Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikilla on nykyään tekoripset, tekokynnet,

Vierailija
26.01.2012 |

tekotukka ja tekorusketus. Eikö enää voi olla kaunis ilman kaikkea noita?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kaverilla on.. joten ei tosiaan kaikilla ole. Mut onhan noi aika yleisiää nykyään.

Vierailija
2/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään noista ja ihan tyytyväinen olen pärstääni. Joskus ennen lapsia oli kynnet lomalla, mutta olivat mun makuun liian työläät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinäkin niin ei tarvitse kadehtia!

Aikaisemmin hiusten värjäyskin oli joidenkin mielestä kamalaa - nykyään lähes kaikilla on tai on ollut väri hiuksissa. Niin se maailma muuttuu, ap.

Vierailija
4/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo koskaan ollu, enkä oo kaivannukaan..

Vierailija
5/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripsien pidennykset. Olleet jo vuoden ajan. Pienen lapsen äitinä voin sanoa, että ovat aivan loistavat. Aamuisin pääsee helpolla, kun ei tarvitse alkaa pakkeloimaan ja saa kuukaudessa pari tuntia omaa aikaa, kun ripset huolletaan :)

Vierailija
6/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla loppujalopuksi.

Vierailija
7/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaverilla on hiustenpidennys. Muuten en tunne ketään, jolla olisi mitään noista. Katukuvassa tosin näkee, mutta tutuilla ei ole. "Kaikki" on suhteellinen käsite ;)

Vierailija
8/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luomutuote olen. Ei irtoa osat :)

Vierailija
9/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yhtäkään noista. Yhden kaverin tiedän, ja hänelläkin on vain yksi noista: tekokynnet.

Vierailija
10/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakennekynsiä ja ripsipidennyksiä. Kunnes tajusin miten turhaa, epäkäytännöllistä, kallista ja ennenkaikkea LUONNOTTOMAN NÄKÖISTÄ (=rumaa) se on.

Kynnet nyt oli ihan kivan näköset pari viikkoa laiton jälkeen, mutta sen jälkeen lähti aina kahesta samasta sormesta irti. Ja sehän vasta tyhmän näköstä on ja sitte saa hypätä huollattamassa.

Ripsissä en viihtynyt yhtään. Suikkussa kirveli ihan kauheesti silmiä ja vaikka kuinka yritin varoa niin aina niitä irtos isoja tukkoja.

Ja tekorusketus on -sori nyt vaan- ruminta mitä nainen voi itselleen tehdä. Katsokaa vaikka saana parviaisen kuvia. Enkä ole vielä kellään nähnyt tekorusketusta joka olisi tasainen ja "ruskea".

Vierailija
11/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo jotain ap:n tuttavapiiristä. Ei mulla muuta...

Vierailija
12/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ole :)

Tekoripsiä en halua, enkä ripsienpidennyksiä koska mulla on luonnostaan pitkät ja kauniit ripset.

Muutenkaan en käytä meikkiä päivittäin, niin ei ole siitä ripsarinlaitosta vaivaa.

Tekokynsiä en halua koska mulla on ollut joskus rakennekynnet (vaikka omani ovat vahvat ja kasvavat pitkiksi) jotka laitettiin ensin häihin, mutta kävin laitattamassa ne uusiksi varmaan n.4kk ajan. Omat kynnet menivät alla ihan pilalle, ja kun halusin rakennekynnet pois niin omat olivat kuin silkkipaperia :S Ei siis koskaan enään..

Tekorusketusta mulla ei ole kovin usein, ei ainakaan sellasta kunnollista. Mulle aina kaikki jää aika läikittäin eikä se oo kovin kaunista. Täytyy myöntää että kesäksi ois kivempi saada taas vähän jotain väriä nassuun, vaikka sitten purkista, koska olen hyvin kalpea luonnostani.

Tekotukkaa/hiustenpidennystä mulla ei ole. Mulla on ristiselkään ulottuvat paksut hiukset niin en näe mitään tarvetta pidennellä niitä vielä tuosta.

Värjään hiuksiani kyllä :)

En silti tuomitse niitä naisia joilla on teko juttuja.

Vierailija
13/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ottaa nykyään ison asuntolainan... kaikilla on kaksi autoa... kaikilla on hirveet velat... kaikilla teineillä on tatskat... Työkaverini on tällainen, nelikymppinen nainen, joka puhuu kuin teinitytöt.

Vierailija
14/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 34-vuotias ja melko hippi tyyliltäni, elämänasenteeltani, arvoiltani ja musiikkimaultani.

Soitan kitaraa, joten vasemmassa kädessä pitkät kynnet ovat mahdottomat ja teen myös koruja ja maalaan joten pitkät kynnet ovat hankalat.

Näin 34-vuotiaana ja 3 lapsen äitinä (nuorin 10kk) väkisin alkaa kattelemaan omaan väsyneen näköistä naamaa ja olen kopa harkinnut niitä kestoripsiä. En vaan haluaiai yliampuvia tai liian silmiin pistäviä.

Kävin viime alkukesästä suihkurusketuksessa ekan kerran ja oli kyllä kiva rusketus pitkään.

Se on vain tätä naisen elämää ja kait sitä haluaa olla viehättävä myös oman puolison silmissä. Vaikka en ole vakuuttunut, että hän nyt keinotekoista kauneutta millään tavalla ihannoisikaan.

Joka paikasta vaan pursuaa kuumia naisia ja annetaan kuva millainen pitäisi olla: nuori, kaunis, hoikka, pitkäripsinen ja ruskettunut ja viimeisen muodin mukaan pukeutunut. Siinä tulee itsellekin paineita, koska selekästi alkaa jo tämä ikääntyminen ja vauva-aika vanhettamaan.

Vierailija
15/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen ihan samaa mieltä. Väsyneenä +30-vuotiaana kolmen lapsen äitinä sitä kummasti alkaa harkita jo tällaisiakin asioita vaikka aina ennen olisi ajatellut ihan toisin.

Tuota suihkurusketusta varsinkin olen miettinyt usein. Paistaako siitä kilometrin päähän, ettei ole aito rusketus?

Vierailija
16/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Tuore aviopari oli päässyt hääjuhlista karkaamaan hääyön viettoon hotellin hienoimpaan sviittiin.

Aviomies suuteli kaunista vaimoaan kiihkeästi koko matkan taksista hissiin, hissistä sviittiin.. Hän halusi kaunista vaimoaan kauheasti ja oli malttamaton pääsemään tekemään sitä kauneinta..

Tuore vaimo pyysi miestään odottamaan, että hän riisuutuisi rauhassa. Mies istui sängyllä ja katsoi kun vaimo riisui kengät, hunnun ja hääpuvun. Vaimon seistessä seksikkäässä alusasussa miehensä edessä mies alkoi huokailla helpottuneena ja ojennella käsiään vaimonsa suuntaan.. "Tule jo rakas tänne.."

Vaimo ynähti ja sanoi vielä jatkavansa.. Seuraavaksi vaimo riisui peruukin, irroitti ripset ja kaivoi rintaliiveistä toppaukset pöydälle..

Tässä vaiheessa aviomies tuskastui ja tiuskaisi "sitten kun pääset siihen vittuun asti niin nakkaa se tänne sängylle niin mä nussin sitä!"

Että näin voi kaikki lisukkeet tappaa erotiikan jopa hääyönä..

Vierailija
17/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan minulla eikä minun kolmella tei-ikäisellä tyttärelläni ole mitään noista, eikä, edes pakkelia!

ollaan kauniita ilmankin ja varsinkin ilman!

Vierailija
18/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne kyllä tuntui jotenkin luonnottomilta. Ihan siistiltähän ne näytti, mutta ei olisi mun juttu pitemmän päälle. En tykkää epäluonnollisuudesta.

Ripsenpidennyksiä haluaisin kokeilla, mutta en uskalla, koska en usko että olisin niiden jälkeen enää yhtä tyytyväinen ulkonäkööni kuin nyt ilman pidennyksiä.

Tekotukka on mielestäni aika järkky, mutta siihen pätee minulla oikeastaan sama kuin edelliseen. Tukkani on ohut, joten jotain tuuhennuksia voisin ottaa, mutta en ikimaailmassa niitä 50cm pidennyksiä, ihan hirveitä.

Kauniimpia me kaikki olisimme ilman noita. Tekoripset ja muut paistavat kyllä kauas, vaikka ovatkin "luonnollisen" näköisiä.

Vierailija
19/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiustenpidennys/tuuhennus, rakennekynnet ja ripsipidennkset..Olen pitänyt näitä jo monta vuotta ja miehenikin tykkää kun olen naisellinen ja huoliteltu. Itseruskettavaa laitan vain kun on jotain erikoista menoa, en näin kotiäitinä jaksa muuten vain laittaa ja käytän itseruskettavaa kesälläkin auringonottamisen sisään, koska en halua isosyöpää. Itseruskettavaakin laitan vain niin, että tulee "kevyt päivetys", en niin, että näytän porkkanalta.

Vierailija
20/30 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoripsiä voisin harkita, mutta eivät ehkä oikein sopisi yhteen tämän naaman kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän