Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni eksyi tänne palstalle kerran ja on muuttunut kamalaksi av-faijaksi!

Vierailija
18.01.2012 |

Lueskelen itse tällä palstalla näitä keskusteluja ja mieskin eksyi pari kertaa tänne. Se pari kertaa vaihtui pian siihen, ettei hän muuta tehnyt tässä tietokoneella kun luki av-palstaa. Kertoi minulle kaikenlaista täältä oppimaansa ja kommentoi tekemisiäni. Nyt hän on alkanut moittia minua meidän pojan kasvatuksesta. Milloin teen mitäkin väärin ja milloin annan väärää ruokaa. Puen väärät vaatteet pojan päälle ja poika pitäisi ottaa tarhasta takaisin kotiin. Miehestä on tullut kyyninen ja ilkeä :( En keksi muuta, kuin että hän on muuttunut av-faijaksi. Kiitos kaunis teille, mutta uskallanko pyytää teiltä edes apua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samantapainen tilanne. Odotamme esikoistamme ja olen vasta viikolla 9. Mieheni kai luulee, että hän voi haukkua ja puuttua jokikiseen tekemiseeni nyt kun olen raskaana. Mieheni ei minulle muusta enää puhukkaan, kuin kuinka väärin syön ja juon liian vähän vettä. En kuulema voi tehdä niinkuin asiantuntijat neuvovat. Hän haukkuu mustia silmäpussejani, miksen voin tehdä niille mitään ( heräilen n. 3 kertaa yössä vessaan) enkä saa ottaa päiväunia, koska se on merkki laiskuudestani ja huonosta yleiskunnosta sekä tietenkin liian vähäisestä veden juonnista. Mieheni on jatkuvasti töissä ja tekee kotonakin vain töitä. Luulen, että tämä haukkuminen on hänen tapansa välittää ja olla mukana raskaudessa, muttei hän vain tajua kuinka paljon se loukkaa minua. Olen yrittänyt puhua hänelle siitä, että hän saa minut surulliseksi, eikä raskaus tarkoita sitä, että olen tilivelvollinen kaikesta tekemisestä ja syömisestäni hänelle, muttei hän kuuntele, vaan haukkuu minut itsekkääksi.

Jos joku keksii ratkaisun kuinka av-faijoista tehdään normaaleja, niin vinkkejä otetaan myös täällä mielellään vastaan

Vierailija
2/7 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sellainen raukkamainen ja pätemisentarpeinen tyhjänilkeilijä, jolla on hyvin onneton elämä.

Omaa miestäni tämä palsta ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitä! Anteeksi, mutta pelastitte iltani. Av-faija! :D

Vierailija
4/7 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Sitä paitsi, kaikki täällä ovat av-mammoja,ikään, sukupuoleen, uskontoon, etniseen taustaa tahi muuhun seikkaan katsomatta. Av-tasa-arvoa, nääs.

Vierailija
5/7 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSSAP!!!

Vierailija
6/7 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja Rakas! Tiedän, että pitemmällä isommalla asialla selailet AV:lla. BUSTED!

Vierailija
7/7 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä