Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miksi ette äänestä Väyrystä?

Vierailija
17.01.2012 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siksi että pitäisin hänestä ihmisenä. Äänestän siksi, että hän on lukenut, tohtoriksi väitellyt ja ulkopoliittisesti ehdottomasti kokenein.

Olkoon vain kekkosen viimeinen oppipoika, ei sillä niin paljoa ole valtaa, että asioita voisi kovin sotkea. Nuoremmilla on vielä muuta annettavaa päivän politiikassa, Väyrynen on sopiva joutilas ennen eläkkeelle jäämistä tuohon naftaliinivirkaan.

Vierailija
2/23 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ärsyttävän oloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdokkaista ei voi sotkea maamme asioita, koska presidentin valtaoikeudet eivät siihen rahkeita anna.

Ja Väyrystä mieluummin äänestän toista henkilöä.

Vierailija
4/23 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kepu pettää aina" ruumiillistuu hänessä.

Vierailija
5/23 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävin, avoimin, mukava, hauska, kokenein, älykkäin, parhaat kontaktit ulkomaille, tuo suomelle vientiä.. ei ehkä kaunein mutta kyllä hovi laittaa sitten kuntoon.

Ei maa tee mitään esim Niinistöllä joka on jo näyttänyt miten aikoo tuhota Suomen varat.

Vierailija
6/23 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävin, avoimin, mukava, hauska, kokenein, älykkäin, parhaat kontaktit ulkomaille, tuo suomelle vientiä.. ei ehkä kaunein mutta kyllä hovi laittaa sitten kuntoon.

Ei maa tee mitään esim Niinistöllä joka on jo näyttänyt miten aikoo tuhota Suomen varat.

Miten se Niinistö ne tuhosi? olen ihan ulalla näistä asioista, kun eivät vielä ole aiemmin ikäni vuoksi koskettaneet tarpeeksi, niihin perehtyäkseni.

Vierailija
7/23 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrystä koska olen liian fiksu, mulla on rutkasti psykologista silmää eikä mainostoimiston masinoimat silmänkääntötemput pysty minuun. Mua oikeasti hävettää suomalaisten ja ylipäänsä ihmiskunnan puolesta, että Väyrysen kaltaisesta ihmisestä on saatu taiottua varteenotettava ehdokas suomalaisten presidentiksi.

Vierailija
8/23 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "tuo suomelle vientiä" on yksi uusi huumorihelmi. Tulee heti mieleen koulutettujen ihmisten jonot ulkomaille muuttoon.

Vierailija
9/23 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ihan hyvä!

Vierailija
10/23 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä pelle se on. En voi ottaa tosissaan vaikka nyt on käynyt yllättävän hyvän kampanjan, ei voi vaan unohtaa sitä että se on aina ollu sketsihahmo...

Vierailija
11/23 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuallakin kuin Porvoossa.

Vierailija
12/23 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

politiikka ja yhteiskunnan ilmiöitä Suomessa ja kansainvälisesti.

Vierailija
13/23 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siksi että pitäisin hänestä ihmisenä. Äänestän siksi, että hän on lukenut, tohtoriksi väitellyt ja ulkopoliittisesti ehdottomasti kokenein.

Olkoon vain kekkosen viimeinen oppipoika, ei sillä niin paljoa ole valtaa, että asioita voisi kovin sotkea. Nuoremmilla on vielä muuta annettavaa päivän politiikassa, Väyrynen on sopiva joutilas ennen eläkkeelle jäämistä tuohon naftaliinivirkaan.

Ap ei kysynyt sinulta Kepun vaalipropagandan keskeisiä teesejä. Edelleen ällistyttää, miksi huono kokemus ja osaamattomuus yhdistettynä äärimmäiseen pyrkyryyteen ja kyvyttömyyteen nähdä itsessään mitään vikaa ikinä on teidän silmissänne pätevöitymistä.

Vierailija
14/23 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ärsyttävän oloinen.

Tuossa minulle riittävästi syytä äänestää seuraavalla kierroksella Väyrystä, jos se on siellä. Idiootti hallitus tarvitsee Väyrysen presidentiksi ennen Niinistöä. Väyrynen on ammattilainen ja ainoa, joka olisi oikeasti kova pala kaiken maailman taloustyhmille.

Vierailija
15/23 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen Väyrynen oli kun oli aktiivisena politiikassa.

Kamala takinkääntäjä ja jähnä. Vanhan polven ukkoja.

Vierailija
16/23 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä pelle se on. En voi ottaa tosissaan vaikka nyt on käynyt yllättävän hyvän kampanjan, ei voi vaan unohtaa sitä että se on aina ollu sketsihahmo...

Taidan siis olla seurannu tarpeeks politikkaa ja riittävän vanha että tiedän ja muistan mikä pelle koko äijä on!

Vierailija
17/23 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen 30 vuotta nähnyt mikä pelle se on. En voi ottaa tosissaan vaikka nyt on käynyt yllättävän hyvän kampanjan, ei voi vaan unohtaa sitä että se on aina ollu sketsihahmo...

Nuoriempi väestö ei ole nähnyt minkälainen se on oikeasti, vaikka siitä on kyllä kampanjassakin saatu pieniä maistiaisia. Just tollaset että Väyrynen vastaa jossain Uutisvuodossa täysin tosissaan ja porukat räjähtää nauruun. Tai se että se jossain isossa pressatentissä rupeaa esiintuomaan kirjojaan, varsinainen minäminä-pyrkyryyden ja tilannetajuttomuuden kuningas. Jos Väyrynen pääsisi pressaksi (mitä ei tietenkään tule koskaan tapahtumaan juuri siksi että Väyrysen politikointia oikeasti seuranneet äänestäisivät laumoina Niinistöä), se takuulla käännättäisi Paavo Suuren tuotannon heti englanniksi, että voisi sitten jakaa kirjojaan kaikissa mahdollisimman sopimattomissa paikoissa. Se olis just sen tapaista.

Vierailija
18/23 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin moni uhosi muuttavansa pois Suomesta, jos Väyrysestä tulee presidentti. Niin ei onneksi käy nytkään, mutta Suomen kansa ansaitsee kenet tahansa muun ehdokkaan toiselle kierrokselle Niinistöä vastaan.

Epämieluisimmat ehdokkaat vaaleissa ovat Soini ja Väyrynen, jos puukko kurkulla pakoitettaisiin jompaakumpaa äänestämään valitsisin Soinin.

Lisäksi vaaleissa jonkin verran monilla vaikuttavat ehdokkaan ajamat asiat, sarkasmihymiö tähän. Paavo Väyrysen ja minun mielipiteilläni ei ole mitään yhteistä.

Vierailija
19/23 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1980-luvulta lähtien, joten pelkät vitsien murjaisut eivät enää muuta käsitystäni hänestä.

Vierailija
20/23 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en missään tapauksessa halua häntä presidentiksi!! Siinä on mies, jonka yleisin lauseen aloitussana on MINÄ. Minä, minä, minä, minäminäminä. Mies, joka tekee kaiken aina oikein ja jos joku menee pieleen, syy on aina muualla. Mies, jolla on norsun muisti ja joka kantaa kaunaa iät kaiket. Mies, joka pitää itseään yli-ihmisenä. Mies, joka katsoo, että presidentin paikka kuuluu hänelle, koska hän haluaa Kekkoseksi... ei, ei, ei...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi