Kilo päivässä lähtenyt nutraamalla. Maanantaina 106 kg
tänään 101. Kolmen viikon kuuri olis tarkoitus pitää ja sen jälkeen alkaa uusi terveellisempi elämä. Saa onnitella:)
Kommentit (11)
Voi kun itsekin saisia itseäni niskasta kiinni. Pudotettavaa olis n. 20 kiloa. Paino nyt 89 (pituus 172cm) ja ihannepainoni on siinä 68 kilossa.
Kaapissa odottaa kyllä allevoa, että ei se olisi kuin alkaa! Raskauskiloista viimein eroon!
Mä aloitin maanantaina uuden terveellisemmän elämän (=laihdutuskuurin). Paino on tippunut 103,7 -> 99,8 nyt viidessä päivässä. Ei huono saavutus kun olen kuitenkin syönyt ihan ruokaa ;)
Älä jätä sitä nutrausta siihen, vaan anna mennä ainakin 10 viikkoa. Kaikkein helpoin tapa pudotaa painoa.
Mulla nyt kolmas viikko ja paino tippunut 8 kiloa : ) Meinaan vielä jatkaa kunnes paino alkaa kutosella, siihen on kahdeksan kilon matka.
Uusi elämä alkaa sillä että opettelen ensin hyötyliikkumaan ja syömään Kelan ohjeilla. Katsotaan mihin se riittää. ap
Ei perusterveen ihmisen tarvitse.
Paljon enempi hallaa ne ylikilot sulle tekee kuin nutraus.
ketoosia, joten mikäli kuuria jatkaa pidempään, tulee se tehdä lääkärin valvonnassa, jolloin seurataan veriarvoja, verenpainetta jne.
ei siitä mitään tulisi, jos kaikki ylipainoiset nutraajat lääkärillä ravais.
Kyllä kroppa siitä läskistä luopumisen kestää, jos on paljon lähtemistä.
Mitä mieltä palstan lääkärit ovat? Saako nutrata jos on mistä sulattaa ja seuraa verenpainettaan kotonaan? Verenpainemittari maksoi pari vuotta sitten Lidlin tarjouksessa alle kolmekymppiä.
Mä olen nutrannut pitkän jakson. Kävin silloin muinoin lääkärissä. Kyseli vaan ihan perusasioita ja mittasi verenpaineen. Kuunneltuaan mua niin sanoit et voin jatkaa ihan rauhassa. Et mä kyllä kuuntelen kehoani ja oli terveet ajatukset koko jutusta.
Tauottelin tossa jonkun aikaa ja nyt mulla on loppukiri. Tosin osanutraillen ja käytän Fit+ feelgood. On parempaa, kuin nuo markkinoiden muut.
Maanantaina aloitin ja nyt on alun tahti ollut sellaista -700g per vrk.
Kovasti tsemppiä jatkoon!