Mistä löydän itselleni palomiehen tai poliisin tmv?
Kommentit (35)
Ovat tunnetusti kovia ottamaan alkoholia ja viihtyvät miesporuloissa
joten jos haluat helpon kontaktin, niin soita ambulanssi ja pyörry auttajien käsivarsille :)
palomiehillä on letku letkeä ja poliisit on hyviä pidättämään! xD
joten jos haluat helpon kontaktin, niin soita ambulanssi ja pyörry auttajien käsivarsille :)
Missä nämä Miehet viettävät vapaa-aikaansa? :D Muualla kun baareissa, millaisissa tapahtumissa niitä tapaa??
Palomiesten/poliisien yms vaimot, missä olette miehenne tavanneet?
ap
En tiedä, onko paikkaa enää ja pyöriikö vielä...
ja silti saavat aivan paskaa palkkaa.
Jos ikinä lapsia haluat, niin mieluummin joku 8-16 mies. :)
Haluan Miehen. Missä niitä tapaa? :D Vinkkejä!
täysipäiväiseksi pyromaaniksi
Mä haluaisin mamumiehen. Värillä ei väliä kunhan ei ole valkoinen. Aina sanotaan että näitä on joka paikassa naisia vikittelemässä mutta en minä vaan löydä. Kaikilla mitä lähettyvillä asuu on jo omanmaalainen rouva ja iso liuta lapsia.
täysipäiväiseksi pyromaaniksi
Pyromaanina tulet tapaamaan paljon muidenkin alojen ammattilaisia kuin vaan poliiseja.
täysipäiväiseksi pyromaaniksiPyromaanina tulet tapaamaan paljon muidenkin alojen ammattilaisia kuin vaan poliiseja.
Viimeistään joku Tosi Mies vankilasta kelpuuttaa sut! Ainiin, mut joudut varmaan naisvankilaan...
minä voin hoitaa lapset ja kodin. Olen kyllästynyt tossukoihin, ja haluan nyt Miehen.
Pitääkö mennä ABC:lle päivystämään? Kuinka siellä tapasit miehesi??
ap
Koska tilaisuuksia on aina, uniformu-friikkejä naisia kun piisaa.
Oon myös törmännyt baarissa äijään, joka oikein lesoili olevansa poliisi. Eipä kiinnostanut.
sitten oman stadin brankkarin :)
Entä Tampereella? Minne menen?
ap
minä voin hoitaa lapset ja kodin. Olen kyllästynyt tossukoihin, ja haluan nyt Miehen.
Pitääkö mennä ABC:lle päivystämään? Kuinka siellä tapasit miehesi??
ap
poliisi, yks palomies ja yksi ensihoitaja..Pakko sanoa että ks miehet on ehkäpä pahimpia tossukoita. Jos haluat karskin, hyvin tienaavan ja miehisen miehen niin bongaa urakoiva timpuri tai muu raksatyöntekijä.. Useat niistä osaavat jopa ihan puhuakin kun yhtenä osana toimeentuloa on oman osaamisen myynti ja markkinointi.
minä voin hoitaa lapset ja kodin. Olen kyllästynyt tossukoihin, ja haluan nyt Miehen. Pitääkö mennä ABC:lle päivystämään? Kuinka siellä tapasit miehesi?? ap
poliisi, yks palomies ja yksi ensihoitaja..Pakko sanoa että ks miehet on ehkäpä pahimpia tossukoita. Jos haluat karskin, hyvin tienaavan ja miehisen miehen niin bongaa urakoiva timpuri tai muu raksatyöntekijä.. Useat niistä osaavat jopa ihan puhuakin kun yhtenä osana toimeentuloa on oman osaamisen myynti ja markkinointi.
Hmm... Alanko siis rakennuttamaan taloa?
ap
minä voin hoitaa lapset ja kodin. Olen kyllästynyt tossukoihin, ja haluan nyt Miehen. Pitääkö mennä ABC:lle päivystämään? Kuinka siellä tapasit miehesi?? ap
Hmm... Alanko siis rakennuttamaan taloa?
ap
vaan alat pörräämään lähimmän amitsun liepeillä. siellä niitä on, alan tulevia ammattilaisia. =)
ja mene töihin pelastuslaitokselle tai päivystykseen.. :)