Lue keskustelun säännöt.
Miksi venäläiset ahmivat mandariineja vuoden vaihteessa
Kommentit (2)
johon ei ole kaikilla ollut varaa. Siitä on jäänyt perinteeksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänjohon ei ole kaikilla ollut varaa. Siitä on jäänyt perinteeksi.
suomalaiset joulun alla.
Mandariinit on sesonki tuote ja ihmiset tottuneet syömään niitä tiettynä aikana vuodesta.