Pitäiskö vaan olla vastaamatta tuon Haavisto-pakkomielteisen viesteihin?
Sairashan se selvästi on, parempi jättää sen jorinat omaan arvoonsa.
Kommentit (33)
Ei tosiaan pitäis, mutta aina joskus lipsahtaa. ;)
Sori, olen heikkona porvoolaisiin.
Mulla on kyllä samaa vikaa :D Mutta tota on jo kuultu tarpeeksi :D
aluksi, mutta ei siitä ole mitään hyötyä. Toistelee vaan sitä evankeliumia palstapersun mukaan.
menin äsken vastaamaan sen ketjuun.
Lupaan, että tää oli viimeinen kerta!
menin äsken vastaamaan sen ketjuun.
Lupaan, että tää oli viimeinen kerta!
Se joka on tyhmä kuin aidanseiväs ja jauhaa esim. koulutuksesta ja sitten se vähän fiksumpi, mutta yhtä kipeä. Jälkimmäinen laittelee niitä www.mol.fi-linkkejä kaikille palstalaisille jotka mainitsevat sanat persu.
Nyt on muuten Palstapersun lisäksi pri muutakin liikkeellä.
että persuissa on enää jäljellä avohoitopotilaat. Muut ovat älynneet vaihtaa puoluetta.
Tiesitkö sen? Joten lopeta ihan rauhassa.
Ei kukaan pakota sua vastaamaan yhtään mihinkään. Tiesitkö sen? Joten lopeta ihan rauhassa.
Ota tuosta tikkari lohdutukseksi.
ja loistava valinta pressaksi. Nyt kaikki häntä äänestämään kun siihen on vielä mahdollisuus!
Haavisto on upea mies
ja loistava valinta pressaksi. Nyt kaikki häntä äänestämään kun siihen on vielä mahdollisuus!
Kerrankin tarjolla aito ja humaani ehdokas, eikä mikään poliittinen broileri, joka politikoisi politikoinnin vuoksi.
Haavisto on sillanrakentaja, jolla on myös ehdokkaista parhaat kansainväliset kontaktit. Noista mustamaalausyrityksistäkin näkee, että Haavistosta ei löydy vikaa kuin totuutta muuntaen. :)
että persuissa on enää jäljellä avohoitopotilaat. Muut ovat älynneet vaihtaa puoluetta.
Mulla on kyllä samaa vikaa :D Mutta tota on jo kuultu tarpeeksi :D