Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauva aloitti kiinteät ja lopetti kakkaamisen. mikä apuun?

Vierailija
12.11.2005 |

sai siis ensimmäiset lusikalliset perunasosetta tiistaina ja siitä lähtien joka päivä pikkuisen perunaa sekä vähän hedelmäsosetta. silloin tiistaina tulikin iso kakka mutta sen koommin ei ole näkynyt eikä kuulunut mitään. mua alkaa ahdistaan hulluna. vauva vaikuttaa melko tuskaantuneelta itsekin.

oisko nyt mitään kikkakolmosta tai hyväksi havaittua konstia millä auttaisin vauvan vatsan jälleen toimimaan kunnolla? ..tiedän kyllä että jotkut vauvat kakkaavat kerran viikossa ja että sellainen on normaalia mutta kun tämä nimenomainen lapsi on yleensä kakannut joka päivä.

jelppikää jookos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä peruna pois vähäksi aikaa, se aiheuttaa vatsavaivoja useille vauvoille, en ymmärrä miksi sitä Suomessa suositellaankaan ensimmäisenä kiinteänä.

Tuo luumusose/luumujen keitinvesi saattaisi auttaa.

Vierailija
2/3 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitäisikö se peruna jättää antamatta kokonaan ja antaa pelkkää luumua? jos se perunan tärkkelys on se mikä sen vatsan vetaa kovaksi?

olen myös yrittänyt lisätä oman rintamaitoni määrää ja antaa sitä mahdollisimman paljon.

argh! ihan kuin olis itsellä kauhea ummetus! odotan jo ihan tuskaisena sitä kakkaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joo, ilmeisesti sitten jätämme sen perunan pois kun kerran minulle itsellenikin tuli se mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän