Ihmiset lähettää rumia joulukortteja!
Ihan ihmetellä täytyy, että mistä ne noita niin tavattoman rumia joulukortteja oikein löytää. Meillekin tuli kaksi niin rumaa ja ankeaa, ettei ihan esillä kehtaa pitää. Vai tarkoittaako se sitä, että eivät pidä minusta ollenkaan ja siksi lähettävät niin ruman kortin kuin löytävät? Mulle tuli pikkusen paha mieli. Ei tarvitse lähettää ollenkaan jos kerran on niin vastenmieleistä.
Kommentit (24)
missä valokuva on aivan surkea. Siis tausta joku kamala kirjava; vähän tapettia, vähän ovea, ehkä vessan ovi auki parhaimmillaan takana. Rajattu miten sattuu, lapselta puuttuu korva tai osa päätä. Punasia silmiä ei ole vaivauduttu poistamaan jne...
- montako tonttua tmv. että täsmää kortin saajan perhelukuun
- ei koiria kissaihmiselle tai toisinpäin
- ja jos on eläinallergiaa, ei voi olla mitään eläintä ettei vain tule paha mieli
- ei leikkiviä lapsia / tonttuja lapsettomille
- jos ei ole uskonnollinen, ei mitään uskonnolista korttia
- jne...
No et ole kyllä aloittaja yksin mielipiteesi kanssa! Juuri tänään katsoin saamiani joulukortteja, joista 80% on aivan käsittämättömän rumia! Laitan kaikki joulukortit komeron oveen esille ja pääväri näyttäisi tänävuonna olevan RUSKEA! Ruskeaa näkee kun katsoo ulos ikkunasta, onpa tosi kiva nähdä sitä samaa paskaa joulukorteissakin.
Erityisesti harmittaa, kun itse valitsen huolella kortit sukulaisille, eikä haittaa vaikka olisi sitten vähän kalliimmatkin kortit. Pääasia, että on kaunis kuva, vaikka marketista ostankin.
En tiedä, mistä näitä masentavia ruskeasävyisiä kortteja on edes löydetty. Takana lukee just ja just lähettäjän nimi.
Parhaat kortit tulivat tänä jouluna lapsen päiväkotikavereilta - niissä sentään oli söpöt kuvat.
Anteeksi avautumiseni täällä, kellekään muulle kuin omalle miehelle asiasta ei voikaan avautua...
Joukossa oli osa ei niin kauniita, mutta halusin kaikki käyttää ja mennä siltä osin linjassa, että kaikille lähti samantyyliset ja samasta paikasta hommatut kortit. Voi voi, jos se ei sinun silmääsi miellytä, heitä roskiin. Tärkein ajatus on ollut se, että olen muistanut.
kun sain eräältä todella ruman kortin :( Ite en kehtais tollasta edes lähettää. Samoin harmittaa sellaset itse tehdyn "kortit" joissa ei ole kuin hyvää joulua ja joku tarra, mutta voipa sanoa, että tänä vuonna tein itse!
Joukossa oli osa ei niin kauniita, mutta halusin kaikki käyttää ja mennä siltä osin linjassa, että kaikille lähti samantyyliset ja samasta paikasta hommatut kortit. Voi voi, jos se ei sinun silmääsi miellytä, heitä roskiin. Tärkein ajatus on ollut se, että olen muistanut.
Jos et halua muistaa kauniilla kortilla, älä muista ollenkaan. Ilmeisesti itsekin huomasit, että osa korteista oli tosi rumia koska heti kimmastuit aloituksestani.
olet ikävä ja ruma ihminen, olen siksi valinnut sinulle todella ruman kortin. Että oikein paskamaista joulua ja vitun huonoa uutta vuotta, sen olet ansainnut.
Tai sitten et edes sitä.
[/quote]
Jos et halua muistaa kauniilla kortilla, älä muista ollenkaan.
[/quote]
Niitä tiimarin tusinakortteja tulee johon ainoastaan nimi vedetty alle ajattelematta asiaa sen enempää, täysin velvollisuuden tunteesta.
Tai sitten joku älyttömän typerä kuva lapsista hiekkarannalla ja päällä lukee Hyvää joulua !
AUTA ARMIAS !
Tai eräältä ystävältä tuli kuva kun ei joulukuvat onnistuneet niin oli kerätty viidestä lapsesta jotain ihan sattumakuvia, ladattu ne kaikki keskelle korttia ja päälle HYVÄÄ JOULUA !
Tsiisus.
Tai sitten et edes sitä.
Heim ei ole mikään pakko! Voit lopettaa sen kokonaan ja keskittyä vain ystäviisi.
Tai sitten et edes sitä.
Hei ei ole mikään pakko! Voit lopettaa sen kokonaan ja keskittyä vain ystäviisi.
Lähettäjän mielestä kortti on ollut nätti?
Voithan kysyä lähettäjältä, mitä ajatteli.
lukekaapa tämä ketju ja omat vastauksenne uudelleen läpi. Oletteko tosissanne? Missaatteko ehkä pointin?
Joulumieltä ja rauhaisaa uutta vuotta teille.
Sulla vippaa oikeasti pääkopassa ja lujaa, jos alat tulkita jo joulukorttejakin tuolla tavalla.
Oikeasti, ei kukaan lähetä joulukortteja vittuillakseen. Paljon helpompi on jättää lähettämättä, jos jollekulle haluaa sanoa, ettei pidä hänestä.
Sitä paitsi: sinäkö nyt olet joku hyvän maun ylipapitar ja jumala, jonka maku on universaali ja kaikkia koskeva? Että kun SINUN mielestäsi joku kortti on ruma, se on tietysti KAIKKIEN mielestä myös ruma ja siten vittuilua, jos sellaisen jollekulle lähettää...
Sulla vippaa oikeasti pääkopassa ja lujaa, jos alat tulkita jo joulukorttejakin tuolla tavalla.
Oikeasti, ei kukaan lähetä joulukortteja vittuillakseen. Paljon helpompi on jättää lähettämättä, jos jollekulle haluaa sanoa, ettei pidä hänestä.
Sitä paitsi: sinäkö nyt olet joku hyvän maun ylipapitar ja jumala, jonka maku on universaali ja kaikkia koskeva? Että kun SINUN mielestäsi joku kortti on ruma, se on tietysti KAIKKIEN mielestä myös ruma ja siten vittuilua, jos sellaisen jollekulle lähettää...
Eikä mun silmissä ja pääkopassa ole mitään vikaa.
Lapset mulle sanoivatkin ensiksi, että onpa rumia kortteja.
tosiaan pitää sinulle lähettämääsi korttia tosi kauniina, jospa teillä on vaan eri maku? :)
Ja eikö sen pitäis olla pääasia, että SUA yleensäkin muistetaan joulukortilla?? Älä hyvä ihminen valita, maailmassa on pikkuisen isompiakin murheita..
Sulla vippaa oikeasti pääkopassa ja lujaa, jos alat tulkita jo joulukorttejakin tuolla tavalla. Oikeasti, ei kukaan lähetä joulukortteja vittuillakseen. Paljon helpompi on jättää lähettämättä, jos jollekulle haluaa sanoa, ettei pidä hänestä. Sitä paitsi: sinäkö nyt olet joku hyvän maun ylipapitar ja jumala, jonka maku on universaali ja kaikkia koskeva? Että kun SINUN mielestäsi joku kortti on ruma, se on tietysti KAIKKIEN mielestä myös ruma ja siten vittuilua, jos sellaisen jollekulle lähettää...
Eikä mun silmissä ja pääkopassa ole mitään vikaa. Lapset mulle sanoivatkin ensiksi, että onpa rumia kortteja.
lapsesikaan eivät ole hyvän maun arvioijia, joten turhaan siinä kiukuttelet. Jos alat tulkita rumia kortteja vittuiluksi, sinulla ON paha itsetunto-ongelma ja merkkejä vainoharhaisuudesta. Hae apua.
Sulla vippaa oikeasti pääkopassa ja lujaa, jos alat tulkita jo joulukorttejakin tuolla tavalla. Oikeasti, ei kukaan lähetä joulukortteja vittuillakseen. Paljon helpompi on jättää lähettämättä, jos jollekulle haluaa sanoa, ettei pidä hänestä. Sitä paitsi: sinäkö nyt olet joku hyvän maun ylipapitar ja jumala, jonka maku on universaali ja kaikkia koskeva? Että kun SINUN mielestäsi joku kortti on ruma, se on tietysti KAIKKIEN mielestä myös ruma ja siten vittuilua, jos sellaisen jollekulle lähettää...
Eikä mun silmissä ja pääkopassa ole mitään vikaa. Lapset mulle sanoivatkin ensiksi, että onpa rumia kortteja.
lapsesikaan eivät ole hyvän maun arvioijia, joten turhaan siinä kiukuttelet. Jos alat tulkita rumia kortteja vittuiluksi, sinulla ON paha itsetunto-ongelma ja merkkejä vainoharhaisuudesta. Hae apua.
se on sangen vanha sanonta ja pitää ihan paikkaansa. Ihmiset jotka lähettävät toisille rumia joulukortteja ovat ilkeitä ja se on niin selvä viesti siitä, että sinä et ole tärkeä, muistan sua vain velvollisuudesta ja mahdollisimman vähäpätöisellä kortilla.
Ihmiset jotka lähettävät toisille rumia joulukortteja ovat ilkeitä ja se on niin selvä viesti siitä, että sinä et ole tärkeä, muistan sua vain velvollisuudesta ja mahdollisimman vähäpätöisellä kortilla.
voi laittaa ne välit poikki kokonaan! Ettei tule joka joulu loukatuksi. Rohkeasti vaan asia puheeksi.
Joulu on hengellinen juhla, joten minulle saa lähettää vain Joulun Sanomaa viittaavia kortteja. Enkeleitä, seimi-kuvia yms.