Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksivarattu mies ottaa riskin pitämällä kakkosnaista?

Vierailija
26.01.2012 |

riski toisen pitämisessä erittäin suuri. menettäisi omaisuutensa jos jäisi kiinni

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies pitää sinua varalla? Olet yksin kaikki juhlapäivät: joulu, vappu, juhannus jne. Sinulla valuu vuodet hukkaan, koska et voi suunnitella pidemmälle. Sinä vain odotat milloin miehelle sopii tavata. Ei kuulosta kovin rakastavalta minusta...

Rakkauteen kuuluvat olennaisena osana kunnioitus ja luottaminen.

Mies valitsee aina ensin vaimon ja lapset. Jokainen ansaitsee sen oman miehen jota ei tarvitse jakaa kenenkään kanssa.

etten ala koskaan miksikään kakkosnaiseksi (koska en halua osallistua perheen hajottamiseen), mutta ymmärrän miksi tuollainen järjestely on jollekin itsen kannalta ok. Pitemmät parisuhteet kun kuitenkin aina jossain vaiheessa haalistuu ja tylsistyy eikä siinä toisessa ole enää uutuudenviehätystä ja jännitystä, niin varmaan joku mieluummin ottaa parisuhteesta vain ne hyvät puolet. Kun ei vietetä yhdessä jouluja ja juhannuksia niin ei tarvitse riidellä roskienviennistä ja tietokoneen pelaamisesta ja lasten asioistakaan ja katsella joka ilta samaa naamaa.

Vierailija
22/43 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sen miehen rakkaus/seksielämässä ei kotona ole mitään vikaa. Tottakai rakastajattarelle lirkutellaan ummet ja lammet.

miksi ihmeessä se mies sitten on ottanut rakastajattaren?? Keskustellakseen päivänpolitiikasta??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haalistuva ei ollut rakkautta alunperinkään.

Vierailija
24/43 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sen miehen rakkaus/seksielämässä ei kotona ole mitään vikaa. Tottakai rakastajattarelle lirkutellaan ummet ja lammet.

miksi ihmeessä se mies sitten on ottanut rakastajattaren?? Keskustellakseen päivänpolitiikasta??

että eivät osaa vastustaa kun on helppoa pimpulaa tarjolla

Vierailija
25/43 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jotta rakastajatar heräisi unesta ja lakkaisi alistamasta itseään hyväksikäytölle.

Vierailija
26/43 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä (nainen, naimisissa) olen suhteessa toiseen, myöskin naimisissa olevaan mieheen; oma avioliitto on hyvä, jotain puuttuu silti. Erota en koskaan aio. Salarakas piristää elämää niiiiiiiiiiiin paljon ja antaa voimia arkeen. Niinkuin tietysti omakin mies.

Vierailija
27/43 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos se rakastajatar ei edes odota, että mies eroaa, eikä halua elää tämän kanssa varsinaisesti yhdessä, niin ei kai sillä ole väliä. Tai siis että on siinä suhteessa kuitenkin varmaan muutakin yleensä kuin pelkkä seksi, tai jos naiselle riittää pelkkä (oletettavasti hyvä) seksi niin en minä ihmettele että joku "tyytyy" kakkosnaisen rooliin. En siis itse halua olla tällaisessa osallisena, mutta luulen ymmärtäväni miksi joku haluaa (sitä en tosin ymmärrä, miksei miehen perheen tunteita ajatella yhtään).

Vierailija
28/43 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samasta syystä minä tyydyn olemaan kakkonen hänen elämässään. Ei hän omaisuuttaan menettäisi koska kaikki on hänen nimissään mutta ei kestä eroa lapsista.

Oletkohan rakastajattareni? On kovin tutut lauseet. #9 kirjoitti että 2 naiset "alistuvat". Kyllä se vaan on niin että tilanne voi olla aivan päinvastoin ja siinä suhteessa todella tuntee elävänsä!

olemme alistuneet, ei vain toinen. Siihen että elämäntilanne ei anna muuta mahdollisuutta. Mutta onneksi on rakkautta!

Vierailija
29/43 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä (nainen, naimisissa) olen suhteessa toiseen, myöskin naimisissa olevaan mieheen; oma avioliitto on hyvä, jotain puuttuu silti. Erota en koskaan aio. Salarakas piristää elämää niiiiiiiiiiiin paljon ja antaa voimia arkeen. Niinkuin tietysti omakin mies.

pystyt suhtautumaan asiaan yhtä kepeästi, jos miehesi saa tietää tai häneltä paljastuu samanlainen "järjestely".

Vierailija
30/43 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi sitten nainen pitää kakkosmiestä? Itse voin puhua vain omasta kokemuksesta mutta minulla ei seksielämässä ole mitään vikaa, mies on kiltti, hoitaa perheen ja kaiken kun minä menen ja harrastan. Mies on siis ehkä vähän tylsä ja joku kipinä, se mikä meidät nuorena yhteen sai, ei ole läsnä kuin hetkittäin. Rakastan häntä syvästi, mutta kun kohtasin 12v nuoremman miehen joka liehittelee, imartelee se niin paljon että vetovoima on sanoinkosketeltavaa. Oma sairauteni on saanut minut ajattelemaan että miniulla on NYT oikeus kokea kaikki se minkä haluan tässä elämässä kokea. Moraalitonta tai ei, niin se vaan on. Ja mies (molemmat) ovat tietoisia tilanteesta, aviomies ei tiedä ihan tarkkaan mitä puuhataan mutta tietää että olen ihastunut.

Vierailija
31/43 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että ainakin sillä hetkellä mies olisi jopa valmis luopumaan vaimostaan. Jos vaimo olisi täysin korvaamaton, ei mies ottaisi riskiä että voisi menettää korvaamattoman naisen (jos jäisi kiinni).

Vierailija
32/43 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kokee pitkästä aikaa olevansa taas elossa. Rahan takia ei kannata olla naimisissa, vaan sen takia, että ei halua lähteä.

Vierailija
33/43 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

24, aivan samoin ajattelen. Minunkin salarakkaani muutaman vuoden nuorempi ja ahhh, se kyllä näkyy

Vierailija
34/43 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset miehet kulkevat "minne kulli kuljettaa".

Vierailija
35/43 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samasta syystä minä tyydyn olemaan kakkonen hänen elämässään. Ei hän omaisuuttaan menettäisi koska kaikki on hänen nimissään mutta ei kestä eroa lapsista.

Oletkohan rakastajattareni? On kovin tutut lauseet. #9 kirjoitti että 2 naiset "alistuvat". Kyllä se vaan on niin että tilanne voi olla aivan päinvastoin ja siinä suhteessa todella tuntee elävänsä!

olemme alistuneet, ei vain toinen. Siihen että elämäntilanne ei anna muuta mahdollisuutta. Mutta onneksi on rakkautta!

Tuo nainen, salarakkaani oli sinkku tavatessamme. Myöhemmin hän pariutui. Siitä huolimatta salasuhteemme on jatkunut. Kuka sitten lopulta onkaan toisen ykkönen tai kakkonen?

Vierailija
36/43 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kroppa, nätit kasvot, tiukkaakin tiukempi pimppi ymsyms. iskin naimisissa olevan,3 lapsen isän, jonka kanssa alettiin salasuhteeseen. Mä en kaivannut muuta kuin kuuman panosuhteen, mies "rakastui" muhun, lupaili ummet ja lammet, vaikken niitä kaivannut ja mies sen tiesi. Lopulta uskoin miehen löpinöitä siitä että jättää vaimonsa yms. mutta kaikki loppui siihen kun sain vaimolta viestin että "aiotko alkaa pitkäänkin suhteeseen mieheni kanssa?" No aina jotain hyvääkin löytyy, sain voimia jättää paskan avomieheni ja nyt mulla on ihana mies, lapsi ja koti..

Vierailija
37/43 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kroppa, nätit kasvot, tiukkaakin tiukempi pimppi ymsyms. iskin naimisissa olevan,3 lapsen isän, jonka kanssa alettiin salasuhteeseen. Mä en kaivannut muuta kuin kuuman panosuhteen, mies "rakastui" muhun, lupaili ummet ja lammet, vaikken niitä kaivannut ja mies sen tiesi. Lopulta uskoin miehen löpinöitä siitä että jättää vaimonsa yms. mutta kaikki loppui siihen kun sain vaimolta viestin että "aiotko alkaa pitkäänkin suhteeseen mieheni kanssa?" No aina jotain hyvääkin löytyy, sain voimia jättää paskan avomieheni ja nyt mulla on ihana mies, lapsi ja koti..

aika hauska viesti vaimolta.

Vierailija
38/43 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi porukka ei tajua, että ne asiat mitä aviomies sille toisella naiselle puhuu on pääsääntöisesti paskaa. AIna ne samat jutut, kotona ei saa seksiä ja sitähän ei koskaan ole ollut aikoihin. Rouva kotona on kauhea huutava akka. Aikoo erota, heti kun aika on oikea. On niin ihanaa olla tämän toisen naisen kanssa plaa plaa plaa ja tietysti kehutaan kroppa ja kaikki, kun sehän nyt kuuluu asiaan, jotta sadaan piparia. Eikä siinä mitään, mutta miten tyhmä pitää olla, että uskoo kaiken ton?

Olen itsekin ollut toinen nainen hetken, mutta minä sentään en ollut niin tyhmä, että olisin uskonut mitään mitä se mies mulle sepitti. Harrastimme vain seksiä ja lopoetin suhteen, minulle ei olisi tarvinut mitään lupailla. Mutta huvittava vaan kuunnella aina näitä juttuja toisilta naisilta, kun ne miehen jutut on AINA ihan samat. Juuri ne millä toinen nainen koukutetaan.

Tuskin kukaan toiseksi naiseksi alkaisi, kun mies rehellisesti sanoisi. Rakastan vaimoani, en halua erota, meillä on hyvää seksiäkin, mutta haluan vähän vaihtelua sillon tällöin. Kuinkahan moni nainen tohon suhteeseen ryhtyisi?

Vierailija
39/43 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hauska viesti vaimolta.

toinen nainen tuon miehen elämässä.. Niin unohtui sanoa että tuo mies oli minua aika reilusti vanhempi, eli 39v, vaikkei sillä nyt mitään merkitystä olekaan.. :)

Vierailija
40/43 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona se arki on tullut ja vaimo vaan nalkuttaa, siis pyytää miestä tekemään jotain, eikä vaimo koskaan ymmärrä yhy-yhy. Kuvioihin astuu nainen joka ymmärtää, silittää ja hellii, passaa ja palvelee ja usein uskoo kaikki miehen jutut. Semmosia me naiset ollaan, kun me ymmärretään ja ymmärretään. Ja usein tämä nainen on aina silloin paikalla kun mies tarvitsee lohduttajaa, ja siitä se sitten suhteeksi muuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan