Äänestän Haavistoa, jotta hän pääsisi toiselle kierrokselle, muita?
Kommentit (102)
ainut, joka on pohtinut, että on ehdottomasti paras ehdokas ja varmasti valittaisiin pressaksi, jos olisi hetero.
Siis minua ei homous haittaa, mutta useita ihmisiä kyllä.
Paras ehdokas objektiivisesti arvioituna. Pressanvaali kun ei ole puoluepolitiikkaa.
Ja jos pääsee toiselle kierrokselle, äänestän häntä jotta pääsisi presidentiksi. :)
Nähdään laittaako Salelle kampoihin; ja sitten saa valita kahdesta erittäin hyvästä ehdokkaasta. :)
Jättäisin mieheni, jos hän äänestäisi Haavistoa
Onpa teillä haavoittuvainen suhde.
Jeeee! Hyvä olette lähteneet porukkaan mukaan :)
Tärkeintä minulle on äänestää Väyrystä vastaan. Ellei Väyrysvaaraa olisi, äänestäisin suosista Niinistöä. Haavisto on fiksu tyyppi, mutta kannatan Kokoomusta.
onneksi minun ei tarvitse sortua palstamammamaiseen taktikointiin.
Toivottavasti gallupit ovat väärässä ja Niinistö ei voita!
Toivottavasti gallupit ovat väärässä ja Niinistö ei voita!
Ainakin googlen hakutilastoissa näkyisi kiinnostava ilmiö: Haavistoa googletetaan paljon enemmän kuin Niinistöä. Loppujen ehdokkaiden järjestys on sama kuin uusimmassa gallupissakin.
Myös mieheni äänestää häntä. Perustelut ovat jo pelkästään siinä, että hän on ainoa todellinen diplomatiataitoinen henkilö tuosta porukasta. Sitä ominaisuutta maailmalla edustamiseen tarvitaan.
Sekä Haaviston äänestäjät että muut. Näissä vaaleissa yksikin ääni voi olla ratkaiseva!
EI IKINÄ HOMOA pressaksi.
On se kovaa.
sai perheeltämme juuri 2 ääntä! :)
koska hän on mielestäni paras, ja Salekaan ei olisi kauhistus. Ainoastaan Väyrystä en halua pressaksi mistään hinnasta. Ääni siis Haavistolle!
Ja hyvillä mielin kun näyttää siltä, että päästään vielä uudelleenkin äänestämään.