Homoseksuaalisuus on jopa lasten mielestä naurettavaa.
Olen työssä päiväkodissa. Siellä tänään eräs hoitamani lapsi (5v) kysyi, että onko totta, että Pekka Haavistosta voi tulla presidentti. Minä vastasin, että kyllä voi. Sitten tämä lapsi kysyi, että mikä Haaviston vaimon nimi on ja että onko Haavistolla lapsia. Kun kerroin, että Haavisto seurustelee miehen kanssa, niin kaikki paikalla olevat lapset (iso joukko 2-6 vuotiaita tyttöjä ja poikia) alkoivat nauramaan yhteen ääneen ja eivät suostuneet uskomaan, että Haavisto seurustelee miehen kanssa. Kuten eräs 4v poika sanoi, että "Eiväthän miehet saa rakastua miehiin, koska kaikki nauravat heille ja se on tyhmää, ei kukaan viisas mies tee niin".
Kommentit (49)
Meillä on tuttavapiirissä homopareja, joten lapset ottavat asian täysin luonnollisena.
Kaksivuotias ei tosin tajua koko asiasta yhtään mitään.
Ja Haavisto ei sitä paitsi seurustele, vaan on ihan naimisissa.
Minä muuten puutun hoitolasten vihapuheeseen tarvittaessa kovalla kädellä. Joskus ruokapöydässä lapsi kertoi kuinka pappansa oli kalastanut ja tappanut kalan ja nauroi asialle, minä lähetin ruoatta pois pöydästä koska kiusaajan naurua ei tarvitse kuunnella. Mistäs ressukat oppivat moraalin elleivät aikuisilta?
Tämän on parempi olla provo! Koska sinä harrastat henkistä väkivaltaa ja säälin syvästi niitä lapsia jotka joutuvat kärsimään sinun "hoidossasi". Mitä ihmettä edes tarkoitat kiusaajan naurulla? Oletko sitä mieltä että kaloja ei saa tappaa vai mitä helkkaria? Älä tuputa sairaita ajatuksiasi pienille lapsille.
mitä kuulee aikuisilta eli ap:na huolestuisin siitä, mitä muuta soopaa lasten kotona lapsille syötetään, jos jo nelivuotiaiden niskaan syydetään jotain homofoobista soopaa.
*nauraa yhdessä lasten kanssa* Lapset on IHANIA!! Aikuiset ovat tyhmiä ja sokeita idiootteja! Lapset tajuavat totuuden homoista. Homot ovat sairaita ja kieroutuneita.
Ja nekin lapset jotka muka ymmärtävät homouden, he vaan teeskentelevät niin typerille kaikensuvaitseville vanhemmilleen - koska lapset eivät ehkä uskalla olla eri mieltä "kaikkitietävän" äiskän kanssa :)
Olen kertonut että yleensä pojat tykkää tytöistä ja tytöt pojista, mutta että jotkut pojat tykkääkin pojista tai tytöt tytöistä. Eikä siinä ole mitään väärää tai kauheeta. Niin vain on. Pääasia että jokainen löytäis jonkun josta tykkää ja jonka kanssa olis kiva asua yhdessä. Anoppi oli ensin kauhistunut kun kuuli, mutta rauhoittui kun totesin että näin se maailma nyt vaan on, homous ei ole kiellettyä eikä tule häviämään. Ihan turha sitä on lapsilta salata tai piilotella. Eletään tätä päivää.
sentään Hollannissa saa mies ja mieskin mennä naimisiin. Tämä vuosia sitten. Taitaa olla urpojuntteja siellä ap'n päiväkodissa.
Minä muuten puutun hoitolasten vihapuheeseen tarvittaessa kovalla kädellä. Joskus ruokapöydässä lapsi kertoi kuinka pappansa oli kalastanut ja tappanut kalan ja nauroi asialle, minä lähetin ruoatta pois pöydästä koska kiusaajan naurua ei tarvitse kuunnella. Mistäs ressukat oppivat moraalin elleivät aikuisilta?
Sitä kalaa, joka päätyi oletettavasti ruuaksi?
On nuo ituhipit ja viherpiiperöt menneet jo aika pitkälle...
meidän 3-v. totesi tänään, että voi olla kaksi isiä. Tai kaksi äitiä, mutta hänellä on yksi äiti ja yksi isä. Joskus ollaan mainittu, että näin voi olla. Poitsu on ottanut asian ihan tyynesti... ollaan heteroperhe, jos joku ihmettelee asiaa.
myös hörökorvat ovat naurettavat ja väärän väriset housut! Että eipä tässä kannata paljon lapsia kuunnella :D
sentään Hollannissa saa mies ja mieskin mennä naimisiin. Tämä vuosia sitten. Taitaa olla urpojuntteja siellä ap'n päiväkodissa.
Ketäs se poika nyt sitten kiusasi?
Sitä kalaa, joka päätyi oletettavasti ruuaksi?On nuo ituhipit ja viherpiiperöt menneet jo aika pitkälle...
Mitäs siihen sanotte? Normaalia vai?
maailmaa syleilevät suvaitsevat...niin kauaksi olette totuudesta ajatuneet. Uskoneet sielunvihollisen valheet. Sääliksi käy teitä.
Ei kaikki se, jota esiintyy luonnossa, voi pitää luonnollisena. Tällä logiikalla myös pedofilia on täysin luonnollista.
En usko tarinaasi, Ap. Kun olen omille neljälle lapselleni kertonut siitä, että jotkut ihmiset ovat homoseksuaaleja ja rakkaussuhteessa samaa sukupuolta olevaan, he ovat ottaneet asian aivan tyynesti. Kukaan tuntemani 4-vuotias ei myöskään puhu noin kuin sanot puhuneen.
Sama kokemus omien lasten kanssa. Ne ei ole pitäneet asiaa yhtään minään. Tämä on taas yksi yritys mustamaalata. Eikä siinä mitään, jatkakaa vaan Niinistön kannattajat kaikin mokomin. Sauli tosin ymmärtää sen vahingollisuuden ja on pyytänyt jättämään tällaisen pois, mutta kun psykologinen silmä puuttuu, se puuttuu. Joten tää on nyt sitten Saulin kannattajien homottelupalsta seuraavat kaksi viikkoa. Kiva...
Ei kaikki se, jota esiintyy luonnossa, voi pitää luonnollisena. Tällä logiikalla myös pedofilia on täysin luonnollista.
En nyt täysin varma ole tästä. Mutta jos näin on, niin toki se silloin on "luonnollista". Mutta ei kyväksyttävää, koska se vahingoittaa lapsen psyykeä suuresti. Homous taas on paitsi luonnollista, myös harmitonta.
Jep.. alussa poika hiukan kummastelee, mutta lopussa kuitenkin ihan itse tajuaa sen oleellisen pointin.
No jos tuolle linjalle lähdetään, niin eikö tämä koko nykymaailma ole aika luonnonvastainen. Mm lääketiede ja kaikki...
Eli onko luonnonvastaisuus aina automaattisesti väärin? (Itse en siis ajattele homouden olevan luonnonvastaista, mutta jos nyt oletettaisiin näin.)
Meillä kyllä 6-vuotias nauraa, jos joku puhuu, että poika rakastaa poikaa tai tyttö tyttöä. Ollaan kai sit junttiperhe, mutta tähän asti on ollut muutakin opetettavaa kuin erilaiset seksuaaliset suuntautumiset. Ja yhtään homoseksuaalia ei tutuissa ole (tietääkesni).
Joten minusta tuo ap:n kuvaama tilanne voi olla ihan mahdollinen.
Niin ja itseäni ei homous mitenkään haitaa, äänestän Haavistoa toisella kierroksella. En vain ole tajunnut siitä lapsille vielä puhua.
Moni pikkupoika haluaa mennä äitinsä kanssa naimisiin. Mitäs siihen sanotte? Normaalia vai?
Ja tietenkään aikuinen ei mene lapsen kanssa naimisiin, koska se on lapselle vahingollista. Homous sen sijaan ei vahingoita ketään.
itse muistan kuinka lapsena tuntui kamalalta ajatus siitä että pitäisi mennä naimisiin MIEHEN kanssa, pojat kun oli siinä vaiheessa ihan yök. Paljon kyseltiin että eikö muka kaverin kanssa voisi mennä naimisiin, ja vannottiin että minä ja maija sit ainakin mennään.. no vanhemmathan sanoivat että ei voi.
Luulis että nykyään lapset olisi ihan innoissaan tästä valinnan mahdollisuudesta.