Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Homoseksuaalisuus on jopa lasten mielestä naurettavaa.

Vierailija
23.01.2012 |

Olen työssä päiväkodissa. Siellä tänään eräs hoitamani lapsi (5v) kysyi, että onko totta, että Pekka Haavistosta voi tulla presidentti. Minä vastasin, että kyllä voi. Sitten tämä lapsi kysyi, että mikä Haaviston vaimon nimi on ja että onko Haavistolla lapsia. Kun kerroin, että Haavisto seurustelee miehen kanssa, niin kaikki paikalla olevat lapset (iso joukko 2-6 vuotiaita tyttöjä ja poikia) alkoivat nauramaan yhteen ääneen ja eivät suostuneet uskomaan, että Haavisto seurustelee miehen kanssa. Kuten eräs 4v poika sanoi, että "Eiväthän miehet saa rakastua miehiin, koska kaikki nauravat heille ja se on tyhmää, ei kukaan viisas mies tee niin".

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäisen tenavankin mielestä miehelle syy olla rakastumatta mieheen oli se että siinä tapauksessa nauretaan ja pilkataan.

SE on totta.

Vierailija
42/49 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ovat vakavalla pohjalla ja parisuhde on rekisteröity.

Lapset on ihania. Meidän lapset (10 ja 8 v.) eivät olleet mitenkään otettuja mihinkään suuntaan Haaviston aviomiehestä. Taitaa olla siis ihan luonnollinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pikkupoika haluaa mennä äitinsä kanssa naimisiin. Mitäs siihen sanotte? Normaalia vai?

Meidän 5v. ei enää halua mun kanssa naimisiin, mikä on hyvä sillä 3v. on hyvin mustasukkainen äidistä. Ajaa jopa isäänsä pois jos isä tulee liian lähelle mua. Ja naimisiin menee vain ja ainoastaan äidin kanssa, ei kenenkään muun.

Useimmat tytöt haluaa isän kanssa naimisiin, normaalia sekin :)

Vierailija
44/49 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on, että lapset meidän päiväkodissa sen tietää parhaiten. Vammaiset, homot, neekerit ja muut poikkeavat on epänormaalia - luonnotonta. Lapset nauraa.

Vierailija
45/49 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittelee homoutta ihan neutraalisti, kuten vanhempansakin. Ei meillä morkata muita ihmisiä ollenkaan.

Vierailija
46/49 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eikös pekka nyt kuitenkin tarvii nämä "ääliöiden ja junttien"äänet:)

Vierailija
47/49 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä morkata muita ihmisiä ollenkaan.

Ja vähän väliä mä havahdun siihen miten vapauttavaa se on myös itselle. Ihmisiä ei tarvi morkata! Mun vanhemmat kyllä opetti mut morkkamaan, mutta mä olen tarpeeksi fiksu nähdäkseni niitten päiden yli :).

Vierailija
48/49 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän leikki-ikäiset lapset eivät ainakaan pidä homoseksuaalisuutta ihmeellisenä tai epänormaalina asiana. Tuttavapiirissä on yksi homopariskunta ja tuskin lapset osaavat edes ajatella mistä on kyse, koska ovat niin pieniä ettei heitä muutenkään kiinnosta se, mitä ihmisten makuuhuoneissa puuhataan.

Vierailija
49/49 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset nauraa homojen tuomitsijoille - pitäisikö senkin todistaa jotakin?