Äänestän Haavistoa, jotta hän pääsisi toiselle kierrokselle, muita?
Kommentit (102)
Väyryselle ääni, ettei Haavisto pääsisi toiselle kierrokselle.
Mutta minä äänestän Haavistoa, jotta hänestä tulisi presidentti.
en pelkästään toisen kierroksen haastajaksi. Mutta edetään nyt vaihe kerrallaan...
Salesta olisi kyllä varmaan enemmän hyötyä jossain talouspainotteisemmassa roolissa.
Joo, huvittavaa miten Salea presidentiksi äänestävät luulevat olevansa jotenkin muita fiksumpia. Tosiasiassa Salen äänestäminen presidentiksi on tyhmää, koska jos tuo toteutuu, Salesta ei voi tulla pääministeriä, valtiovarainministeriä jne. KUUTEEN VUOTEEN. Ja sen kuuden vuoden jälkeen hän on jo aika iäkäs.
Ovatko Niinistön äänestäjät salaa hänen vastustajiaan, vai mistä oikein on kysymys?
Itse äänestän Haavistoa, mutta olen ihan tyytyväinen jos Niinistöstä tulee presidentti, yllä mainitsemastani syystä.
Että Pave tippuu... Sitä en kestä. Toisella sitten tod.näk kuitenkin Niinistöä, vaikka ei se Haavistikaan huono ole. Täytyy sitten vielä seurata tenttejä tiukasti... Mutta jos Väyrynen jatkaa, niin sitten ei tarvii kauan miettiä.
Ennen olen äänestänyt aina vähiten huonoa; nyt oikeasti hyvää. :)
Minulta, mieheltäni ja vanhemmiltani. Viimeksi äänestimme Niinistöä. Nyt on kuitenkin parempi ehdokas tarjolla!
Täällä myös miehen kanssa äänestetty Haavistoa :)
Mua ei vois vähempää kiinnostaa ehdokkaiden sukupuolinen suuntautuminen (tosin ajatus Soinista tai Väykästä harrastamassa mitään seksiä saa oksun nousemaan suuhun ;)), mutta harmittaa, että se on niin monelle niin iso ongelma.
Haavisto saa ehdottomasti mun äänen - toivottavasti molemmilla kierroksilla!
Sinänsä harmi, että Haavisto on homo, en ole ainut, joka on pohtinut, että on ehdottomasti paras ehdokas ja varmasti valittaisiin pressaksi, jos olisi hetero. Siis minua ei homous haittaa, mutta useita ihmisiä kyllä.
Varmasti Vihreitä kiukuttaa kun Haavisto pääseekin ylllättäen pitkälle.
Mie aattelin, että homo presidenttinä ei mene ihan vielä läpi. Ihmiskunnan pitää vielä vähän aikaa kypsyä avoimemmaksi. En usko, että aika on vielä oikea. Kaverini blogissa oli hauska sutkautus tosta "Mitä? Onko Haavisto homo?" http://uutisvirranaallonpohjassa.blogspot.com/2012/01/kenesta-meille-pr…
Ensin en meinannut Haavistoa äänestää,mutta palstapersun lobbaus tuotti tuloksen.
nainen presidentiksi ja kaikki kiihkossa äänestivät vain siksi kyseistä ehdokasta. Tällä kertaa sopivin ehdokas valitaan sukupuolisen suuntautumisen takia koska halutaan näyttää ettei olla homokammoisia vaan ajan hermolla. Tälläkään kertaa pätevyydellä ei mitään väliä kun äänestyskopissa numero lappuun laitetaan.
Väyryselle ääni, ettei Haavisto pääsisi toiselle kierrokselle.