Että tälläset hautajaiset tulossa!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/kolme-menehtyi-onnettomuudessa-lapinl…
Kuolemattomia ihmiset luulee olevansa!
Kommentit (63)
Juu, meillä kiljuu autossa välillä 3 lasta!
Ajan tienvarteen ja puhutellaan jos mahdollista. Jos ei voi pysähtyä niin olen kuuntelematta.Jos joku kiljuu autossasi niin paljonko ajoit? Sanot "alle nopeusrajan" muttei se kerro paskaakaan siitä että menetät auton hallinnan: ja syytät tilennetta ystävääsi! Sinä sitä autoa ajat! Ja kolaroit ja syytät muita.
Poliisikin ymmärtää mutta jos ajat jonkun kuoliaaksi? Ne ymmärtää naista joka kolaroi muttei sitä että joku kuolee. Sinulla oli tuuria mutta koittaisit oppia jotain. Ei kaikki aja kuten sinä ja kuse ajoaan. Vaikka miten väität. Ei se ole täydellisyyttä tai miksi sitten väitättekään. SINÄ ajoit liusuun, sinä.
ap
Tiesitkö että sekin on kolari, jos ajaa ojaan? Aina ei tarvitse toista autoa että ajaa kolarin. Jos tilannenopeus olisi ollut suurempi, niin varmasti olisi käynyt jotain pahemminkin (40km rajoitus, alamäki, jolla ajan aina korkeintaan 30km tunnissa ihan jo siksi että tieltä saattaa tulla hevosia vastaan). Ryssin korjauksen koska kaveri(huom. kaveri, ei ystävä) kääntyi huutamaan/kiljumaan suoraan korvaani "me kuollaan", se on hiukkasen eri asia kuin takapenkilla kiljuva kakara. Hän myös tarrasi hartiastani kiinni.
Yrittäisit nyt vain takoa kalloosi, että YLLÄTTÄVISSÄ tilanteissa ihminen ei aina toimi kuin robotti, vaikka itse luuleekin niin.
Ja ei, en syytä pelkästään sitä kaveria, olen harvinaisen tietoinen siitä että MINÄ sitä autoa ajoin. Kaverinikin on kuitenkin myöntänyt että jos hän ei olisi panikoinut niin emme olisi sinne ojaan joutuneet. Kun asiasta puhuimme myöhemmin, hän sanoi tuon ja minä sanoin että niin, minä ajoin sitä autoa.
Täälläpäin muuten poliisit eivät katso sukupuolta ja sen jälkeen ymmärrä asiaa. Samalla lailla sai ymmärrystä eräs kylän mies, joka ajoi pellolle, säikähdettyään vaimonsa kiljaisua.
JA ei, en edelleenkään kaahaa ikinä. Asumme sellaisessa paikassa jossa ei esim. ole jalkakäytäviä ja teillä liikkuu ihmisten lisäksi hevosia. Tiet ovat mutkaisia ja paikoin mutkat jyrkkiä. Täällä ei kukaan täysijärkinen kaahaa tai aja muutoinkaan holtittomasti.
Jos nyt vain tajuaisit sen, että joskus, joskus, se tilanne ei ole _täysi0_n sen kuskin syytä (ainiin, mutta kun kaikki kolarin ajavat kun ajavat ylinopeutta aina, vaikka sää olisi hyvä, ajettaisiin rajoitusten mukaan tai alle, hirvi hyppää ojasta tielle, kuski säikähtää, korjaa väärin ja ajaa päin puuta).
Sinä et tunne minua, etkä ketään muutakaan kolarin ajanutta. Ja siksi sinun mustavalkea ajattelumallisi on hanurista.
P.s Tiesitkö muuten että auto voi lähteä hallitsemattomaan luisuun, vaikka sinulla olisi vauhtia vain 10km tunnissa?
Ja sinä varmaan ajoit 10 kilsan nopeutta?
Sinä ajoit alamäkeen liian kovalla tilannenopeudella. Mitä sitten? Siinähän ajat VÄÄRIN! :)
Ei minun pelihousuni revenneet, vastasin sinun väitteeseesi ettei ajon aikana olisi koskaan mitään yllättävää ole tapahtunut. On, mutta en anna sen vaikuttaa ajooni. Sinä annoit mutta sinä myöskään et ota vastuuta omasta ajosta vaan lataat syyn ystävääsi. SINÄ autoa ajat!
Ja aivan varmasti liian kovalla vauhdilla siinä mäessäsi.
Siinähän mussutat miten hiipimälläkin pääsee liusuun. Sehän on sinun puolustus.
Enkä ole ajanut koskaan penkkaan ja pidän sitä aivan samana koheltamisena kuin ajaisi toista autoa päin. Missään en muuta väitäkään! Ajoa ei hallitse, niin ei hallitse. Ja se on kyllä kuskista kiinni.
ap
lähes poikkeuksetta tuulilasiin, ei kojelautaan.
Jos vauhti vähäinen, ei lennä tuolista ylös ja eteen sinkoutuen vaan pysyy matalalla ja rojahtaa auton alaosaan.