Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ja koska se oli?

• ylös 20
  • alas 41

Sivut

Kommentit (214)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Viime kesän lopulla, keskellä päivää, miehen asunnossa, sellasta tunteetonta jyystämistä. Siinä oli kaikki niin pielessä...

Mut huomenna on luvassa seksiä. ;)

Ei kovin nautinnollista, kärsin jostain syystä yhdyntäkivuista. Loppua kohden kuitenkin tuntui hyvältä.

2viikkoa sitten, mieheni kanssa kun vauva meni nukkumaan. Mies teki mulle hieronnan ja seksiin se sitten johti, olohuoneen lattialla.

• ylös 18
  • alas 3

nuoli minulle spontaanisti kaksi orgasmia sohvalla, aamulla ennen töihin lähtöään kiihotti märäksi ja jätti kärsimään...

• ylös 29
  • alas 4

tosi myöhään pikaisesti sängyssä en oikeen nauttinut ku väsytti jo ja stressasin ku aamulla oli aikainen herätys mut kyllähän se kivaa on vaikka loppu huipennus jääkin saamatta...

venyttelin keittiössä selkää eteenpäin kumartuneena kun mies ohi kävellessään kiskaisi multa housut alas ja alkoi nuolla takaapäin. Lattialle päädyttiin loppujen lopuksi. Oli mukavan spontaania. :)

• ylös 44
  • alas 5

Jotain pikkuista ennen viis heräsin siihen, kun miehen kanki alkoi takaapäin pökkiä haarovälissä. Ensin meinasin suutua sille, mutta mies vei vaikka mä vikisin ja hyväähän tuo tais tehä lopunperin itellekin:)

• ylös 39
  • alas 1

Ihana sessio oli, sain pari kertaa ja mies sai suuhoitoa, josta nautti kovasti. Kesti n.45 minuuttia kaikkineen. Ja oman mieheni kanssa.

• ylös 13
  • alas 0

Kivaa perusteellista seksiä. Suuseksiä, kohtuullisen pitkäkestoinen perusyhdyntä lähetyssarnaaja-asennossa (tykkään siitä). Pari orgasmia minulle, yksi laukeaminen hänelle.

Olen eronnut pari vuotta siten, hetkellisen yksinäisen kauden jälkeen tuli tuo "suhde", tuo oli tavallaan vakipano, joka sattui rakastumaan, joten se seksi loppui siihen. Edelleenkin näemme viikottain, mutta ihan kaveripohjalla. Ei tuota ongelmaa. Sen jälkeen on ollut omakivaa kyllä joo, mutta eihän se sama asia ole. Satunnaisia baarisuhteita en halua, joten elellään sitten näin.

Lainaus:

venyttelin keittiössä selkää eteenpäin kumartuneena kun mies ohi kävellessään kiskaisi multa housut alas ja alkoi nuolla takaapäin. Lattialle päädyttiin loppujen lopuksi. Oli mukavan spontaania. :)

Voiku munki mies tekis jotain tollasta! :/

Mutta vastaus ap:lle, eilen sohvalla, mieheni kanssa kun oli saatu lapsi nukkumaan.. Tuntu extra hyvältä kun mies päättikin vetää ilman kumia.. (keskeytti kyllä ennen kuin häneltä tuli)

Lainaus:

Tuntu extra hyvältä kun mies päättikin vetää ilman kumia.. (keskeytti kyllä ennen kuin häneltä tuli)

kuukauden päästä laitat viestiä, kuinka tulit "vahingossa" raskaaksi ja pohdit kerrotko miehelle vai teetkö aboritn jne. Näin niitä vahinkoraskauksia todellisuudessa tapahtuu, ei ne pillerit ja kierukat niin vaan petä.

• ylös 23
  • alas 3

Lainaus:

Lainaus:

Tuntu extra hyvältä kun mies päättikin vetää ilman kumia.. (keskeytti kyllä ennen kuin häneltä tuli)

kuukauden päästä laitat viestiä, kuinka tulit "vahingossa" raskaaksi ja pohdit kerrotko miehelle vai teetkö aboritn jne. Näin niitä vahinkoraskauksia todellisuudessa tapahtuu, ei ne pillerit ja kierukat niin vaan petä.

vuodan verta koko ajan.. 3 päivää kuukaudessa on menkatonta aikaa ja silloinkaan ei välttämättä jaksa tai sitten mies ryyppää.. Ja menen kyllä poistamaan tämän ehkäisykapselin kun olen jo pian 10kk vuotanut yhteen putkeen. Rautapillerit aloitin kun alkoi olo olla aika vetämätön.. Ainoa asia mitä seurasi oli että menkat vain muuttuivat runsaammiksi ja veri punaisemmaksi.. Ehkä 2kk sitten saanut seksiä viimeksi

Lapset oli ulkona ja harrastuksissa ja olin yksin kotona. Mies tuli autotallista jotain remonttia tekemästä. Yllättäen suuteli niskaan kun olin suihkuun menossa pelkkä kylpytakki päälläni.

Olin muutenkin hieman kiimassa kun olin koko päivän #treenaillu# geishakuulien kanssa töissäkin. Nopea 5min takaa päin ja sain kaikki sisääni, itselleni tuli kahdesti...

• ylös 37
  • alas 3

Lainaus:

Lainaus:

Olisin ikionnellinen. :) Minä haluaisin jo toisen (ja viimeisen) lapsen, mies ei vielä ole suostunut. Mutta jos itse panee ilman kumia, niin tietoisesti ottaa riskin. Tietää minun toiveeni ja sen etten aborttia tekis. :)

• ylös 16
  • alas 3

Mies oli mun kimpussa,kun sai lapsen nukkuu nii alettiin rakastelema,vähä aikaa pani sitten sen jälkeen tyydytti mut sormella ja ja laukesin ja harmittelin kun pvc lakana ei olut alla kun sänky oli märkä,sitä nestettä tuli ja myös spermatkin siinä samassa,sen jälkeen viel rankka nainti ja ja sillee...

• ylös 16
  • alas 2

Sivut