Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että tälläset hautajaiset tulossa!

Vierailija
21.01.2012 |

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ajaja oli juuri saanut kortin. Ehkä muut olivat juovuksissa tai eivät jostain muusta syystä voineet autoa ajaa. Poliisikin on kommentoinut, että moottoritiellä ne 30 km/tunnissa ajavat, ovat jopa suurempi vaara liikenteessä, kuin ylinopeutta ajavat. Kannattaa siis sinun pysyä pois sieltä motarilta, jos keli on huono. Aiheutat vielä ajotavallasi kuolonkolarin. Toivottavasti silloin se on sinun autossasi joka kuolee eikä siinä toisessa, joka ajoi nopeusrajoitusten mukaan eikä osannut odottaa, että joku idiootti on mennyt ajamaan motarille kävelyvauhtia.

Tervejärki.

Kyllä sen oppii näkemään (toisin kuin eräät motarilla kaasuttajat) että milloin ei kannata painaa kaasua.

Varmuudenvuoksi en aja hitaampaa, vaan sääolojen mukaan ajan vaihdellen nopeutta, samoin huomioin muun liikenteen ja mutkat yms.

Jotkut painaa satanen lasissa säässä kuin säässä, kuten ketjussa näkee.

Te ajatte vielä kuolinkolarin IHAN SILLÄ OMALLA ASENTEELLANNE. Toivottavasti se on teidän autossa joka kuolee eikä vastaantulevassa joka osaa varoa mutta joku p*aivo ajaa päin.

ap

Vierailija
22/63 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päättelet sääolosuhteista, että ajatko nyt kahta- vai kolmeakymppiä?

Sinulle ei ole KOSKAAN ei IKINÄ tapahtunut YHTÄKÄÄN pientä arviointivirhettä? Aika hassua, niitä kun sattuu ihan ammattiautoilijoillekin jatkuvasti.

Mahtaa olla vaikeaa olla noin täydellinen.

Tervejärki.

Kyllä sen oppii näkemään (toisin kuin eräät motarilla kaasuttajat) että milloin ei kannata painaa kaasua.

Varmuudenvuoksi en aja hitaampaa, vaan sääolojen mukaan ajan vaihdellen nopeutta, samoin huomioin muun liikenteen ja mutkat yms.

Jotkut painaa satanen lasissa säässä kuin säässä, kuten ketjussa näkee.

Te ajatte vielä kuolinkolarin IHAN SILLÄ OMALLA ASENTEELLANNE. Toivottavasti se on teidän autossa joka kuolee eikä vastaantulevassa joka osaa varoa mutta joku p*aivo ajaa päin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon vaan että sinun ajotapa asenteesi vuoksi ohjaa vain sinut hautaan, eikä muita!

Moni k*päinen kuski kun tappaa ajollaan muita eikä mene oma henki.

Juu, sinun kaltasia puolustelijoita on MONTA, mutta en minä ole ainoa joka liusulla ei tapa.

Mutta hei: olet kuolematon: mene vaan ratin taakse!! :)

Ei minulla ole agressioita, ajan maltilla. Sinulla on. Puhun tässä aiheesta kannattaako painaa kaasua paskassa säässä? Mitä sanoo onnettomuuskuski?

ap

Vierailija
24/63 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kommenttisi alkavat olla aika sekavia. Sinähän et edes tiedä, omistanko minä autoa tai onko minulla edes ajokorttia. Tai ajanko ammatikseni autoa tai ihan muuten vain. En myöskään kirjoittanut sanallakaan, ajanko nopeusrajoitusten mukaan vai en.

Suosittelen tuon toisen kommentoijan mukaisesti sinulle myös ammattiauttajan kanssa keskustelua. Sen verran tuulivoimalla tunnut kulkevan...

Niin, kerro sinä mulle miten saan puhua! :)

Suosittelen ettet tapa muita liikenteessä ajavia! SINÄ et ole ainoa liikenteessä! Vaikka miten painat "rajotusten mukaan" ja ajat kolarin sen takia.

Voit verrata itseäsi tuohon ruumiiseen.

ap

Vierailija
25/63 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapahtuu jotain kauheaa ja pelottavaa, tekee mieli etisä syyllistä. Vakuuttaa itselleen, että kyllä minä olisin omilla toimillani estänyt tapahtuneen. Minulle ei voi käydä noin.

On tapahtunut onnettomuus. Niihin ei aina voi vaikuttaa omilla toimillaan. Jokus tarkkakin ihminen tekee pienen arviointivirheen, jolla voi olla surulliset seuraukset. Kaikki ei ole omissa käsissä, et voi suojella itseäsi ja perhettäsi joka hetki täydellä tarkkuudella, etkä varsinkaan toisten toimilta. Fakta, jonka sisäistäminen kannattaa, ettei suotta lipsahda ylihysteeriseksi ja/tai kaikkivoipaiseksi.

Pointti sinänsä hyvä. Liikenteessä on oltava tilannetajua ja kelin mukaan on osattava mennä. Siinä ihan samaa mieltä. Turha vaan itseään ylentää ja muita kuskeja alentaa. Onnettomuuksia tapahtuu.

Vierailija
26/63 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku autoilija kun oli selkeästi päättänyt, että sopiva nopeus juuri hänelle oli noin 50 km/h, kun nopeusrajoitus oli 80 km/h, tienpinta kuiva, mutta satoi lunta ja tuuli. Kyseinen "aina oikeassa" oleva autoilija aiheutti todella pitkän letkan taakseen, koska ei tajunnut, että sujuva liikenne edellyttää kaikilta myös muiden huomioonottamista.

Jos ei uskalla ajaa, ohjaa sen autonsa tien sivuun ja päästää se ohi, jotka ovat taitavampia eivätkä pelkää talvea.

Vierailija
27/63 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palsta, että täällä saa toivoa vaikka toisten kuolemaa ja sillä retostella.

Vierailija
28/63 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon vaan että sinun ajotapa asenteesi vuoksi ohjaa vain sinut hautaan, eikä muita!

Moni k*päinen kuski kun tappaa ajollaan muita eikä mene oma henki.

Juu, sinun kaltasia puolustelijoita on MONTA, mutta en minä ole ainoa joka liusulla ei tapa.

Mutta hei: olet kuolematon: mene vaan ratin taakse!! :)

Ei minulla ole agressioita, ajan maltilla. Sinulla on. Puhun tässä aiheesta kannattaako painaa kaasua paskassa säässä? Mitä sanoo onnettomuuskuski?

ap

Vierailija
29/63 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta ammattilaiskuskia tunnen ja osalla on todella paha suhtautuminen liikenteessä turvallisuuteen.

Kyllä se ajonopeus on tainnut olla oikea silloin kun liusuun ei ole lähtenyt. Eli auto hanskasta. Väität siis muuta? OOOOKEI! :D

Melko pieneksi arviointivirhettä en sano tuota ajoa. 3 kuoli. Ja syy tien.. Pliis!

Kannattaisiko palata autokouluun?

ap

Vierailija
30/63 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tie kuiva eikä siinä ole uria niin en ole ajanut edelläsi.

Vittuile muualle.

ap

Vierailija
31/63 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykis?

Vai onko teitä muitakin?

Vierailija
32/63 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti tai ei niin samanlailla ajattelet kuin tuo kuollut! Joten vertaa itseäsi häneen. Samassa tilanteessa jos olisit ajanut niin sinä olisit menossa hautaan.

En minä väitä ajatko ammatiksesi, joku otti ammattikuskit puheeksi ja minä siihen vastasin.

Ja juujuun tuuliajolla ollaan mutta ainakaan ei liusulla!

ap

Vierailija
33/63 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ole koskaan lähtenyt auto hallinnasta ja vauhtia siis ollut LIIKAA!

ap

Paljonko aloittajalla on itse ajettuja ajokilometrejä takana? Onko sinulla edes ajokorttia?

Kun sinäkin olet ajanut noin miljoona kilometriä kelillä kuin kelillä, palaa uudestaan kertomaan tänne, millaisissa tapauksissa autosi on lähtenyt hallinnasta.

En minä puolustele ylinopeutta ajavia. Sen kuitenkin tunnustavat kokeneet ammattikuskit, kuten vuosikymmeniä taksia ja ambulanssia ajaneet, että tien kunnolla on ratkaiseva merkitys.

Esimerkiksi: tien kunnossapitäjä vaihtuu kunnan rajalla, niin ambulanssi ajaa ojaan kun tulee sille huonommalle tielle.

Myös auton ja erityisesti renkaiden kunta vaikuttaa paljon.

Vierailija
34/63 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voin kuolla järkevällä ajollani silloinkin kun joku rysäyttää autoani päin koska HÄN ajaa väärin.

En väitäkään muuta.

Sanon vaan että hyvä ettei viattomat kuolleet.

ap

Vierailija
35/63 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä meitä liikenteessä säänmukaan varovasti ajavia on muita? Sinut voi laskea pois ryhmästä.

Puhuttaisiinko aiheesta? Jos kykenet?

ap

Vierailija
36/63 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAHA SANOA JOS KIRJOITTELET VIESTEJÄ ETKÄ MERKKAA KUKA OLET!

*huokasu*

ap

Vierailija
37/63 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ainoastaan että ne kuolee jotka EI VARO liikenteessä, kuin tappaa jonkun vanhuksen vaikka.

On se NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN kamalaa?

ap

Vierailija
38/63 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se onnettomuus voi sattua silti omalle kohdalle! Aina kaikki ei mene nappiinsa, vaikka kuinka parhaansa tekisi.

Vierailija
39/63 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit siis autossa mukana ja tiedät, kuinka lujaa auto ajoi? Tiedät myös, mitä autossa on tapahtunut? On se varmaan vaikeaa olla noin kaikkitietävä!

Monta ammattilaiskuskia tunnen ja osalla on todella paha suhtautuminen liikenteessä turvallisuuteen.

Kyllä se ajonopeus on tainnut olla oikea silloin kun liusuun ei ole lähtenyt. Eli auto hanskasta. Väität siis muuta? OOOOKEI! :D

Melko pieneksi arviointivirhettä en sano tuota ajoa. 3 kuoli. Ja syy tien.. Pliis!

Kannattaisiko palata autokouluun?

ap

Vierailija
40/63 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voin kuolla järkevällä ajollani silloinkin kun joku rysäyttää autoani päin koska HÄN ajaa väärin. En väitäkään muuta. Sanon vaan että hyvä ettei viattomat kuolleet. ap

Tai jopa sinulle voi käydä arviointivirhe. Huomio herpaantuu ihan hetkeksi. Korjausliike meneekin vähän yli, jopa sun kylmät hermot pettää ratkaisevassa paikassa, refleksit ei olekaan just yhtä nopeat kuin nuorempana...

Olet varmasti luotettava ja hyvä kuski. Mutta turvassa liikenneonnettomuuksilta, vahingoilta? Et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän