Onko tämä pettämistä?
Olen perheellinen mies. Jokin aika sitten olin juhlimassa työkaverini polttareita. Tarpeeksi monen alkoholiannoksen jälkeen joku sai idean, että lähdetään thai-hierontaan.
Ja niin sitten lähdettiin. Omalle kohdalle sattui nuori kaunis tyttö, joka hieroi ensin ihan asiallisesti. Sitten hän siirtyi intiimialueelle ja ehdotti muuta. Muutaman kaljan ottaneena ja kovasti kiihottuneena en osannut kieltäytyä - eli hän tyydytti minut kädellään.
Nyt sitten mietityttää pitäisiikö tästä kertoa kotona vai ei? Onko tämä pettämistä vai "harmiton lipsahdus" ? Itsekseni en tällaiseen paikkaan menisi, mutta joukossa tyhmyys tiivistyy ja oluen voimalla syntyy "hyviä ideoita". Kaduttaa kyllä.
Tämä ei ole provo. Haluaisin aidosti kuulla mitä mieltä ihmiset ovat.
Kommentit (65)
mutta toisaalta en itse tuollaisesta kertoisi kotona, jos ei tule toistumaan. Pahempaa pettämistä on minusta suhde, siis ihastumiset jne salatapaamiset.
Toisaalta jos on yhtä hyvä suhde kuin mulla ja mihelläni niin tuon voisi kertoa vähän niinkuin ällistyneenä vitsinä että "et ikinä arvaa mitä mulle kävi".
nainen 35v
Jos haluat jatkaa vaimosi kanssa etkä usko tulevaisuudessa yhtä typerää temppua tekeväsi niin kannattaa jättää kertomatta.
jos vaimosi olisi samassa tilanteessa antanut jonkun hyvännäköisen nuoren miehen tehdä saman hänelle? Hyväksytkö? Tuntuisiko pahalta ja että sinua on petetty? Noihin vastaamalla varmaan löydät oikean vastauksen...
itestäsi tuntuisi jos puolisosi tekisi samoin? Mieti sitä ja tee ratkasusi sitten.
eli kyllä, oli pettämistä. jos sinusta asia olisi ok, et kyselisi täällä.
MUTTA olen silti sitä mieltä, että älä kerro kotona enää. Jos olisit kertonut heti tapahtuneen jälkeen, niin asia olisi eri, mutta nyt haluat siirtää oman huonon omantuntosi naisesi niskoille.
Ja tuo "itsekseni en menisi"- lause on niiiin typerä. Kyllähän sä kai sinne ihan itse kävelit, tuskin kukaan sua sinne raahasi. :D
menisi hierojalle, vaikka kuinka päissään, ja hieroja tyydyttäisi vaimoasi kädellään, olisiko se sulle ok?
Juu, on pettämistä, ihan ehdottomasti.
kun et voi kertoa asiasta vaimollesi, on se aika selkeä merkki siitä että olet tehnyt väärin.
kertomatta jos olisi aivan varmaa ettei puoliso tätä mistään pysty kuulemaan. Turha loukata ketään kertomalla tuollaista. Jos suhteenne on hyvä, niin en sitä pilaisi yhdellä mitättömällä "hieronnalla". Itseeni asia sattuis ihan vitusti ja varmasti vaikuttaisi tuleviin menemisiin, etten niin hyvin luottaisi. Eri asia jos sinulla olisi suhde, tai paneskelisit ympäri kyliä. Silloin neuvoisin jättämään, en edelleenkään suosittelisi ylimääräistä toisen ihmisen loukkaamista.
Mutta älä mene kertomaan. Jos mun miehelle "kävisi" noin, niin en haluaisi tietää, ei se maailmanloppu olisi, olisipa vaan jotenkin ällöttävää. Eli se on ihan okei mulle niin kauan, kunhan tapahtuisi vain kerran eikä mun tarvitsisi ikinä saada kuulla siitä. Nyt vaan toivotaan, että sun vaimosi ajattelisi kutakuinkin samoin ja voit unohtaa koko episodin. :)
Ps. Toivottavasti EN ole sun vaimo... :D
Mutta jos otit asiasta opiksesi ja et aio vastaavaa harjoittaa jatkossa, jättäisin kertomatta kotona. Olisiko kertominen vain sitä, että puhdistaisit omaatuntoasi?
Vaimona olen sitä mieltä, että jos mieheni kerran tekisi vastaavaa ja aidosti katuisi ja se jäisi todella vain siihen kertaan, niin en haluaisi tietää asiasta. Se vain toisi kamalan pahan mielen ja aiheuttaisi kahnausta pitkäksi aikaa. Toisaalta en kuitenkaan olisi valmis tai halukas yhden tuollaisen tapauksen takia rikkomaan perhettä ja eroamaan ja rikkomaan lasten kodin.
Mutta jos kaverisi tietävät asiasta ja on mahdollista, että joku sieltä päin lipsauttaa vaimolle joskus jotain, en ottaisi sitä riskiä. Jos vaimo kuulee kaveriltasi tai jonkun kaverin vaimolta asiasta, niin siitä sitten vasta soppa syntyykin.
kaljan kyllä pitäisi vaikuttaa noin paljon, tai alkoholin muutenkaan. Millainen seksielämä teillä on, mitä mieltä olet vaimosi ulkonäöstä, kiinnostavuudesta jne? Kaipasit vaihtelua seksielämään toisesta naisesta, miksi? Jos alkoholi olisi yhtä kuin pettäminen, niin kaikki sitä juovat pettäisivät joka kerta kännissä.
Onhan tuo "pettämistä", mutta sinuna en kertoisi vaimollesi yhtään mitään. Pidät jutun visusti omana tietonasi, kun mitään tautiriskiä tai muuta ei ole, etkä ole enää jatkossa tyhmä, ok?
Minusta ei mikään erityisen vakava juttu tehtynä, mutta kerrottuna kylläkin. Mieti syytä siihen, miksi kertoisit? Siksikö, että pelkäät sortuvasi uudelleen vai lievittääksesi omaatuntoasi? Jos vastaat ei ensimmäiseen ja kyllä jälkimmäiseen, älä kerro.
vaimosi saa jostain kuulla, niin liemessä olet. Jos oma mieheni kävisi maksullisen naisen luona ja salaisi asian minulta, niin aika huonosti olisi asiat. Siis jos saisin asian jostain kuulla..
Mulle huorissa käyminen on paha juttu..
joten jätä kertomatta. Kännissä ihmisen järki katoaa, se on nähty. Älä saata itseäsi enää tällaiseen tilanteeseen, jos kerran et pysy tilanteen herrana =)
jätetä siksi, että halutaan "säästää" toista, vaan koska ei haluta omaan niskaan sitä paskaa mitä siitä tulee. Ei se tarkoita, että silti pitäisi kertoa, mutta tuo "haluan säästää kumppanini tunteita" on kyllä pelkkää paskaa, jos kumppanin tunteita ajattelee niin sitten ei petä alunperinkään.
Kiitos vastaajille, monia harkitsemisen arvoisia asioita tuli esille. Toisaalta haluaisin olla rehellinen, toisaalta kannattaako kertoa kun vahinkoa syntyy ja todellakin kerta oli ensimmäinen ja viimeinen? Mieityttää kovasti.
Ihan vakavissani kirjoitin, että yksin en menisi. Tuollaisessa porukassa muuttuu vaan helposti laumasieluksi, vaikka niin ei pitäisi käydä.
Oma vaimo ja seksi kotona on ok. Mutta kai se on myönnettävä, että ajatus eksoottisesta thai-naisesta kiinnosti. "Suomalaiseen hierontaan" en olisi varmaan minä eikä muukaan seurue lähtenyt.
Ap
Oma vaimo ja seksi kotona on ok. Mutta kai se on myönnettävä, että ajatus eksoottisesta thai-naisesta kiinnosti.
Ap
eikä viinassa tai niissä muissa. Kyllä jotkut miehet olisi tuossa tilanteessa (mennäänkö thai-hierontaan) kieltäytyneet.
ensinnäkin, sinä ja vaimosi päätätte ne rajat minkä ulkopuolinen toiminta on pettämistä
minulle tuo olisi pettämistä, päivänselvä asia; harrastit seksiä jonkun toisen kanssa, lipsahduksia tässä asiassa EI ole olemassakaan
se, kerrotko vai etkö, onkin sitten vaikeampi asia - siihen ei oikeaa vastausta ole, oikea vastaus olisi ollut jättää tuo reissu väliin
"jos kumppanin tunteita ajattelee niin sitten ei petä alunperinkään." -Siis koska ihmisethän eivät ikinä tee virheitä? Ei minulla ainakaan jatkuvasti kylillä käydessäni ole mielessäni päällimmäisenä ajatukset kumppanini tunteista! Mietin sitä, mitä kulloinkin olen tekemässä. Totta on, että itse kyllä tuossa tilanteessa olisin ajatellut niitä kumppanini tunteita, mutta voin hyvin kuvitella jonkin tapahtuman, jossa en olisi niitä osannut ajatella "tilanteen ollessa päällä". Esimerkiksi tapellessani kumppanini kanssa sanon joskus ilkeitä asioita, koska tekee mieli sanoa pahasti, ja purkaa omaa aggressiota. Ei se kuitenkaan tarkoita sitä, ettei jälkeenpäin olisi huono omatunto...
se on pettämistä kyllä. Riippuu miten olette pettämisen määritelleet. Pitäisitkö pettämisenä, jos joku mies sormeilisi vaimoasi?