Mies tarjosi kebabin, pyytää nyt rahoja takaisin kun suhde päättyi?
Eli tapailu ja jonkinmoinen seurustelu kesti n. 4 kuukautta. Mies tarjosi sinä aikana yhden kebabin, n.13e. Hän lähettelee nyt viestejä joissa huomauttaa tarjonneensa tuon aterian. Siis odottaako hän tosiaan saavansa rahat takaisin minulta. Mitä vastaisitte?
Kommentit (29)
Palauta se kebab eli lähetä kasa paskaa.
Mies kuulostaa sairaalta. Onko varma, ettei tule ovellesi vainoamaan "menettämäänsä 13e sijoitusta"?
Laske montako kertaa harrastitte seksiä, sitten lähetät laskun 500€/ varvi.
Huvittavinta tässä on se, että hän itse kävi pariinkin kertaan minun luonani syömässä kun minä tarjosin hänelle illallista. Luuleeko hän ettei nuo maksaneet minulle mitään?? Ap
Mulla on ollut pari tommosta tapausta mitkä keksii eron jälkeen vaatia ihan outoja juttuja.
Jos on joku saakelin kebu tai kahvipaketti jäänyt harmittamaan niin oon vaan laittanut rahan. Ei ainakaan voi jäädä vainoamaan sen takia.
Vähällä pääsee vielä.
Pyydä lasku, jossa on mukana alkuperäinen kuitti. Eihän kuluja voi maksaa ilman kuittia tapahtuneesta.
Idiootti, käytöstavaton, juntti ja sairaalloisen pihi, katkera mies. Sinun ei tarvitse noin tyhmiin viesteihin reagoida mitenkään.
Jos hän on vieläpä luonasi aterioinut kahteen kertaan, niin olette varmasti vähintään sujut.
Annat vain olla ja ajan kulua niin jospa se hänenkin hissi hiljalleen nousisi ylös asti.
Tyyppihän on paranoidi-skitso.
Älä vastaa mitään. Estä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut pari tommosta tapausta mitkä keksii eron jälkeen vaatia ihan outoja juttuja.
Jos on joku saakelin kebu tai kahvipaketti jäänyt harmittamaan niin oon vaan laittanut rahan. Ei ainakaan voi jäädä vainoamaan sen takia.
Vähällä pääsee vielä.
Jep siis miksi ihmiset ei vaan mene eteenpäin. Joidenkin tollojen pitää aina jäädä jankkaamaan eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta tässä on se, että hän itse kävi pariinkin kertaan minun luonani syömässä kun minä tarjosin hänelle illallista. Luuleeko hän ettei nuo maksaneet minulle mitään?? Ap
Lasku noista ukolle.
Onkohan munkin ex. En olisi mielestään tarvinnut yhtään mitään.
Tarjoaa, mutta pyytää rahat takaisin?
Ei, silloin kyse ei ole tarjoamisesta.
Hänellä on ikävä, ja keksii siksi asiaa. Älä noteeraa tai kiitä vain, jos on pakko vastata.
Vierailija kirjoitti:
No laita lasku näistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasku noista ukolle.
Ei, ei kannata laittaa laskuakaan. Siiten joutuisi vain sumplimaan jotain laskuja vielä. Ei se ole sen arvoista. Ei kannata vastata enää yhtään mitään tuolle tyypille.
Sano miehelle, että käy keräämässä sun jättämät kaljatölkit metsästä. Sillä kuittaat velan. Kyllä niistä panteista saa ainakin kympin kasaan.
Vierailija kirjoitti:
Idiootti, käytöstavaton, juntti ja sairaalloisen pihi, katkera mies. Sinun ei tarvitse noin tyhmiin viesteihin reagoida mitenkään.
Jos hän on vieläpä luonasi aterioinut kahteen kertaan, niin olette varmasti vähintään sujut.
Annat vain olla ja ajan kulua niin jospa se hänenkin hissi hiljalleen nousisi ylös asti.
Vastalasku jos haluat jatkaa pelleilyä. Myös aikalaskutusta jonka tuhlasit häneen.
Toivottavasti tää on keksitty juttu.