Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olemme lähdössä ekaa kertaa Thaimaaseen, hyviä vinkkejä lentomatkalle 2v8kk kanssa?

Vierailija
16.01.2012 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä kuitenkin lähden Thaimaahan.

Vierailija
22/33 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneessa on viltit.

. kääri se lapsi lämpimään pesään, vaikka talvitakkiisi,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneessa on viltit.

tulin juuri viime kuussa sieltä. mulla oli lämmin takki ja huppu menomatkalla. sain nukuttua vaikka nämä herrantertut kitisi ja oli kylmä. sekö muuten huopa, se luiru..... yksikin äiti siihen kääriytyi ja vauva sylissä paleli ja kitisi....

no entä kotimatkalla, kun osa tuli koneeseen rehvakkaasti topeissa ja tropiikkiin tottuneena? heh, noin viiden tunnin jälkeen oli aika flunssaista porukkaa siellä, ja oli muuten pirun kylmä, mutta ei mulla! isoon muovikassiin sen kentällä vain heitin ja matkan ajan oli hotellin kaapissa. ei mitään haittaa ollut siellä. minulla oli asiat hyvin!

Vierailija
24/33 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 reissua takana eikä todellakaan ole raahattu talvikamppeita tropiikkiin. Mut kukin tyylillään, saahan ne matkalaukut täyttää noinkin :)

koneessa on viltit.

tulin juuri viime kuussa sieltä. mulla oli lämmin takki ja huppu menomatkalla. sain nukuttua vaikka nämä herrantertut kitisi ja oli kylmä. sekö muuten huopa, se luiru..... yksikin äiti siihen kääriytyi ja vauva sylissä paleli ja kitisi.... no entä kotimatkalla, kun osa tuli koneeseen rehvakkaasti topeissa ja tropiikkiin tottuneena? heh, noin viiden tunnin jälkeen oli aika flunssaista porukkaa siellä, ja oli muuten pirun kylmä, mutta ei mulla! isoon muovikassiin sen kentällä vain heitin ja matkan ajan oli hotellin kaapissa. ei mitään haittaa ollut siellä. minulla oli asiat hyvin!

Vierailija
25/33 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneessa on viltit.

tulin juuri viime kuussa sieltä. mulla oli lämmin takki ja huppu menomatkalla. sain nukuttua vaikka nämä herrantertut kitisi ja oli kylmä. sekö muuten huopa, se luiru..... yksikin äiti siihen kääriytyi ja vauva sylissä paleli ja kitisi....

no entä kotimatkalla, kun osa tuli koneeseen rehvakkaasti topeissa ja tropiikkiin tottuneena? heh, noin viiden tunnin jälkeen oli aika flunssaista porukkaa siellä, ja oli muuten pirun kylmä, mutta ei mulla! isoon muovikassiin sen kentällä vain heitin ja matkan ajan oli hotellin kaapissa. ei mitään haittaa ollut siellä. minulla oli asiat hyvin!

Olen ollut Thaimaassa 4 kertaa ja muutenkin lentänyt pitkiä lentoja, eikä koneessa ole ikinä ollut tarvetta toppatakille.... Ei lapsillakaan. Kyllä sillä viltillä pärjää oikein mainiosti. Tai sitten voi ottaa pienelle mukaan oman peiton.

En mä ymmärrä mikä siinä kitinässä nyt niitä kanssamatkustajia niin häiritsee? Ei mua ole ikinä häirinnyt. Jokainen lapsen vanhempi tietää, että jos lapsi sille päälle sattuu, niin kitinää ei noin vain saada loppumaan. Kyllä siinä pitäisi löytyä ymmärrystä, kukaan tuskin turhaan tai tahallaan lastaan huudattaa. Kaikki lapset ei yölennosta huolimatta nuku, ainakaan kovin hyvin, ja väsyneenä sitä kitinää riittää takuulla. Vanhemmilla on varmaankin kädet täynnä ja pinna tiukalla ilman kanssamatkustajien urputusta tai tuimia katseitakin...

Vierailija
26/33 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 reissua takana eikä todellakaan ole raahattu talvikamppeita tropiikkiin. Mut kukin tyylillään, saahan ne matkalaukut täyttää noinkin :)

paitsi että taskussa on iso muovikassi johon Suomen takit ja kengät laitetaan siinä koneesta lähtiessä. siinä se kassi menee aina kämpille mukana. ei niitä laukkuihin sullota! se vaan on niin lopen tavallista, että ihmisiä siellä lennolla palelee ja lapset huutaa.

Vierailija
27/33 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lento liian pitkä. Oikeastaan Thaimaan lennot pitäisi kieltää alle 2v. lapsilta. Suurin osa lapsista itkee ja kiukuttelee. Meillä lapset 8, 10 ja 12. He jaksavat jo hyvin tuon lennon. Pelaavat, katsovat elokuvia ja nukkuvat jos pystyvät. Koskaan lennoilla en ole itse saanut nukuttua, kun aina joku pikkunen rääkyy. Sorry, mutta näin tää vaan valitettavasti on. Seuraavalla kerralla korvatulpat mukaan :)

Vierailija
28/33 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskaa toki omia vaatteitasi edes takaisin, jos siitä tulee hyvä mieli, ei minulla ole euroakaan kiinni sinun vaatteissasi.

8 reissua takana eikä todellakaan ole raahattu talvikamppeita tropiikkiin. Mut kukin tyylillään, saahan ne matkalaukut täyttää noinkin :) paitsi että taskussa on iso muovikassi johon Suomen takit ja kengät laitetaan siinä koneesta lähtiessä. siinä se kassi menee aina kämpille mukana. ei niitä laukkuihin sullota! se vaan on niin lopen tavallista, että ihmisiä siellä lennolla palelee ja lapset huutaa.

Vierailija
29/33 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

, eikä koneessa ole ikinä ollut tarvetta toppatakille.... Ei lapsillakaan. Kyllä sillä viltillä pärjää oikein mainiosti.

Vierailija
30/33 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskaa toki omia vaatteitasi edes takaisin, jos siitä tulee hyvä mieli, ei minulla ole euroakaan kiinni sinun vaatteissasi

tähän aikaa vuodesta se on talvitakki, jonka riisun tietysti koneesta lähtiessäni, eikä minulla ole siinä euroakaan kiinni!!!! oliko tässä nyt jotain vaikeaa, jotta et ymmärtänyt :)

meinaatko että kuljet sinne takki matkalaukussa....

Vierailija
31/33 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma on pullollaan ihania kohteita, miks aina mennä kliseisesti thaimaahan?

Vierailija
32/33 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneessa on viltit.

tulin juuri viime kuussa sieltä. mulla oli lämmin takki ja huppu menomatkalla. sain nukuttua vaikka nämä herrantertut kitisi ja oli kylmä. sekö muuten huopa, se luiru..... yksikin äiti siihen kääriytyi ja vauva sylissä paleli ja kitisi.... no entä kotimatkalla, kun osa tuli koneeseen rehvakkaasti topeissa ja tropiikkiin tottuneena? heh, noin viiden tunnin jälkeen oli aika flunssaista porukkaa siellä, ja oli muuten pirun kylmä, mutta ei mulla! isoon muovikassiin sen kentällä vain heitin ja matkan ajan oli hotellin kaapissa. ei mitään haittaa ollut siellä. minulla oli asiat hyvin!

että eikö palellut yhtään kun tulit takaisin Suomeen. Vai teleporttasitko itsesi suoraan lentoasemalta kotiisi?

Vierailija
33/33 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi jaksaa aina jonkin aikaa leikkiä keskittyneesti uuden lelun kanssa .. kunnes kyllästyy.

Seuraavan uutuuden annat käsiinsä vasta kun on jo kyllästynyt edelliseen.

Yksi hyvä, mitä itse olen muutaman kerran käyttänyt on vähän kuivahtanut rasia rusinoita. Siinä on mukavasti puuhastelua kun lapsi irroittelee rusinoita siitä tiiviistä köntistä ..ja aikaa kuluu kivasti siinäkin hommassa :)

Sadut, kirjat ja lorut viihdyttävät myös useimpia lapsia.