Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksen saisi olla täydellinen kotirouva jos haluan? :)

Vierailija
23.01.2012 |

Korkea koulutus hankittu ja todettu ettei työelämä ole minua varten. Olen kotona, pidän kodin kunnossa, laitan ruokaa, pyykkään ja siivoan. Mikä varmaan pahinta, pidän siitä! Mikään ei ole kivempaa kuin se, kun mies tulee töistä siistiin kotiin ja huolella laitetun ruoan ääreen.

Miksi monet luulevat ettei mies arvosta naisen panosta kotiin vaan pitää sitä itsestäänselvyytenä. Meillä mies ainakin aina on kovin kiitollisen oloinen, eikä meillä tarvitse riidellä kotitöissä enkä minä pala loppuu kun ei tarvitse lentää paikasta toiseen.

Toki toisen tuloilla eläminen vaatii luopumista jostakin, mutta jotain saa myös tilalle.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis vuoron perään äitiyslomalla-hoitovapaalla jne kun lapsia monta putkeen. En koe itseäni siinä mielessä kotirouvaksi että koti kiiltäisi, ei todellakaan kiillä aina. Mutta neljän lapsen ja omakotitalon hoitamiseen menee kyllä kieltämättä oma aikansa ja etenkin kun on ollut vauvoja niin olen ollut väsynyt jo ihan pelkkään vauvan ja isompien hoitoon.

Vapaaehtoistyö, urheilu, kansalaisopiston kurssit yms ovat kyllä mulle aika kaukainen ajatus. Valitettavasti työelmä kutsuu kun hoitovapaa loppuu. Tavaallaan just siinä vaiheessa kun elämä kotona lasten kanssa alkais helpottamaan. Olen pienituloinen mutta nekin rahat tarvitaan kun kotihoidontuki+kuntalisä loppuu.

Onnea niille kotiäideille, jotka saavat olla oikeasti kotiäitejä eivätkä vaan hoitovapaalaisia. Minäkin jäisin kotiin jos olisi mahdollista.

Vierailija
102/102 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(((((( Kyllä toivoisin, että elämälläni olisi muukin arvo kuin eläkkeelle jääminen 30-vuotiaana :(

Taidan olla laiska, myönnetään.

Eläkkeelle?

Lainaus:

Minä olen kyllä yrittänyt työelämässä oloa. Se on päätynyt kahdella eri alalla työuupumukseen. (amk-tutkinto ja maist. tutkinto)

Nyt olen osa-aikatyössä koulutustani vastaamattomissa hommissa. Liian alhainenkaan vaatimustaso ei näytä olevan hyvä.

Mies tienaisi molempien edestä, eikä palkkani päätä huimaa. Työmotivaatio on nolla.

Ei vain ole lapsia tekosyyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla