Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä demari ja vasuri on ylpeä????

Vierailija
16.01.2012 |

mikä siinä on niin ihanaa? oletteko todellisia Venäjä-faneja?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Venäjä-fani en kyllä inhoakaan =). Olen ylpeä lapsistani, miehestäni, läheisistäni... Mitä ajat takaa?

Vierailija
2/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Venäjä-fani en kyllä inhoakaan =). Olen ylpeä lapsistani, miehestäni, läheisistäni... Mitä ajat takaa?

tai tiedätkö / tunnetko niiden historian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla hieman yksinkertainen.

Vierailija
4/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki ovat erilaisuudestaan huolimatta samanarvoisia ja kaikilla on samanarvoiset mahdollisuudet.

AP, mikä oikeistolaisuudessa on hienoa? Köyhien sortaminen? ;) Kai tunnet äärioikeistolaisuuden historian?

Vierailija
5/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä taidat olla demari itse

Vierailija
6/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tiedätkö / tunnetko niiden historian?

mutta elän nykyhetkessä.

Vierailija
7/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta osaatko sinä vastataa kysymykseeni? sinä taidat olla demari itse

mutta sunkin olis hyvä oppia, että vasemmistolaisuus ei ole samaa kuin neuvostokommunismi, eikä Venäjä ole sama asia kuin Neuvostoliitto.

Vierailija
8/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki ovat erilaisuudestaan huolimatta samanarvoisia ja kaikilla on samanarvoiset mahdollisuudet.

AP, mikä oikeistolaisuudessa on hienoa? Köyhien sortaminen? ;) Kai tunnet äärioikeistolaisuuden historian?

- kun rikkaiden veroista rahoitetaan koko yhteiskunnan hyvinvointia ja sitä köyhienkin elämää vielä erikseen? mikään ääriaate ei ole mielestäni hyvä asia.

Vierailija
9/9 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kun rikkaiden veroista rahoitetaan koko yhteiskunnan hyvinvointia ja sitä köyhienkin elämää vielä erikseen? mikään ääriaate ei ole mielestäni hyvä asia.