Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en jaksa henkisesti ystävän käytöstä

Vierailija
22.01.2012 |

Joten kuten tässä pystyn elämään, mulla on omia juttuja joiden takia on paha olo ja sitten kun ystävä soittaa ja se käytös on mitä on, mulle tulee melkein shokkitila ja niin paha olo että tuntuu etten pärjää.

Tulee liikaa painetta ja mulla ei ole mitään konstia miten saan purettua omaa pahaa oloa.

Saan taas pelätä ystävän puolesta missä kunnossa hän on ja mitä seuraavaksi..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet valinnan edessä. Joko suojelet itseäsi tai annat sielusi murentua ystävän draaman seurauksena. Ajattele niitä ihmisiä joihin sinun oma paha olo heijastuu. Toimi kuin kuningas.

Vierailija
2/4 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet valinnan edessä. Joko suojelet itseäsi tai annat sielusi murentua ystävän draaman seurauksena. Ajattele niitä ihmisiä joihin sinun oma paha olo heijastuu. Toimi kuin kuningas.

Hyvä ajatus, äskettäin juuri ajattelin että jos tietoisesti päätän etten anna hänen vaikuttaa minuun niin voimakkaasti. Hän kun ei tiedä että minä tässä

voin huonosti ja pärjään kyllä, mutta tuntuu että hän vetää mut tosi alamaihin.

Pari kuukautta sitten pelästyin hänen voivan tosi huonosti, yhden viestin perusteella, sitten kun menin kylään, hän olikin ihan pirteä eikä riutunut kuten luulin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kuningaskin ole ihminen, jolla on tunteet?

Minusta valinnoista paasaamisella syyllistetään vaikeassa tilanteessa painivaa ihmistä entisestään...Kuka on oikeastaan kykenevä tekemään valintoja ahdistuksen hetkellä?

Ei voimakasta tunnetta tai pahaa oloa voi noin vain poistaa "valitsemalla"...

Ap on jo tunnistanut pahan olonsa ja seuraava askel voisi olla sen hyväksyminen. Mielestäni ap on kuitenkin jo niin pitkällä, että tunnistaa myös omien voimavarojensa rajallisuuden ja yrittää etsiä ratkaisua.

Me ulkopuoliset emme pysty määräilemään, millainen ap:n ratkaisun tulisi olla, me voimme vain yrittää ymmärtää ja tukea häntä ratkaisun löytymisessä.

Vierailija
4/4 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kuningaskin ole ihminen, jolla on tunteet?

Minusta valinnoista paasaamisella syyllistetään vaikeassa tilanteessa painivaa ihmistä entisestään...Kuka on oikeastaan kykenevä tekemään valintoja ahdistuksen hetkellä?

Ei voimakasta tunnetta tai pahaa oloa voi noin vain poistaa "valitsemalla"...

Ap on jo tunnistanut pahan olonsa ja seuraava askel voisi olla sen hyväksyminen. Mielestäni ap on kuitenkin jo niin pitkällä, että tunnistaa myös omien voimavarojensa rajallisuuden ja yrittää etsiä ratkaisua.

Me ulkopuoliset emme pysty määräilemään, millainen ap:n ratkaisun tulisi olla, me voimme vain yrittää ymmärtää ja tukea häntä ratkaisun löytymisessä.

Niin, en pysty kyllä täysin pahaa oloa poistamaan mutta voisin pohtia mikä siinä on että "menen mukaan" ja tulee vielä pahempi olo.

Tämä on kaikista kamalinta mitä mulla on ollut.

Kroppa on tosi kipeä ja jumissa kuin olisin

naulattu. Näitä tunteitani en saa purettua,

ei ole mahdollisuutta mihinkään hoitoon joka

auttaisi.

Toivon vaan että ystäväni olisi seuraavasti

paremmassa kunnossa, nimittäin minä reagoin siihenkin ja sitten on taas parempi olo...vähäksi aikaa.

Ap