Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apuaa,tupakanhimosta

Vierailija
20.01.2012 |

en mukamas millään pysty olemaan menemättä tupakalle,kertokaa vinkkejä,purkat ja inhalattorit on mutta....aaargh...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla ylipäätään on tupakkaa saatavilla. Nakkaa röökit vessanpönttöön ja pissaa päälle.

Ei mulla ole sen kummempia vinkkejä. Kun on päätetty ettei sinne tupakalle mennä, niin sinne ei mennä. Vai oletko mielelläsi orja? Joku sanoo sammakko niin sinä hyppäät?

Vierailija
2/4 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala siivoamaan, järjestelemään jotain kaappia, lenkille. Jotain sellaista mikä saa ajatukset muualle ja käsille tekemistä.

Ajattele ennemmin että en minä tupakkaa tarvitse, pystyn olemaan ilmankin. Pystyyhän tupakoimattomatkin, eivät he kärsi tästä. Ja sinähän olet jo tupakoimaton, nauti siitä! Ajattele että "jes, olen irti tupakasta!" käännä ajatuksesi positiiviseksi! :) (tän neuvon lainasin stumppaa tähän- kirjasta jonka avulla itse lopetin, ajattelin vain positiivisesti ja juuri tuota lausetta "olen vapaa, olen tupakoimaton!". Se auttoi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä takerru siihen ajatukseen että tekee mieli röökiä.

Elä sen hetken ylitse.

Mieti, röökillä käyntiin menee 5-10 min. Juo lasi vettä ja keskity johonkin tuo sama aika oikein intensiivisesti. Ja se menee ohitse.

tsemppiä vaan.

nimim. 2,5 kk ilman :)

Vierailija
4/4 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisistä, jotka ovat kuolemassa tupakanpolton takia.

Varmasti lopetat sinäkin nähtyäsi niitä.