Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ootte mieltä, jos n. 37-vuotiaana valmistuisi psykologiksi?

Vierailija
18.01.2012 |

Olisiko ihan kummajainen? Kannattaako enää yrittää lähteä opiskelemaan uutta alaa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä vanha ole, eli ikä ei ole este. Tärkeintä on motiivit miksi haluat psykologiksi ja oma elämänhistoriasi. Jos sulla ei ole minkäänlaisia ongelmia tai jonkinlaisia ikäviä elämänkokemuksia takana joista olet selvinnyt niin mun mielestä silloin ei osaa oikein samaistua toisten ihmisten kokemuksiin. En tarkoita ettetkö olisi empaattinen ja osaisi ajatella asioita eri kantilta, mutta kyllä se vaikuttaa paljon toisten ymmärtämistä jos itsekin jotain ikävää läpikäynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi