Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homokysymys

Vierailija
23.01.2012 |

Mikä tarkalleen ottaen on jonkun homoudessa se ongelma joillekin toisille?

Miten tämmönen henk.koht asia voi niin paljon haitata toisia ihmisiä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häikkää seksuaalisuutensa kanssa. Siis näillä, jotka homon nähdessään näkevät persepanon.

Vierailija
22/24 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häikkää seksuaalisuutensa kanssa. Siis näillä, jotka homon nähdessään näkevät persepanon.

olen usein miettinyt sitä, että homoutta paljon paljon luonnottomampaa on joidenkin ihmisten sairaalloinen pakko nähdä muut vain seksuaalisen suuntautumisensa mukaan. ihan niin kuin homoseksuaali toteuttaisi kaikessa homoseksuaalisuuttaan enemmän kuin hetero heterouttaan. Outo tapa ajatella minun mielestäni, ja kertoo kyllä enemmän näin ajattelevan ihmisen perversiteetistä kuin kohteen luonnottomuudesta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole itse homoutta vastaan mitään, se ei vaan vastaa omia arvojani ja ajatuksiani.

Samanlaisen inhoreaktion auheittaa:

Uskonnot, Lihavuus, Liiankorkealle nostetut farkut, liian matalelle lasketut farkut (peppuvako näkyy), Karvaiset sukupuolielimet, Varvassieni, HipHop musiikki, pallomeri.

En voisi siis esimerkiksi äänestää presidentiksi yhtäkään ihmistä joka kärsii joistain näistä äsken listaamistani "sairauksista" tai nauttii pallomerestä tai hiphop musiikista.

Vierailija
24/24 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoutta en vastusta, toinen vanhemmistani elää parisuhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa. Mutta ei homous myöskään saa minua äänestämään ketään. Pitää arvojen ym kohdata.

Eikä mua loukkaa, että jollakin on ennakkoluuloja. Kunhan ei tuomitse toisen ihmisen hyväksyvää asennetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan