Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kysyn lapselta, että kenen kanssa leikit tänään koulussa

Vierailija
17.01.2012 |

niin lapsi vastaa että en leikkinyt kenenkään kanssa, olin ihan yksin. Sitten vähän ajan päästä kun kysyn, että leikitkö Neean kanssa, lapsi vastaa että joo. Kun kysyn yksitellen, että oletko sen ja sen kanssa leikkinyt, niin sitten lapsi sanoo että on leikkinyt. MItähän tässä nyt uskoisi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastata tuohon kysymykseen. Joko hän ei muista tai sitten menee iltapäiväkerhon ja koulun leikit sekaisin. No, äsken kyllä osasi, kun kysyin, että ehkä on kehitystä tapahtunut.

Vierailija
2/3 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan kiinnosta jauhaa päivn tapahtumista. Meni katsos jo.

Mä en jaksa hetkeekään selittää mun työpäivästäni, koska se oli ja meni jo ja huomenna on seuraava, mutta mies taas jauhaa työpäivänsä tapahtumista ties kuinka pitkään. Oon kyllä opetellut jalon taidon nyökytellä ja mumista jotain vastaukseksi, vaikka tosiasiassa luen lehteä enkä kuuntele mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos asia sinua vaivaa niin voithan kysäistä opelta miltä koulussa näyttää, onko lapsella kavereita.

Minun lapset ainakin vastailevat mitä sattuu ja milloin sattuu. Ja usein kertovat silloin ko ei kysytä. Esim. yhden kaverin luo ei halua millään vaikka kaveri soittaa ja pyytää. Eilen sitten paini isänsä kanssa ja sanoi, että ko kaveri lyö. Siksi hän ei halua olla sen kaverin kanssa. Ikinä ei ole sanonut, vaikka on kuinka kysytty, miksei halua mennä kyläileen tai pyytää kaveria meille.