G: Missä synnyit ja olistko tyytyväinen sairaalan toimintaan?
Mä synnyin Naistenklinikalla -84. Imukuppi oli käytössä. Kellastuin ja jouduin sinivalohoitoon. En tykännyt yhtään.
Siksi meninkin itse Tayssiin synnyttämään.
Kommentit (6)
niin oli muuten omakin eka synnytykseni imukuppisynnytys.
ja yllätys yllätys, siellä olen synnyttänyt lapseni myös. Olen tyytyväinen saamaani kohteluun.
Nythän sitä osastoa ei enää ole :(
KOKS:issa
Ei valittamista. Siellä sittemmin neljästi itsekin synnyttänyt. samoin minä paitsi kolme kertaa synnyttänyt
Kättärin kokemus traumaattinen, hoitajat lähinnä.
NKL ja Hyvinkään sairaala ihania, kohtasin vain ihania hoitajia ja asiallista suhtautumista.
Kaikissa synnytyksissä yllärimomentteja, imukuppi, hoitoa vaativaa keltaisuutta, hoitoa lastenpolilla ymsyms., joten oli aikaa ja tarvetta seurata touhua lähemmin. Kätilöopisto oli aivan karmea kokemus minulle, siellä oli todellinen nurse from hell ja kovin kiire (jopa NKL verrattuna) ja jotenkin kohdeltiin kuin olisin täysi nolla, en tiedä miksi. Ehkä olinkin..
on joillekin pakko hoitaa. Eihän se sairaalan vika ole, mutta luulin, että tarkoitat miten nuo asiat sitten hoidetaan, että sitä kysyt. Meinaatko, että jos äitisi olisi synnyttänyt TAYSssa, niin ei olisi imukuppia tarvittu??
Ei kaikkien synnytykset mene oppikirjan mukaan, mutta äitejä ja vauvoja voi hoitaa ja kohdella silti hyvin. Ja mielellään etenkin silloin kun ei mene hyvin.
Ei valittamista. Siellä sittemmin neljästi itsekin synnyttänyt.