Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla kamala äiti, mut v*tuttaa kun

Vierailija
12.11.2005 |

7-vuotias ulvoen itkee piiitkään jokaista pientä kolhua. Ei löydy sympatiaa multa enää, ärsyttää vaan se " turha" kitinä.

Hermot meni myös kaupassa, kun lapsi lupes vinkumaan 50 e pleikkapeliä ruokaostosreissulla, jankutti kun joku pikku pentu. Lisäksi kun tuttuja tulee vastaan, esim. rinnakkaisluokkalaisia, naapureita tms. niin se ei uskalla tervehtiä, vaan hiljaa tuijottelee seiniä.

Tänään olen yrittänyt ihan vaan olla kotosalla lapsen kanssa ilman mitään ihmeempää ohjelmaa, mut ei mun hermot näköjään kestä edes yhtä päivää näin. V*tuttaa siivotakin koko ajan, kun lapsi sotkee minkä kerkee. Toisaalta v*tuttaa nalkuttaa koko ajan sitä siivoomaan jälkiäänkään. Onneks huomenna mennään kyläilemään koko päiväks ja maanantaina pääsee taas töihin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua v***ttaa kun tää 2 vee ei osaa yhtää leikkiä. Koko ajan on kintuissa ja hänen kanssa pitäisi touhuta. Olis edes kiva 1 h olla ihan rauhassa vaikka täällä netissä kun koko päivän muutenki saanut " viihdyttää" toista. Nytkin se vetää tätä koneen johtoa tossa ja yrittää ärsyttää mua eli kiinnittää itseensä huomiota.

Vierailija
2/5 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää sun lapsi..

Kehutko häntä koskaan vai onko vaan aina tiellä ja löydät vain vikoja hänestä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meillä tyttö ihan pian 7 vee ja käyttäytyy samalla tavalla kuin 3-vuotias pikkuveljensä. Tai jopa vielä pahemmin. Itkee ja vinkuu joka asiasta, ei ymmärrä puhetta lainkaan, jäkättää vastaan joka asiassa, ei hulehdi itse mistään... jnejnejne. Toki, hän on VASTA 6-vuotias (siis melkein 7) mutta silti... Ottaa päähän, kun ei järkeä tule iän mukana yhtään lisää. Niin, ja tyttö sanoo, että hän ei halua mennä kouluun, kun siellä on pakko opetella asioita ja on pidettävä itse huolta tavaroistaan........ Hohhoijjaa ;)

Vierailija
4/5 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan missään tapauksessa toru tai nälvi häntä siitä, että on ujo. Se on luonteenpiirre. Itse olin tosi ujo pienenä ja oma-minä sai tulla esiin vasta murrosiässä koska vanhempani aina nälvivät minua siitä ja kehuivat siskoani joka oli villi kun mikäkin.

Vierailija
5/5 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kuitenkin odottaa, että järki ja vastuuntunto karttuu iän mukana, mutta välillä saa pettyä. Meillä vanhempi siis 5.

Ja kaikille mollaajille: on nimenomaan tervettä tiedostaa tunteensa ja voimavaransa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi