Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin tänään PAM:ista ja liityin YTK-työttömyyskassaan.

Vierailija
25.01.2012 |

Mulle kun ei ammattiliitosta tulla neuvomaan, kuin lapselle ketä kantsis äänestää.

Samalla säästyy jäsenmaksuoissa monta satasta vuodessa, kun tuo YTK-kassan jäsenyys maksaa vain 99 € vuodessa ja vastaavasti PAM ottaa joka tilistä keskimäärin sen 35 € kuussa.

Jes! Siis ajatelkaa. Mulla on sama työttömyysturva kuin ennenkin, mutta säästän noin 300 vuodessa.

Tässä linkki noille YTK-kassan sivuille, jos jotain muitakin kiinnostaa äänestäjän vapaus omaan harkintaan.

http://www.ytk.fi/

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2012 klo 13:25"]

Mulle kun ei ammattiliitosta tulla neuvomaan, kuin lapselle ketä kantsis äänestää.
Samalla säästyy jäsenmaksuoissa monta satasta vuodessa, kun tuo YTK-kassan jäsenyys maksaa vain 99 € vuodessa ja vastaavasti PAM ottaa joka tilistä keskimäärin sen 35 € kuussa.
Jes! Siis ajatelkaa. Mulla on sama työttömyysturva kuin ennenkin, mutta säästän noin 300 vuodessa.
Tässä linkki noille YTK-kassan sivuille, jos jotain muitakin kiinnostaa äänestäjän vapaus omaan harkintaan.

[/quote]

Meinaatko jäädä työttömäksi?

Vierailija
62/65 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 01:49"]

Minä olen liitossa (PAM), olen työtön, joten en maksa senttiäkään, ja käyn aina edullisilla kivoilla liiton paikallisosaston järjestämillä matkoilla, teatterissa puoleen hintaan, joka vuosi saa yhden työväenopiston kurssin ilmaiseksi tänä vuonna esim. entisöintikurssi 94€, kuntosalilta ja uimahallin lipuista saa joka kerta reilun alennuksen, joka kerta kun otan bensaa autoon saan kortilla alennusta. Muitakin yksittäisiä etuja on, minulla ei ole mitään syytä erota liitosta, päinvastoin, onnittelen itseäni että älysin aikoinaan liittyä, ja sain sitten tietysti sitä ansiosidonnaista kun jäin työttömäksi.

[/quote]

Samat edut, ja enemmäkin, saat S-ryhmän asiakasomistajana! Liity jo tänään:

https://www.s-kanava.fi/web/s/ajankohtaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Osa-aikaisille saa teetättää tasoitusjaksossa ihan vitusti työtunteja (49,5) viikossa ilmanylityökorvauksia, ja tämä on Pamille ok?? Töitä saa teettää 9 päivää ja 49,5h tuntia putkeen ilman korvauksia???"

Noo, pitäähän meidän antaa työnantajalle jotain vastalahjaksikin, että saamme jotain etuja. Se on katsos vaihtokauppaa tämä neuvotteleminen ja aina ei voi ihan joka asiassa voittaa. Terveisin pääluottamusmies.

Vierailija
64/65 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää porukkaa nämä työnantajat kun pitää tulla jollekin vauva.fi-palstalle pätemään ja ehdottamaan työntekijöille heidän omien palkkaehtojensa heikennystä.

Tämäkään kaveri ei ole koskaan ollut yhtään sen enempää Pamin kuin YTJ:nkaan jäsen, mutta yrittää täällä aivopestä tyhmiä, jotta pääsisi itse jatkossa omalla työpaikallaan tekemään työntekijöille heikkoja työsopimuksia, potkimaan laittomasti pihalle ja kusettamaan palkoissa.

Vauvojahan nämä työnantajat-kikkakokkareet ovat ja siinä mielessä löysivät oikealle palstalle.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
65/65 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa katsoa mikä taho on samassa talossa hakaniemessä jopa samassa kerroksessa , saa aivan uuden näkökannan asioihin, todella , näinkin pieni teko saa aivot avautumaan.

ytk ja heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän