Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestän Niinistöä. Haaviston kannattajien haukkumisen ja ahdistelun takia.

Vierailija
24.01.2012 |

Olen lopen kyllästynyt Haaviston hypettämiseen. Menen ja äänestän Niinistöä vaikka ensin en aikonut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ihan näin mutuna pitäisi heittää, niin Haavistoa on kyllä enemmän mollattu mun mielestä. Mutta mollataan ketä tahansa niin se on typerää. Eikä tosiaan ole takeita siitäkään, että jonkun mollaaja olisi automaattisesti toisen kannattaja. Siihen riittää ihan vaan se että on urpo.

Vierailija
2/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. HAaviston FB-sivuilla ei ole ainoatakaan Niinistö-herjausta. Keskustelupalstoilla näkee herjausta molempiin suuntiin, mutta ne ovat todennäköisesti samoja urpoja, jotka haukkuivat perussuomalaisia viime vaalien jälkeen.

Jos nyt ihan näin mutuna pitäisi heittää, niin Haavistoa on kyllä enemmän mollattu mun mielestä. Mutta mollataan ketä tahansa niin se on typerää. Eikä tosiaan ole takeita siitäkään, että jonkun mollaaja olisi automaattisesti toisen kannattaja. Siihen riittää ihan vaan se että on urpo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin törmännyt moneen Haavisto-käännyttäjään, jotka eivät tunnu ymmärtävän, että kyllä jokaisella ihmisellä on omat aivot ja vapaus valita ketä haluavat äänestää. Ei pakkosyöttäminen aiheuta kuin vastareaktioita. Mulle on aivan sama ketä muut äänestävät tai jättävätkö kokonaan äänestämättä.

Itse äänestän Haavistoa, koska on oikea ehdokas mulle vaan en sen takia ala ahdistelemaan ketään muuta varsinkaan, jos Niinistö vastaa paremmin kyseisen ihmisen arvoja ja maailmankuvaa. Demokratia on siitä hieno asia, että jokaisella saa olla omat mielipiteensä eikä se tee ihmisestä yhtään huonompaa. Eli hyviä vaaleja jokaiselle äänistit sitten kumpaa vain!

Vierailija
4/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaviston vai Niinistön haukkumista?

Vierailija
5/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tullut samaan tulokseen! Äänestän mieluummin Niinistöä sittenkin.

Vierailija
6/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan totaalisen kyllästynyt Facebookissa olevaan Haavisto-fanaattisuuteen ja muiden ehdokkaiden (no nyt tietysti enää pelkän Niinistön ja Kokoomuksen) haukkumiseen. Kenenkään muun ehdokkaan kannattajat eivät ole käyttäytyneet noin. Nytkin oli parikymmentä uutta Haavistoviestiä ja linkkiä, Niinistön pilamainosta jne. tullut sitten eilisen.

Vierailija
7/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä esim. niitä jotka purkavat pettymystä kun oma ehdokas ei päässyt kakkoskierrokselle ja purkavat sitä haukkumalla kumpiakin ehdokkaita ja heidän puolisoitaan?

Vierailija
8/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään muun ehdokkaan kannattajat eivät ole käyttäytyneet noin.

Joo ei toki kenenkään kannattajat... Täälläkin on puhuttu Haavistosta pelkkää hyvää eikös niin :D

Ei siinä hypettämisessä mitään vikaa ole kunhan ei lähde muita mollaamaan. Kuka ikinä mollaakin ja ketä, niin SE on typerää. En kuitenkaan päätä äänestämistäni sen perusteella, koska mielestäni olisi aika outo peruste äänestää ketään. Äänestän Haavistoa, koska hän on mielestäni parempi ehdokas.

Mutta sitä kyllä harkitsen vakavasti, että lakkaisinko käymässä täällä ja muilla keskustelufoorumeilla. Alkaa ahdistaa se miten idiootteja ihmiset ovat. Hirveää lokakampanjointia. Ja tämä av on kyllä pahin siinä asiassa, mikä ei yllätä yhtään...

Vierailija
9/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä esim. niitä jotka purkavat pettymystä kun oma ehdokas ei päässyt kakkoskierrokselle ja purkavat sitä haukkumalla kumpiakin ehdokkaita ja heidän puolisoitaan?

Ja nyt jatkuu Niinistön dissaaminen. Yksi kymmenestä on Haavisto-vitsi tms. Loput sitten Niinistö herjaa.

En uhallakaan äänestä Haavistoa, sen kerroinkin itse facebookissa :) Olen homofoobinen :D Kuulemma.Ja kukaan ei ole suvaitsevainen jos ei äänestä Haavistoa. -.-

Vierailija
10/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omista kavereistani monilla on profiilikuvassa Haavisto-merkki. Ovat siis Haaviston kannattajia ja ovat olleet hyvin hyökkääviä koko tähänastisen vaaliprosessin aikana. Haavisto sinänsä on kyllä hieno mies, mutta en arvosta muiden ehdokkaiden panettelua yhtään. Eipä sillä, että Haavisto itse sitä harrastaisi.

Vierailija
11/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, mun fb:ssä ei ole kyllä mitään Niinistöä panettelevia viestejä näkynyt. Ja siinä taas ei ole mun mielestä mitään väärää, jos joku haluaa tuoda julki suosikkinsa ja hehkuttaa tätä.

Kannattaa myös käsittää se asia, että esimerkiksi nyt täällä Niinistön haukkujat eivät välttämättä ole Haaviston kannattajia eikä Haaviston haukkujat Niinistön kannattajia.

Vierailija
12/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun FB:ssa ei politikoida. Noita kannatusmerkkejä näkyy, samoin näiden netin mustamaalauskampanjoiden innoittamina muutama Haaviston taustoja tms. selvittävä linkki. Mitään muita mollaavaa lokakampanjaa en ole nähnyt missään netissä, en FB:ssä enkä täällä. Kyllä ne Haaviston mollaajat ovat tässä mustamaalaushommassa ihan omaa luokkaansa. Esimerkkinä tuo eilen kierrellyt cv-vertailu, jossa iso osa Haaviston tehtävistä oli jätetty luettelematta.

Samoin Haaviston kannatussivut ovat harvinaisen positiivinen paikka, mitä nyt pari muiden leirien trollia pyörii siellä puhelemassa ruskean reiän ritarista tms.

Oletteko muuten kuulleet tästä:

?"Arvoisa Mikko Kuustonen Tervehdys Ilta-Sanomien politiikan toimituksesta. Meillä on käynnissä presidentinvaaliin liittyvä juttuhanke, jossa kaksi kirjailijaa arvostelee sydämensä kyllyydestä sitä vaalin finalistia, jota ei henkilökohtaisesti kannata vaan pikemminkin vastustaa. Reijo Mäki on jo ottanut haasteen vastaan. Hän haukkuu Haaviston ja vihreät lyttyyn. Ajattelin, että Sinä olisit oiva vastinpari Mäelle kirjoittamaan Sauli Niinistöstä ja kokoomuksesta samanlainen tarina. Tämä on hoppari-piireistä lainattu idea, jota minun tietääkseni ei Suomessa ole aiemmin kokeiltu, ei ainakaan politiikassa. Jutun pituus olisi 3000 merkkiä ja deadline perjantaina. Maksamme myös pienen kirjoituspalkkion. Lisäksi saisit näytteen Mäen tekstistä, jotta näkisit hänen tyylinsä. Miltäs kuulostaa? Ystävällisin terveisin Mika Koskinen Politiikan toimituksen esimies Ilta-Sanomat"

https://www.facebook.com/lehtilehti?sk=wall

Vierailija
13/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salella on saletista paljon suurempi vaalibudjetti ku Pexillä. Pexin kampanjassa facebook-tukijat tosi tärkeitä! Ei silti saisi lokaa heittää ja mollata vastapuolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän