Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annan ääneni Haavistolle koska hänen pilkkaamisensa on ylittänyt sietokykyni

Vierailija
24.01.2012 |

Ehdin jo harkita Niinistöä, mutta kokkareiden loanheitto muistuttaa mitä sairainta koulukiusaamista. En halua äänestää ehdokasta jonka kannattajilla on näin kylmiä ja armottomia mielipiteitä vähemmistön edustajista.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äänestän Haavistoa, niin kuin kyllä muutenkin olisin äänestänyt.

Vierailija
62/75 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"köyhien" ja "luusereiden" pilkkaaminen. Kuuluvatko nuo sanat ihan oikeasti kokoomuslaisten maailmankuvaan? Ihan pelottava ajatus että ihmisiä pitäisi Suomessa alkaa lokeroida ylempiin ja alempiin kasteihin.

Olen epävarma äänestäni ja luen ahkerasti molempien ehdokkaiden fb-sivuja. Valitettavasti ne kylmät arvot ja väheksyvä suhtautuminen "tavallisiin duunareihin" näkyvät Niinistön sivustolla. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenmaailman junttien jutuista, et tahdon äänestää Haavistoo.. Mulle on siis ollu aivan se ja sama kumpi voittaa, mut oon niin raivostunut, ettö ihmiset äänestää seksuaalisen suuntauksen perusteella, että haluunki äänestää..

Hmm. mistä sais selville äänestyspaikan ja saanko mennä äänestää ilman sitä lippulappua???

Vierailija
64/75 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on kyseenalaistettu Haaviston cv:n tuntemattomat kohdat. Mielestäni niistä pitäisi tietää enemmän. Niinistön cv kun on julkista kansakunnan tavaraa kautta linjan.

Vierailija
65/75 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin lukee ainakin siinä...saanet sen tietää myös paikkakuntasi keskusvaalilautakunnasta.

Ongelma ratkeaa helpoiten sillä, että menet äänestämään ennakkoon. Silloin ei ole paikalla väliä.

Hmm. mistä sais selville äänestyspaikan ja saanko mennä äänestää ilman sitä lippulappua???

Vierailija
66/75 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestörekisterin äänestyspaikka palvelu

http://vrk.navici.com/

Vierailija
67/75 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion äänestää Haavistoa ihan sillä perusteella, että Sauli on äärioikeistolainen kapitalisti, joka ei todellakaan ole työväen presidentti, kuten yrittää antaa ymmärtää. Köyhät kyykkyyn ja sitä rataa. MInä haluan humaanin presidentin, joka on kaukana kylmistä arvoista, olkoonkin vaikka homo.

Vierailija
68/75 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion liittyä Haaviston kampanjaväen joukkoon. Mikä parasta, mulle on oikeasti _ihan sama_ kumpi voittaa, mutta mä en aio katsoa tällaista homottelua ja koulukiusaamista puuttumatta. Lapset menee viikonloppuna mummolaan ja käytän koko sen ajan Haaviston puolesta puhumiseen ja järkiargumenttien käyttöön tuolla kaiken loan keskellä. Eikä siis todellakaan lokaa heittäen, vaan nimenomaan asialinjalla. Jollei muuta, niin tässä on loistava tilaisuus vähentää ihmisten homofobiaa. Niin paljon on vielä tuollaista älämölö-homotonsairaita-puhetta, joka on tavallaan opittua eikä sen sisältöä ole koskaan pysähdytty ajattelemaan.

Vierailija
69/75 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kokoomuslainen, mutta Haavisto saa ääneni!!

Vierailija
70/75 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheestä lähtee itseasiassa kolme ääntä Haavistolle.

Vierailija
71/75 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin jo harkita Niinistöä, mutta kokkareiden loanheitto muistuttaa mitä sairainta koulukiusaamista. En halua äänestää ehdokasta jonka kannattajilla on näin kylmiä ja armottomia mielipiteitä vähemmistön edustajista.

Vierailija
72/75 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa tuollainen kiusanteko kiltin oloista ihmistä kohtaan. Yritetään olla niin amerikkalaisia ja leikkiä kovista ja pahista.

Presidentinvaaleista tehdään loanheittoviihdettä. Koskahan suomalaisia rupeaa naurattamaan täytekakun heittely kasvoille ja lasten säikyttely moottorisahalla Halloweenina? Pitää niin yrittää matkia kaikessa.

Vierailija
73/75 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi KOSKAAN äänestää vihreitä. Se olisi maanpetturuutta jo.

Vierailija
74/75 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.

Muutenkin perusteet tulevan presidentin äänestämiseen tuntuvat olevan kohdallaan.

Tehkää hyvät ihmiset valintanne omilla aivoillanne, eikä sen mukaan, mitä jossain nettipalstoilla tmv. foorumeilla kohkataan.

terv. vielä omaa ehdokastaan miettivä

Vierailija
75/75 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, Niinistöä en ole edes harkinnut, on vaan niin kaukana omasta ajatusmaailmastani. Ei ihan lähellä ole Haavistokaan, joten ensimmäinen ajatukseni oli jättää äänestämättä. Mutta kyllä tällainen rienaaminen asiallista miestä kohtaan on yrittänyt sietorajat, ja koska Haavisto kuitenkin mielipiteineen on lähempänä itseäni kuin Niinistö, niin raahaan perseeni äänestyspaikalle minäkin. Go Haavisto!! :)