Vituttaa toi akka :(
Ei ole ihan yksi eikä kaksi teflonpannua, jotka toi haahka on ylikuumentanut pilalle :(
Ja ei mene millään jakeluun sellainenkaan, että jokaiseen paistovälineeseen kannattaa laittaa kunnolla sitä rasvaa, voita tai öljyä.
Ja sitten kaikkien ohjeiden vastaisesti se pannu pitää sitten vielä pestäkin astianpesukoneessa, jotta tuho olisi täydellinen :(
Kommentit (23)
että en ole minäkään vielä törmännyt teflonpannuun, joka ei vuodessa-parissa menisi pilalle
ja olen kyllä kokeillut laadukasta pannua, sitä rasvaa ja käsin pesua, mutta pilalle menee yhtä kaikki
jos olisin sun vituttava akkasi, turvautuisin valurautapannuun ja tekisin sillä mitä täytyy
voit lukea rivien välistä
minäkään en tarvitsisi enkä käyttäisi tuota pinnoitettua pannua mihinkään muuhun kuin täydellisten kananmunien paistoon, mutta kun eukolla ei riitä kärsivällisyys eikä taito muunalisten pannujen käyttöön kuin tefloniin (eikä taito riitä siihenkään), niin ainahan se on ihan kuralla koko pannu.
Pitänee ostaa itselle oma munapannu ja piilottaa se käyttöjen väliollä.
ap
Kuulostat meinaan ihan ämmältä kun jostain keittiövälineistä av-mammapalstalla käyt jäkättämässä!
kertaa olet sen valurautapannun hinkannut puhtaaksi ja huoltanut sen jälkeen?
verrattuna teflonpannun puhdistukseen, kumpaa pidät työläämpänä?
kumpi teillä kokkaa enemmän, tai tiskaa?
ehdottomasti kehotan sinua huolehtimaan munistasi paremmin ja ihan itse, munasi eivät ole vaimosi vastuulla
kertaa olet sen valurautapannun hinkannut puhtaaksi ja huoltanut sen jälkeen?
verrattuna teflonpannun puhdistukseen, kumpaa pidät työläämpänä?
kumpi teillä kokkaa enemmän, tai tiskaa?
ehdottomasti kehotan sinua huolehtimaan munistasi paremmin ja ihan itse, munasi eivät ole vaimosi vastuulla
maailman yksinkertaisin asia, jos tajuaa. Huuhtelu lämpimällä vedellä, pyyhkiminen parerilla puhtaaksi ja hieman öljyä pintaan.
Öljypoltto takassa silloin tällöin.
Meillä minä kokkaan, eukko myös ja kone tiskaa.
ap
anna vaimos käyttää kattiloita ja pannuja niin kuin se haluaa. Se ei sulle kuulu. Astioita saa kaupasta eikä niistä mee konkurssiin vaikka joka kuukausi ostais uudet.
Lyö sitä akkaa sillä pannulla päähän niin eiköhän se kohta opi : DDD
huuhtelu ja pyyhkiminen, no niin, en kyllä söisi teillä
kone tiskaa? etkö juuri sanonut ettei kone saa tiskata?
Ei valurautapannuun öljyä laiteta vaan IHRAA.
Ei ihme että teillä astiat pilalla, kun suhteen asiantuntijaksi itsensä kuvitteleva osapuoli onnistuu pilaamaan niinkin yksinkertaisen astian kuin valurautapannu.
osta sellainen pikkuinen söpö ihka oma munapannu ja pidä sitä piilossa käsilaukussasi
että en ole minäkään vielä törmännyt teflonpannuun, joka ei vuodessa-parissa menisi pilalle
ja olen kyllä kokeillut laadukasta pannua, sitä rasvaa ja käsin pesua, mutta pilalle menee yhtä kaikki
jos olisin sun vituttava akkasi, turvautuisin valurautapannuun ja tekisin sillä mitä täytyy
Vallan mainiosti kestää kun osaa käyttää oikein. Teflon-pannua käytettäessä levy ei saa koskaan olla täysilllä, ja mieluiten pannu pitäisi kuumentaa siten, että siinä on vettä, ja vasta kuumennuttua kaataa vesi pois ja laittaa rasva.
Menee pilalle pesuaineista.
Suurin osa huippukokeista on miehiä. Enemmän kokin homma on kyllä miehinen duuni kuin naisellinen.
Menee pilalle pesuaineista.
mutta huuhtelu ja pyyhkiminen ei kyllä ihan riitä jos isäntä on käryttänyt pannulla muniansa
Ei ihme että teillä astiat pilalla, kun suhteen asiantuntijaksi itsensä kuvitteleva osapuoli onnistuu pilaamaan niinkin yksinkertaisen astian kuin valurautapannu.
suolatonta siansilavaa nyt vaan saa niin huonosti nykyään, ennen laardia löyty joka lihatiskistä.
Ja ite et tajua edes ihran ja silavan eroa.
Öljypoltto on ihan yhtä hyvä, kunhan sen tekee useammin ja hieman miedommalla lämmöllä ja ajan kanssa.
ap
sille munapannulles oma munalukollinen kaappi niin ei tarvi siellä inistä tyhjästä.
sille munapannulles oma munalukollinen kaappi niin ei tarvi siellä inistä tyhjästä.
suolatonta siansilavaa nyt vaan saa niin huonosti nykyään, ennen laardia löyty joka lihatiskistä.Ja ite et tajua edes ihran ja silavan eroa.
Öljypoltto on ihan yhtä hyvä, kunhan sen tekee useammin ja hieman miedommalla lämmöllä ja ajan kanssa.
ap
ruokakaupasta, esim. ihan meidän lähi K-marketista. Mutta sinä et vissiin kovin usein käy.
näiden vastaustesi perusteella sellaiselta ihmiseltä, että vaimosi saattaisi muutaman vitutuksen aiheen keksiä itsekin
omat pannut. Käytä sinä omiasi ja vaimosi omiaan. Mulla ei kestäis kyllä hermo tommosen neitin kanssa.