Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneille kysymys: Miten ex-sukulaiset saavat mielestänne olla tekemisessä ex-puolison kanssa???

Vierailija
26.01.2012 |

Hei

Meillä tämmöinen tilanne, että yksi siskoistani on juuri eronnut. Tuli jätetyksi, heillä on 3 alle kouluikäistä lasta.

Onko mielestänne sopivaa, että esim. minä olisin edelleen joskus tekemisissä siskoni ex-miehen kanssa? Esim silloin kun lapset ovat hänellä? Tällöin lapsemme voisivat leikkiä yhdessä.

MIten minun tulisi suhtautua "pahaan" ex-mieheen?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asennetta, että toisten huonolla käytöksellä ja muiden sattumisella ei ole mitään merkitystä, KUNHAN SE EI TAPAHTUNUT MINULLE.

Vitsi miten empaattista.

Vierailija
42/50 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten menisin lohduttamaan siskonikin exää. Kivasti olen aina pamppua saanut kun olen vähän ymmärtänyt.

Kumma kun kaverini eivät tykkää minusta. Eihän se saa niin olla, että en saisi olla heidän exiensä kaveri kun he eroavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tuntuu pahalta, jos exää "palkitaan" siitä, mitä hän teki. Toisaalta kyllä ymmärrän, että muut ihmiset ovat puolueettomia, mutta se SILTI tuntuu pahalta.

Kun kaverini menee lasten kanssa leikkimään, niin en ota siihen kantaa. Oloa helpottaa, kun kaveri kertoo kaikkea huonoa exän uudesta suhteesta :-). siis helpottaa huomata, ettei kaikki olekaan tällä kohdallaan.

Vierailija
44/50 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on sisko, samoin miehellä. Jos mieheni pettäisi jättäisi tms., niin haluaisin silti nähdä miehen siskoa (samoin oma siskoni haluaisi), olemme nimittäin usein olleet kolmistaan jossain sillä tulemme oikein hyvin toimeen ja olemme vuosien saatossa ystävystyneet.

Eräs vanha ystäväni, joka asui ennen meidän lähellämme (0,5 km päässä) erosi pari vuotta sitten ja muutti pois entisestä kodista. Ex-mies jäi sinne asumaan, ja siellä lapsetkin asuvat ollessaan isänsä luona. Minun ja ystäväni lapset ovat ystävystyneet jo vuosia sitten, ja ex-mieskin on kaveri kun olemme kuitenkin jo 8 v tunteneet. Onneksi ystävääni ei haittaa että joskus tapaamme myös hänen exäänsä kun lapset ovat hänellä.

asennetta, että toisten huonolla käytöksellä ja muiden sattumisella ei ole mitään merkitystä, KUNHAN SE EI TAPAHTUNUT MINULLE.

Vitsi miten empaattista.

Vierailija
45/50 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ex-mies myös sinun ystäväsi? JOS hän on ollut vain siskon mies, niin ei sinulla ole mitään syytä jatkaa yhteydenpitoa. Ethän pitäisi yhteyttä muihinkaan ohikulkijoihin.

JOS mies on ollut myös sinun ystäväsi, niin sitten on luontevaa jatkaa yhteydenpitoa.

Vierailija
46/50 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelisin kyllä jos siskoni alkaisi laukkaamaan ex-mieheni luona aina silloin kun lapset ovat siellä leikittämäsäs lapsia yhdessä.

Ihmettelisin, että miksi sisko ei voi käydä minun, siis siskonsa luona ja lapsemme leikkisivät yhdessä. Miksi siskoni pitäisi juuri leikityttää lapset ex-mieheni luona.

Ihmettelisin kyllä ja miettisin, mikä on syynä, ettei lapset voi leikkiä keskenään minun luona

Vierailija
47/50 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se exä asuu vieressä ja sisko on muuttanut jonnekin kauas hankalan matkan päähän. Sellainen rajottaisi ainakin arkivierailuja siskon kanssa helposti paljonkin.

ihmettelisin kyllä jos siskoni alkaisi laukkaamaan ex-mieheni luona aina silloin kun lapset ovat siellä leikittämäsäs lapsia yhdessä.

Ihmettelisin, että miksi sisko ei voi käydä minun, siis siskonsa luona ja lapsemme leikkisivät yhdessä. Miksi siskoni pitäisi juuri leikityttää lapset ex-mieheni luona.

Ihmettelisin kyllä ja miettisin, mikä on syynä, ettei lapset voi leikkiä keskenään minun luona

Vierailija
48/50 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olisi ihmeellistä jos sisko ei voisi käydä enää lasten kanssa minun luonani. Vaan hänen olisi tähdellistä leikityttää lapsia ex-mieheni luona.

No, kaipa hänellä olisi siihen syy ja jos hän alkaisi minua välttelemään ja luuhaisi exäni luona jatkuvasti niin sepä olisi sitten heidän asiansa.

Kieltämättä voisin ehkä ottaa siinä vaiheessa hiukan etäisyyttä sisareeni. Ja varsinkin jos siskoni tulisi exäni luona käyntien jälkeen vihjailemaan, että minun pitäisi kyllä katsoa peiliin, koska exäni on joutunut reppana pettämään minua kun en ole osannut pitää exääni hyvänä.

Itse tuskin lähtisin siskoni exää lähentymään erityisesti jos siskoni eroaisi miehestään miehen pettämisen vuoksi. Ei olisi mitään erityistä tarvetta pitää siskon miestä läheisissä väleissä itseeni.

jos se exä asuu vieressä ja sisko on muuttanut jonnekin kauas hankalan matkan päähän. Sellainen rajottaisi ainakin arkivierailuja siskon kanssa helposti paljonkin.

Vierailija
49/50 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olisi ihmeellistä jos sisko ei voisi käydä enää lasten kanssa minun luonani. Vaan hänen olisi tähdellistä leikityttää lapsia ex-mieheni luona.

No, kaipa hänellä olisi siihen syy ja jos hän alkaisi minua välttelemään ja luuhaisi exäni luona jatkuvasti niin sepä olisi sitten heidän asiansa.

Kieltämättä voisin ehkä ottaa siinä vaiheessa hiukan etäisyyttä sisareeni. Ja varsinkin jos siskoni tulisi exäni luona käyntien jälkeen vihjailemaan, että minun pitäisi kyllä katsoa peiliin, koska exäni on joutunut reppana pettämään minua kun en ole osannut pitää exääni hyvänä.

Itse tuskin lähtisin siskoni exää lähentymään erityisesti jos siskoni eroaisi miehestään miehen pettämisen vuoksi. Ei olisi mitään erityistä tarvetta pitää siskon miestä läheisissä väleissä itseeni.

Vierailija
50/50 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei

Meillä tämmöinen tilanne, että yksi siskoistani on juuri eronnut. Tuli jätetyksi, heillä on 3 alle kouluikäistä lasta.

Onko mielestänne sopivaa, että esim. minä olisin edelleen joskus tekemisissä siskoni ex-miehen kanssa? Esim silloin kun lapset ovat hänellä? Tällöin lapsemme voisivat leikkiä yhdessä.

MIten minun tulisi suhtautua "pahaan" ex-mieheen?

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi