No niin, viedään miehen ulkkis tuttavat lappiin matkalle. Jos ei olis rahasta kiinni
niin mihin matkakohteeseen veisitte itse? Mitä ihmettä siellä Lapissa voi oikein tehdä? Onko jotain ihanaa kylpylähotellia?
Tulevat perheineen, niin hakusessa olisi mielellään sellainen lapsille mieluista paikka.
Kommentit (10)
ja huskyajelu olisi myös mukavan eksoottista, kunhan menee semmoiselle tilalla, jossa koiria pidetään varmasti hyvin.
Jos eivät ole mestareita hiihtämään, niin lumikenkäily on hyvä vaihtoehto, jos on yhtään urheilullinen.
Itse tykkään Ylläksestä ja Ounas-Pallas tuntureista, mutta me menemmekin Lappiin lähinnä hiihtämään.
husky-ajelut, poropuistot, pulikointiallas, pulkkamäki, lasten hiihtokoulut ja hiihtokisat jne.
noiden safareiden suhteen. Itse suomalaisenakin jäätynyt yhdellä jos toisellakin safarilla.
En tiedä mihin panostaa, jos ovat hyviä laskettelijoita veisin heidät Pyhälle. Jos ovat enemmän shoppailijoita, ja afterski ihmisiä veisin heidät leville.
Ehkä ylläs tulisi kysymykseen. Åre olisi hieno kohde.
Monelle on outoa, että tavallaan 1 kaupunki kahden valtion alueella ja vapaa kulku kumpaankin, semmonen voipi käydä vaikka 20 x päivässä "ulkomailla" kun ajaa tullin ohi ees taas ;) Taitaa olla myös maailman ainoa kahden valtion golf-kenttä siellä, tosin talvella ette siitä höydy :)
joten jos Roihin meette niin miksei sinne.
elleivät itse halua, nyt kun talvi tuli, niin löytyy hyviä kohteita lähempääkin.
Voi siellä ainakin rahansa kuluttaa jos muuta tekemistä ei keksi.
mutkamäki ja murtsikka. Itse ainakin kaipaan vaihtelua lomalla ja muutakin tekemistä kuin ulkoilua.
Ja talvalla voisi myös Kemin lumilinna olla elämys. Riippuu henkilöstä.
http://www.laplandfinland.com/Suomeksi/Matkan_suunnittelu/Yritys-_ja_pa…