Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään kokemusta Mamalicious-äitiysvaatteista?

Vierailija
08.01.2012 |

Minkälaista mitoitusta mahtavat olla, etenkin mekot?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko/tunika oli aika väljä hihoista ja yläkropasta muutenkin. Tai jotenkin se ei vaan sopinut mun runsaaseen tiimalasikroppaani ollenkaan, vaikka toki vatsan kohdalta sopiva olikin. Mulle parempi mitoitus on HenkkaMaukan äitiysvaatteilla. Mamalicious-teepparit oli ihan ok, mutta sellaisia nyt saa miltä tahansa muultakin äitiysvaatemerkiltä, vaikka sitten sieltä HenkkaMaukalta.

Merkin housut mulla kinnas vähän takamuksesta ja reisistä mutta muuten ne oli hienot ja kivat, mulla oli sellaiset etupaneelittomat siis.

Vierailija
2/12 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olivat hirvean suuria, ainakin ylaosat siis. Laatu oli minusta myos aika huonoa, sellaisia aika nopeasti nukkaantuvia ja venyvia teepaitoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidoista mulla oli S, niinku vero modasta ostetuissa muissaki. Ja housuista M, ku yleensä on 38 sopiva vero modasta. Housut musta aivan loistavat, koska jopa semmosessa, missä mahapaneli, niin vyötäröllä vielä erillinen kumpparikiristys. Pysyi paremmin jalassa ku esim. henkkamaukan housut. Varsinki ku en tykänny aina pitää ylhäällä sitä panelia.

Mekkoja ei ole ollut.

Vierailija
4/12 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin venähtävät heti. Ja omasta mielestäni koko on aika suuri, ainakin takeissa.

Vierailija
5/12 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Mamalicious vaatteita edellisenä raskausaikana, mutta en tykännyt. Kuten aikaisemmatkin kirjoitti niin yläosat on suuria, vaikka minä olen leveäharteinen ja isorintainen... Housut on parempia mitoitukseltaan. Mutta sekä housut että paidat on huonolaatuisia, housuista hajoaa heti vetoketjut, saumat ratkeaa, puseroiden kankaat nyppääntyy... Mun kokemukset oli huonoja. Ostin noin 10kpl heidän vaatteitaan ja kaikki huonoja. HM vaatteet on puolet halvempia ja paljon parempi laatuisia. Nyt kun olen raskaana niin aion ostaa pelkästään HM äitiysvaatteita.

Vierailija
6/12 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin M vaatteet on liian tyylikkäitä.Upeita laadukkaita vaatteita

t.vanhempi mamma =)

Vierailija
7/12 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten kellään kokemusta Espritin äitiysvaatteista? Katselin niitä netistä ja näyttää ihan hyviltä, mutta miten mitoitus ja laatu? Vetääkö vertoja HM:lle? Ainakin Espritin normaalivaatteet on ihan jees, mitoitus on musta aika pieni...

Vierailija
8/12 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain trenssitakista, puuvillakangasta ja ohut vuori. Koko piti hyvin paikkansa. Todella kiva takki ja voi pitää raskauden jälkeenkin vyön kanssa.

Vierailija
9/12 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset kuminauhavyötäröiset ilman mitään isoa resoria. Nappi irtosi heti ekalla kerralla, kun kiristin housuja. Olivat todella isot ja väljät, kun tilasin, eli ei kannata tilata liian isoa vaan napakasti omaa kokoa (tai ehkä jopa sitä tiukempaa kokoa). En pitänyt siitä vyötäröstä, tuntui, että housuja sai koko ajan olla nostamassa ja olenkin näiden maharesorien suuri kannattaja.

Mamaliciousin housut olivat hyvät ja napakat. Talvella lämmitti kivasti mahaa se iso maharesori, pidin todella paljon ja käytin lähes puhki.

Vierailija
10/12 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin M vaatteet on liian tyylikkäitä.Upeita laadukkaita vaatteita t.vanhempi mamma =)

laadukkaita ja tyylikkaita aitiysvaatteita on esim. Formes:illa. Nuo ei ole kummatkaan laadukasta nahneetkaan.

T: myos vanhempi mamma

Vierailija
11/12 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono laatu.Minusta taas paidoissa hieman pieni mitoitus,piti ottaa kokoa isompi.Kankaat huonolaatuista ja halpaa viskoosia,tuntuvat epämiellyttävälle ihoa vasten ja hiostavat.Vaatteiden ja etenkin äitiysvaatteiden tulisi olla mukavat päällä,miksi ihmeessä paidoissa ei käytetä puuvillaa vaan tuota ällöttävän tuntuista halpaa viskoosia?!En ostaisi toiste.

Vierailija
12/12 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ainoa kokemus on uimapuvuista ja yllätyin, miten suuri koko S oli. Mittataulukon mukaan se oli oikea koko, mutta varsinkin rintojen kohdalta aivan valtava joka suuntaan. Mulla rinnat on turvonneet tosi paljon raskaudessa, eikä ne mitkään pienet olleet ennen raskauttakaan. Mulla oli testauksessa tavalliset L-koon uikkarit ja nuo S-koon mammauikkarit oli aikalailla samaa kokoluokkaa. En käytä jatkossa kun mittataulukkoon ei voi luottaa näköjään lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän