Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin, viedään miehen ulkkis tuttavat lappiin matkalle. Jos ei olis rahasta kiinni

Vierailija
19.01.2012 |

niin mihin matkakohteeseen veisitte itse? Mitä ihmettä siellä Lapissa voi oikein tehdä? Onko jotain ihanaa kylpylähotellia?

Tulevat perheineen, niin hakusessa olisi mielellään sellainen lapsille mieluista paikka.

Kommentit (10)

Vierailija
2/10 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huskyajelu olisi myös mukavan eksoottista, kunhan menee semmoiselle tilalla, jossa koiria pidetään varmasti hyvin.

Jos eivät ole mestareita hiihtämään, niin lumikenkäily on hyvä vaihtoehto, jos on yhtään urheilullinen.

Itse tykkään Ylläksestä ja Ounas-Pallas tuntureista, mutta me menemmekin Lappiin lähinnä hiihtämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

husky-ajelut, poropuistot, pulikointiallas, pulkkamäki, lasten hiihtokoulut ja hiihtokisat jne.

Vierailija
4/10 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noiden safareiden suhteen. Itse suomalaisenakin jäätynyt yhdellä jos toisellakin safarilla.

En tiedä mihin panostaa, jos ovat hyviä laskettelijoita veisin heidät Pyhälle. Jos ovat enemmän shoppailijoita, ja afterski ihmisiä veisin heidät leville.

Ehkä ylläs tulisi kysymykseen. Åre olisi hieno kohde.

Vierailija
5/10 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle on outoa, että tavallaan 1 kaupunki kahden valtion alueella ja vapaa kulku kumpaankin, semmonen voipi käydä vaikka 20 x päivässä "ulkomailla" kun ajaa tullin ohi ees taas ;) Taitaa olla myös maailman ainoa kahden valtion golf-kenttä siellä, tosin talvella ette siitä höydy :)

Vierailija
6/10 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jos Roihin meette niin miksei sinne.

Vierailija
7/10 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elleivät itse halua, nyt kun talvi tuli, niin löytyy hyviä kohteita lähempääkin.

Vierailija
8/10 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siellä ainakin rahansa kuluttaa jos muuta tekemistä ei keksi.

Vierailija
9/10 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutkamäki ja murtsikka. Itse ainakin kaipaan vaihtelua lomalla ja muutakin tekemistä kuin ulkoilua.

Vierailija
10/10 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja talvalla voisi myös Kemin lumilinna olla elämys. Riippuu henkilöstä.