1,5v heilautti päänsä ihan täysiäå mun nenää päin ja nyt kauheet kivut ja verta tulee nenästä
Ja sen jälkeen yritti vielä purra mua. Mä en ymmärrä mistä toi agressio tulee, kun meillä on tänäkin aamuna ollu ihan kivaa ja rauhallista. Käytiin kylvyssä ja syötiin aamupala
Kommentit (4)
joo ei tajuakaan...nyt se hiipii pöydän alla ja yrittää purasta mun varpaasta :D
Nyt hauskaa onkin, niin kai te nyt kiellätte samalla? 1.5 vuotias kyllä sen verran tajuaa, jos tajuaa satuttamisen ilonkin. Tollanen kannattaa kitkee pois, ettei esim. muiden lapsille/ aikuisille tota tee... ja ihan jatkoakin ajatellen lapsen on hyvä oppia kunnioittamaan muita ihmisiä eikä sen sijasta satuttaa muita, vanhempanakin.
kipin kapin lääkäriin sen nenän kanssa. Uskon että se on murtunut ja vaatii hoitoa ettei jää esim. vinoon.
T. Ensiavun hoitaja
sil on kivaa ja se haluu saada sut reagoimaan.. kokeilee mitä kaikkea voi omalla keholla saada muille aikaan. ota ite iisisti ja oo varovainen pään heilutuksen kanssa, meidän poika oli pienempänä samanlainen, tyttö onneks harvemmin.