Miten olette upgreidanneet ja saaneet "kostettua" eksälle
Kommentit (45)
Ei sitä kostoksi tehdä. Kun huono mies erkanee elämästä, nainen vain alkaa luonnostaan kukoistaa.
Öh, itsensä ja oman elämänsä upgreidaaminen ei liity millään tavalla eksiin. Jätä se eksä menneisyyteen niin siinä on sinulle vielä 1 upgrade lisää.
Voisi ajatella että tuommosia miettivillä elämä junnaa ja exät porskuttaa eteenpäin.
Ei ole onneksi koskaan tarvinnut edes harkita tai muutoin vaivata sadasosa sekunttiakaan sillä miten kostaa eksälle. Josksu erehdyin katomaan jotain muistankohan oikein Martina Aitolehden juontamaa ohjelmaa, jonka osallistujien tavoitteena oli saada aikaan itselleen kostokroppa (engl. revange body) - Kaikella kunnioituksella mutta jo pelkkä ajatus "kosto kropasta" oli minulle sellainen, että en tiennyt olisiko sen kuullessaan pitänyt nauraa; olin liian hölmistyny jaksaakseni/ kyetäkseni katsomaan ohjelman loppuun,
Sinkkumies
Olen vielä näin 20 vuoden jälkeen yhdessä sen tyypin kanssa, joka eksäni mukaan halusi musta vain p*llua, kyllä nuo tuommoset tiedetään! Ja on muuten p*llua saanut tässä vuosien aikana!
Jos on noin paska olo itsen kanssa, ja pitää upgreidata "kostaakseen eksälle", voisi miettiä itse, miksi päästi itsensä niin paskaksi
Silloin kun oltiin vielä yhdessä niin mietin että paras kosto on se että olisin vielä joskus hyvässä suhteessa ja onnellinen. Näin kävi ja sain sen "kostokropankin" josta haaveilin 😅 Tosin eipä tuo nyt mikään varsinainen kosto ollut. Pääsin vaan elämässä eteenpäin. Kun vihdoin pystyin eroamaan niin en ollut siinä kohtaa enää katkera ja erottiin ns ystävinä. Tosin exä lopetti yhteydenpidon minuun ja lapsiin kun tapasin nykyisen mieheni jonka kanssa oltu jo 17 vuotta. Exällä ei mene elämässä hyvin ja tuntuu kurjalta että edes mitään kostoa aikanaan edes haudoin. Suurin toive olisi että hän saisi elämänsä kuntoon ja lopettaisi päihteiden käytön sekä saisi luotua jonkinnäköisen yhteyden aikuisiin lapsiinsa.
Ihanaa juuri tätä kirjoittaessa minua tultiin iskemään ;)
Juuri kun ajattelin että näytän niin huonolta ettei kukaan kiinnostu
Ap
Panin exän kaikkia kavereita ja siskoa. Kostoksi.
En halua olla missään tekemisissä sen henkilön kanssa. Oli sen verran vaikea tapaus.
No ettekö nyt tajua keskustelun pointtia
Ap
Yksi pelimies käytti vuosia hyväksi, esitti sinkkua pitkään ja oli hyvin epäselvä, odotutti aina. Soitin vahingossa avovaimolle vuosia sitten, kun ihmettelin miksi asuu samassa osoitteessa ja vyyhti selvisi. Kaipa se oli tavallaan hyvä että selvisi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole onneksi koskaan tarvinnut edes harkita tai muutoin vaivata sadasosa sekunttiakaan sillä miten kostaa eksälle. Josksu erehdyin katomaan jotain muistankohan oikein Martina Aitolehden juontamaa ohjelmaa, jonka osallistujien tavoitteena oli saada aikaan itselleen kostokroppa (engl. revange body) - Kaikella kunnioituksella mutta jo pelkkä ajatus "kosto kropasta" oli minulle sellainen, että en tiennyt olisiko sen kuullessaan pitänyt nauraa; olin liian hölmistyny jaksaakseni/ kyetäkseni katsomaan ohjelman loppuun,
Sinkkumies
Toinen naurettava asia on "kostomekko". Suomessakin lehdissä kirjoitettiin muistaakseni Angelina Jolien "kostomekosta" jossain punaisen maton tapahtumassa, ikäänkuin Jolie olisi muuten pukeutunut säkkiin tai ryysyihin.
No tajuatteko että on eri asia jos eksä näkee sinut a) surullisena ja huonona b) menestyvänä ja kauniina
Jälkimmäisestä saa itse mielihyvää ja eksä näkee että olet päässyt eteenpäin
Ap
Unohtamalla koko exä ja menemällä elämässä eteenpäin.
En ole ikinä kostanut mitään exille.
Vierailija kirjoitti:
Minä panin myös sen isää ja äitiä. Kaikille jäi hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kosto, mutta yks ex ryyppäsi tosi paljon ja oli ryyppyreissulla jatkuvasti. Lopetin suhteen ja lähdin panemaan opiskelukaverin kanssa. En tiedä, saiko ex siitä joskus myöhemmin tietää, kun ex kosti toisen eron. Palasimme yhteen välissä exän toiveesta.
Meidän eron jälkeen ex löysi nuoremman ja kauniimman. Etenkin kuopus rakastui häneen ja vaimo nro 2 oli hyvin pidetty koko ex n suvussa.
Jotain tapahtui, he erosivat, kun heidän lapsi oli vielä vauva.
En tiedä, mutta luulen tällö hetkellä ex ei edes näe tätä lastaan.
Ex n kanssa ok välit, mm on tullut meille jouluksi. Hän on nyt eronnut vaimo nro 3. Ei ole mitään syytä kostaa tai mitään vst
Exällä oli jäänyt päiväpeitto mun asunnolle niin heitin ns. oman lähdekoodini vielä siihen ennen kun palautin.