että söi lääkkeitä, joista tuli outo olo. Mutta hyötyä ei ollut. 

Vierailija
6/21 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on muotia popsia pillereitä heti kun vähän masentaa ja itkettää. 

Vierailija
7/21 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on muotia popsia pillereitä heti kun vähän masentaa ja itkettää. 

Älä viitsi. 

Vierailija
8/21 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten niistä miljoonasta aiemmasta saman aiheisesta ketjusta osannut lukea? 🤦🏻 🙄

Vierailija
9/21 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 300g ja lisäksi escitalopramin. Vaikuttaa kyllä piristävästi ja olen reippaampi ja juttelen enemmän. Aluksi lievää kuvottavaa oloa ja outoja unia.

Vierailija
10/21 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut. Tavislääke. Vähän päänsärkyä, ei muuta. Ei aloitekykyä tsi muuta mainostusta.

Vierailija
11/21 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkkä SSRI ei ole auttanut, Voxran voisi olettaa tuovan oleellista lisäapua erityisesti aktiivisuuden parantajana.

Vierailija
12/21 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä duloksetiini? Kokemuksia? 

Vierailija
13/21 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa auttanut. Onneksi en uskonut lääkärin korulauseita vaan itse lääkettä. Plasebo ei luonnollisesti toimi. 

Vierailija
14/21 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei sopinut, vaikka teki olon aluksi energiseksi. Sinänsä auttoi masennukseen, mutta teki olon ahdistuneeksi ja aggressiiviseksi.

Vierailija
15/21 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun dopameemi reseptorit on jo parin kuukauden käytön jälkeen ihan passkana. Sitten pitää saada vaan vahvempaa ja vahvempaa tavatraa että saisi fiksit. Ensin kokkelii, sitten heroiinii ja lopuksi haluut vaan tappaa ihtes.

Vierailija
16/21 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi muuten suoranainen ihmelääke, mutta kun vie yöunet. Nostaa mielialaa ja antaa virtaa, auttaa keskittymään, antaa itsevarmuutta... mutta tosiaan heikentää yöunta niin radikaalisti, että lääkäri katsoi paremmaksi lopettaa. Toivottavasti saat apua! Tsemppiä!

Vierailija
17/21 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten niistä miljoonasta aiemmasta saman aiheisesta ketjusta osannut lukea? 🤦🏻 🙄

Ne on kaikki tämän saman lääkefetissistä kärsivän harhaisen henkilön aloittamia. Pillerit on sen elämän ainoa sisältö 💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊

Vierailija
18/21 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävästi unta, kunnon ruokavalio, hikoilua aiheuttavaa liikuntaa minimissään 3x/vko. Toistetaan kunnes oireet ovat hävinneet, ei tarvi nappeja.

Vierailija
19/21 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo lääke. Kun aloitin k yrpä seisoi kun kanki ja hirveä panetus jatkuvasti. Ei mennyt kauankaan niin päinvastainen vaikutus. Olin löysämuna ja s perman koostumus muuttui kun vedeksi. Vei siittiöt mennessään.

Vierailija
20/21 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki myös agressiiviseksi. Pinna lyheni ja paloi hetkessä.