Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen kateellinen muiden älykkäistä, kouluttautuneista miehistä

Vierailija
25.01.2012 |

Itselläni on mies, joka itsekin sanoo että hän ei ole saanut älykkyyttä geenien eikä kasvatuksen myötä.. Hän on hieman "hidas" siis miettii asioita pitkään ja hitaasti, saattaa heittää aivan epäloogisen kommentin kun johonkin jos kysyn tms. Siis työelämässä (suorittava perustyö) ja aivan normaali ihminen, mutta minua alkanut pänniä miehen hienoinen "tyhmyys". Itse olen opiskellut pitkälle ja olemme aikalailla eritasoisia. Miehessä on paljon hyviä puolia, on tavallinen hyvä mies. Joskin mustavalkoisuus ja välillä karski sivistymätön kielenkäyttö ovat asioita jotka saavat minut hermostumaan häneen arjessa.

Kadehdin ystäviäni, joilla on itsenäs tasoiset miehet, keskustelutaitoiset ja sivistyneet. Todella mokasin itse kun otin itselleni niin erilaisen miehen. Toisaalta, kaikkea ei saa? Hän on isänä ihan hyvä (joskin tuo kielenkäytö ja tietynlainen katkeruus ei hyviä), tekee kotitöitä, on huolellinen raha-asioissa yms. Pitää jaksaa kun tällaiseen perhe-elämään olen itseni ajanut ja lapset tehnyt. Mutta mielessäni olen usein tyytymätön..

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei ole ärsyttävämpi kun tyhmä ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi