Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niinistö syyniin luupin alle ihmisoikeusrikkomusasioiden tiimoilta! Kiire?

Vierailija
26.01.2012 |

Nyt Niinistö todelliseen syyniin luupin alle ja jopa tutkintaan!!!! Haluaa ihmisoikeusrikkomuksista vientituotteen samaan aikaan kun täällä niitä tapahtuu pilvin pimein silmiemme edessä ja ovat taustalla maamme paisuvassa mielenterveysproblematiikassa ja luuserimaailman ja -ihmisluokan syntymisessä!

Tietääkö Niinistö Suomen ihmisoikeusrikollisuudesta ja onko jopa osallisena siinä vai onko hän vain naivi ja hyväksikäytettävä? Häneenhän on kiukustuttukin!

http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012012615127265_pd.shtml

Niinistö haluaa tehdä "ihmisoikeuksista" Suomen vientituotteen. Eikö hän tiedä, että Suomi on ihmisoikeusrikkomusten emämaa! Asian luonteeseen kuuluu, että ne joihin se on kohdistunut eivät saa asiaansa menemään eteenpäin! On omituista, jos tämä mätäpaise ei jo ala purkaa ulos tuota mätäänsä... kaatuuko koko maa ennen kuin se tapahtuu?

Sitä toteuttavat luultavasti sellaisetkin ammattiryhmät kuin juristit itse ja lääkärit - ja todella korkean tason toimitsijat ovat tässä asialla! Täällä tapahtuu asioita tällä tavalla: "Keinot näyttävät laillisilta, mutta motiivit ovat erittäin rikolliset!" Ehkäpä Niinistö itse on päässyt jopa nykyiseen asemaansa juuri näiden ihmisoikeusrikkomusten avulla ja niiden vuoksi kun hänen ikäsiään ihmisiä, jotka hänet haastaisivat ei enää näy missään! Joku Väyrynen on jo menneen talven lumia Kekkostaustoineen.

Katsokaa nyt suomalaisen miehen nykytilaa - sotien jälkeistä? Häntä haukutaan luuseriksi ja rentuksi ja hänen köyhästä perheestään käytetään nimitystä "White Trash" ja yritetään romuttaa viimeinenkin hyvän itsetunnon hiven! Mistä tämä johtuu? Missä on kunnon suomalainen mies? Tuhottu kuin joku kärpänen? Vai jo kärpäsenä katossa katsomassa näitäkin vaalihölmöilyjä? Kuinka tämä on voinut olla mahdollista ylipäätänsä? Tämä onkin aivan kreisi juttu, mutta jonkun täytyy nämä kysymykset kysyä oli sitten vaikka kuinka jotain kylähullua toimintaa! Nyt kaikki pähkähullut esille ja kertomaan suomalaisten todellisuudesta viimeisten vuosikymmenien ajalta! Nyt on Niinistö tainnut iskeä omaan nilkkaansa! Tässä on Niinistön suurin moka!

Suomalainen oikeuslaitos on aivan mätä! Ja Niinistökin on saanut koulutuksensa joskus 1960-1970-luvulla sen piiriin. Tuolloin sanoi - jo itse nuorena kuollut juristi ja juristikoulutuksessa toiminut - että oikeustieteelliseen ei oteta ihmisiä, joiden juuret tunnetaan, vaan sinne otetaan henkilöitä, jotka voidaan muokata siten, että he säätävät tietynlaisia lakejaan ja toteuttavat niitä! Hän ei kuitenkaan käyttänyt sanaa "aivopestä" enkä muista mitä sanaa hän käytti. Jos aivopesusta olisi ollut kyse, niin hän olisi kyllä käyttänyt sanaa aivopesu! Noissa piireissä muutenkin puhuttiin aivopesusta siten, että kyllä nuorten olisi tarttenut tietää mitä se on. Mutta hän sanoi, että oikeustieteelliseen otetaan sellaisia henkilöitä, jotka luovat tänne tietynlaisen lainsäädännön jollaisen avulla sitten tietynlainen yhteiskunta toteutuu! Tämä nykyajan yhteiskuntako se sitten on, jonka kaltainen haluttiin luoda - vai menikö siinäkin joku pieleen? Ja ketkä olivat nuo "näkymättömät nuo", jotka tämmöisiä juttuja ajoivat? Noihin aikoihin oli myös niin, että kommunistitaustaisia oli juristikoulutuksessa kouluttajinakin. Esimerkkitapaus on, että kommunistitaustainen ryhtyy kokoomuslaiseksi muutettuaan ensin nimensä! Tällaisetko tyypit sitten ovat olleet luomassa lakia ja toteuttamassa sitä tässä virkamiehillä pyöritetyssä Suomessa kuluneiden vuosikymmenten aikana? Tosi "shitstory" taas! Nyt meillä on sitten toimimaton terveydenhuolto, sosiaalitoimi, oikeuslaitos j n e - ja koko demokratia on täyskriisissä! Kallion paloautot paikalle ja heti! Mutta te hyväksyisitte tänne silti tämän jonkun Mr. Money ja Mr. Criminal Law yhdistelmäisen kapitalistin presidentiksi! Luultavasti tämä Sale - jos ei itse osallistu tuohon rikollisuuteen - niin kuuluu niihin paskapiirien hyväksikäyttämien porukoihin! Ajatelkaa vain minkälaista on amerikkalainenkin oikeudenkäynti - ihan jotain järkkyä! Suomalainen on pelkkä hölmöläinen, jota ulkomaalaiset käyttävät hyväkseen! Tämäkin herra saattaa siis todellakin olla vain yksi naivi suomalainen lisää ja vie sillä Suomen tasavaltaa kohti sitä täystuhoa, jota täällä todellakin jo odotetaan jo pikaisestikin tapahtuvaksi! Siis Suomen itsenäisyys on sellaisessa tilassa, että saatamme kohta voida sanoa sillekin, että tervemenoa!

Suomalaiset, olette hulluja jos menette äänestämään nyt tätä Mr. Money and Criminal-Law! Nyt pystyyn demokraattisten kansalaisten mielipiteen esille tuovat protestivaalit! Näyttäkää, että teillä ei ole yhtään soveliasta pressaehdokasta! Suomilaiva on hukkumassa eikä sillä ole edes kapteenia! Alkakaa lähettää SOSia ja MAYDAYtä maailmalle! Säästäkää äänestyslipukkeenne ja tehkää niistä arvokkaita tauluja! Nyt ei ollenkaan tiedetä, että mitä oikein on tulossa! Mutta luultavasti koko lähihistoria on pian kirjoitettava uusiksi. Ja minä kyllä ihmettelen, että miksi täällä ei todellakaan ole vielä laitettu yhtään päätä pölkylle! Se yrityshän on ollut tämä maanviljelijä, kansanedustaja Ilkka Kanerva, mutta siinä ehkä haukutaan väärää puuta. Vaikea minun on mitään sanoa, kun minutkin on pidetty purkissa koko elämäni ja nyt vasta olen herännyt kirjoittelemaan täältä keittiönpöytäni äärestä!

Katsokaa nyt tuota Anneli Aurinkin tapausta! Mikä sirkushuvi kansalle! Ensin olisi syyllistynyt sosiaalipsykologimiehensä raakaan murhaan, sitten lastensa seksuaaliseen hyväksikäyttöön ja sitten johonkin eläinsuojelurikollisuuteen - hänen asianajajansa mukaan hänellä oli vain undulaatteja! Ja voitteko ymmärtää, että minäkin olen istunut jo lukkojen takana, koska muka uhkaan tappaa ihmisten lapsia! Ja poliisi tunkeutuu sitten omilla avaimillaan asuntoon! Siis törkeää todellakin! J siis kenen ihmisten lapsia muka olen uhannut tappaa? Nimettömänä täällä tehdään mitä omituisempia ilmoituksia ja asioita! Ja tällaisia ilmoituksia ihmiset tekevät sanoen olevansa esimerkiksi jonkun Punaisen Ristin tai kirkon työntekijöitä - eikä pysyt selvittämään keitä tämmöiset muka ovat eikä edes saatu selvää ovatko noiden organisaatioiden "oikeita" vai jotain vapaaehtoistyöntekijöitä! Mitä muuta tämä on kuin oire jostain täysin sekopäisestä ja mädästä touhusta tässä maassa! Mutta kun ihmiseltä riistetään vapaus niin se todellakin on ihmisoikeusrikkomus! Ja todella korkealta tätä touhua pyöritetään! Siis selvittäkää mitä ihmeen paskaa tässä maassa pyöritetään ja mikä paska tätä kaikkea oikein pyörittää! Alkakaas tehdä tietämistänne tapauksista ihan listaa, vaikka tuonne tai av:lle... aikaa olisi kaksi viikkoa, jolloin siellä saattaa hiippailla kaikenlaista porukkaa, jonka olisi hyvä saada kuulla näitäkin juttuja!

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1549897/kaksi_viikko…

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitä hörölöröä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi