Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on maailman parasta suklaata juuri Sinun mielestäsi?

Vierailija
12.11.2005 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä yllämainituista olisi se PARAS. Sitä hyvää suklaata on niin paljon, ONNEKSI!

Vierailija
2/7 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Fazerin geisha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Susu

Vierailija
4/7 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kunnon gourmet-suklaapraliineja ei kyllä voita mikään. Parhaiten eron huomaa jälkimaussa: halvemmassa suklaassa on joku jännä kitkerä jälkimaku, joka saa aikaan halun syödä lisää suklaata. Hyvää suklaata riittää yksikin pala, makunautinto pyörii suussa pitkään! Oma erityissuosikkini on esim. Neuhausin Méphisto

Vierailija
5/7 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvani on nyt 2,5 kk ja mua on alkanut mietityttämään kakan vähyys (no ehkä en kuitenkaan öitäni valvo asian takia...vielä...:)). Vauva kakkaa kyllä päivittäin ainakin kerran, mut sitä tulee jotenkin tosi vähän. Rintamaidolla on, siksipä mietityttääkin. Ei myöskään puklaile, mikä kai on ihan hyvä juttu, vai onko? Kun mun käsityksen mukaan normaali vauva pulauttaa ylimääräiset maidot, tuleekohan tämä meidän ikinä kylläiseksi. Voikohan olla niin et käyttää sen maidon niin tarkkaan hyväksi ja siksi siitä ei " jätteitä" jää? Pissaa kyllä ihan kiitettävästi. Eipä kyllä huoli pulloakaan vaikka nälkäinen olisi eli paree on rintamaidon riittää...

Vierailija
6/7 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vauvani on nyt 2,5 kk ja mua on alkanut mietityttämään kakan vähyys (no ehkä en kuitenkaan öitäni valvo asian takia...vielä...:)). Vauva kakkaa kyllä päivittäin ainakin kerran, mut sitä tulee jotenkin tosi vähän. Rintamaidolla on, siksipä mietityttääkin. Ei myöskään puklaile, mikä kai on ihan hyvä juttu, vai onko? Kun mun käsityksen mukaan normaali vauva pulauttaa ylimääräiset maidot, tuleekohan tämä meidän ikinä kylläiseksi. Voikohan olla niin et käyttää sen maidon niin tarkkaan hyväksi ja siksi siitä ei " jätteitä" jää? Pissaa kyllä ihan kiitettävästi. Eipä kyllä huoli pulloakaan vaikka nälkäinen olisi eli paree on rintamaidon riittää...

Vierailija
7/7 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

after eihgt suklaakonvehtirasia (ei nämä norm.levymalliset)