Ongelmia minun poikani kanssa!
Olen 52-vuotias yksinhuoltajaäiti. Poikani täytti joulun alla 15-vuotta ja tammikuussa hän toi ensimmäisen tyttökaverinsa kotiini. Olin toki jo varoitellut vuosia aikaisemmin pojalle, että seurustelu on turhaa. Erosin itse 4 vuotta sitten pojan isästä. Poikani ja tämä tyttö ovat todella tiiviisti yhdessä ja jouduin jo heittämään tyttökaverin ulos kodistani kaksi viikkoa sitten, koska he harrastivat seksiä. Olen kieltänyt pojaltani seksin, koska en halua vielä mummoksi. Poikani ei totellut ja kärsii tälläkin hetkellä tapahtuneesta kuukauden arestia. Poikani sanoi käyttävänsä kondomia, mutta olen sanonut, että kondomit eivät ehkäise, jos ehkäisi, niin poikani ei olisi koskaan syntynytkään. Olen yrittänyt saada poikaani lopettamaan seurustelun, mutta hänen päänsä ei taivu millään. Seuraavina keinoina joudun soittamaan pojan koulun terveydenhoitajalle, sosiaaliviranomaisille ja psykologille, jotta hänen elämänsä ei tuhoudu tytön hempukan takia. Olen aina ollut sitä mieltä, että tuon ikäisen ihmisen pitää olla kotona ja katsoa kanssani saksalaisia rikossarjoja. Onko muilla äideillä, jotka ovat vastaavassa helvetissä kanssani neuvoja, että miten saa murkun pään käännettyä?
Kommentit (2)
kyllä katotaan ihan kotimaisia rikos-sarjoja. ettei vaan murkku opi mitään ihme ulkomaankielen mongerruksia. Voisihan pojan ottaa koti-opetukseen että pysyy erossa teinitytöistä..
Voit vain varoittaa ja valistaa. Hyvä, että poika käyttää kondomia! Hän ei ole vastuuton, kovin aikaisin vain on aloittanut.