Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Äänestäkää kaikki Soinia!
16.01.2012 |
Varsinkin uskovaiset, Soinilla on just oikeat asenteet. Ja ne sopii myös kaikille tosisuomalaisille ja pienen ihmisen ystäville.
Kommentit (3)
En halua, että hän poistuu eduskunnasta ja siksi äänestän Niinistöä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aluksi olin vähän epävarma ja punnitsin pitkään Arhinmäen ja Soinin väliltä mutta päädyin sitten jälkimmäiseen.
Alue: Aihe vapaa
hienoa, että meillä on hänen kaltaisensa pressa ehdokas!