Kampaaja vastaa hetkisen.
Kommentit (24)
Mulla on ihan lyhyet hiukset, siis sellaset veitsellä leikatut. Mikä kumma siinä on, että lyhyiden hiusten leikkaajia on harvassa, siis niitä jotka todella osaavat leikata hyvin? Olen miettinytkin, että osaisiko miesparturi homman paremmin.
Kyllä pitkät, tasaiset hiukset on helpot, nähdäkseni lyhentää, mutta tosi lyhyet ei? Lyhyessä näkyy kaikki "virheet."
kun haluaisin leikata pitkät hiukset lyhyiksi ja haluaisin käydä ensin sellaisessa missä tietokoneella voi katsoa sopiiko lyhyet hiukset vai ei.
itse asun tampereella eli tiedätkö missä tampereella on sellaisnen paikka?
Minulle laitettiin 3 vko sitten, ja hiukset melkein suorat jo. Pesty kampaajalta ostetuilla shampoolla + hoitoaineella.
Olen pääkaupunki seudulta joten en osaa sanoa tampereen liikkeistä mitään.
Ihan kunnon permanentti ei lähde kuin kasvamalla tai suoristamalla pois.. joko kiharasi on epäonnistunut (vaadi rahat takaisin) tai sinulla on joku tyvikohotus,pehmennys tai vastaava?
Myydäänkö niitä hairstorella... en osaa sanoa,kampaamoissa ei tietääkseni vielä missään myydä ja ne tilataan yleensä niin ettei niitä " tavalliset" ihmiset voi tilata.
esim semmosilla saksilla mitkä tulee hiustenleikkuukoneen mukana en ole vielä tehnyt kertakaikkiaan mitään. raivostuttavia ovat. tylsyvät nopeasti.
miten ammattilaiset huoltavat saksensa?
vai ovatko ne hyvälaatuista kertakäyttötavaraa?
voisko joltain amaatilaiselta ostaa käytetyt?? :)
vai mukamas hyvää tavallaselle kansalle??
6
joita ei teroiteta. Jos tylsyvät tilataan uudet. En usko että kukaan myy saksiaan....ainahan voi tietty kysyä mutta... kokeile ensin kuitenkin sieltä hairstoresta.
en ole varma saako sieltä edes saksia. pitänee vilkaista heidän sivujaan ensin.
mulle laadun merkki on myös se että voi korjata, huoltaa jne...
6
Vilkaisin noita hairstoren sivuja ja hyvä laatuisilta saksilta näyttivät. hintakin sen kyllä sanoo etteivät ole samoja hempuloita kuin niissä parturiseteissä.
mutta meillä eikä tuntemissani kampaamoissa teroiteta. sakset ovat sen verran tärkeä työväline ja ohut ettei teroitus tee hyvää. laatua asiakkaille.
Mutta arvelen että tarkoitat keinohiusta..? Hinnat vaihtelee 350-600e
Hö miksei kukaan kysynyt siltä mitään?! Itse olisin halunnut tietää miten voin teroittaa hiustenleikkuusakset kotona...