YÖPIERESKELIJÄT!
Kuka tunnustaa olevansa?
Varsin kiusallista, kun sitä ei itse voi tietää - voi vaan päätellä pienistä vihjeistä. Kuten siitä, että herää usein yöllä ilman syytä, luultavasti herää oman paukkunsa ääneen. Tai kun satunnainen vierustoveri tokaisee aamulla valitettaessa toisen kuorsauksesta, että "ite pierskelit".
Jännitän tämän takia muiden kanssa nukkumista, en mielelläni nuku edes samassa huoneessa kaverin kanssa.
Kommentit (5)
Hain vähän huumorilinjaa tähän, kun aihe on mitä on.
Ap
jos menet vaikka leikkaukseen jossa sut nukutetaan, pieraset siellä kun sinua leikataan. Ai kuinka noloa! Olis varmaan jo paras kirjoittaa valmiiksi pahoittelukortti leikkaavalle lääkärille ja hoitajille, niin ei tikahtuisi nauruun kun pieru pääsee.
jos menet vaikka leikkaukseen jossa sut nukutetaan, pieraset siellä kun sinua leikataan. Ai kuinka noloa! Olis varmaan jo paras kirjoittaa valmiiksi pahoittelukortti leikkaavalle lääkärille ja hoitajille, niin ei tikahtuisi nauruun kun pieru pääsee.
Ehkä kestän sen nöyryytyksen. Eri asia on kuitenkin nukkua vaikka mahdollisen miesystäväkandidaatin kanssa ja pitää peiton alla sellasta konserttia, että toinenkin herää siihen.
Ap
esim tärkkelyssiirapin muodossa. vaikkapa muutama irtokarkki siis. olen ollut vuosia ilman viljaa ja sen tietää heti, jos sitä saa. mulle se vaan ei käy.
Pieren kuulemma öisin kuin lehmä. Mutta eipä tuo haittaa kun en noin pieniin herää :D