Kuukausitulonne ja paljonko laitatte säästöön kuukaudessa?
Paljonko teidän "pahan päivän" vararahasto on?
Kommentit (110)
Nettopalkka 8500e/kk ja säästöön/sijoituksiin menee joka kuukausi 5000e. Omaisuutta on reilu miljoona tällä hetkellä.
N28
Nettotulot 10000e kuussa
Säästöön ei jää oikeen mitään , mutta laskuihin menee
1200e kk. Ei jää säästöön yhtään. Joudun lainaamaan vaimolta joka kuukausi rahaa noin 1500e että pääsen töihin ja saan syötyä plus muut menot.
Eli joudun lainaamaan että pääsen töihin harrastamaan.
Netto 2200€. 200 joka kuukausi sijoitukseen. Säästötili on jo olemassa erikseen, sinne ei kannata laittaa enempää
Saanko esitellä, olen henkilö, jonka kuukausittaiset tulot ovat niin mittavat, että jopa aurinko kalpenee kateudesta. Kuvittelehan vain, kuinka elämäni on täytetty yltäkylläisyydellä ja loistolla, kun joka kuukausi tililleni virraten kohoaa summa, joka saisi pankinjohtajatkin kumartamaan nöyrästi.
Käytännössä minun ei tarvitse koskaan murehtia rahasta. Voin ostaa kaiken, mitä ikinä haluan, ilman pienintäkään huolta lompakkoni keventymisestä. Aamiainen koostuu tietysti kullalla kuorrutetuista croissanteista ja shampanjasta, joka valuu kristallimaljoihin kuin jumalten ambrosia.
Kuukausituloni ovat sellaiset, että voisin jopa uida kultarahojen meressä, mikäli siihen haluaisin ryhtyä. Kaupungilla kulkiessani ympärilleni kerääntyy ihailijoita, jotka vain haaveilevat pääsevänsä osallisiksi tästä taloudellisesta yltäkylläisyydestä.
Eikä tämä kaikki raha katoa mihinkään. Minulla on kultainen sijoitusportfolioni, joka kasvaa päivä päivältä entistä massiivisemmaksi. Osakkeet ja kiinteistöt tuottavat minulle enemmän rahaa kuin mitä voin edes kuluttaa. Käteiskassani on täytetty dollarin seteleillä, joita riittää tuulettamaan tukkani aina hattuni alta.
Joten rakas ystäväni, voit vain kuvitella millaista on elää tässä taloudellisessa yltäkylläisyydessä. Raha ei enää ole huolenaihe, vaan pikemminkin arkipäiväinen ilo, joka siivittää minut ylemmille sfääreille taloudellisen menestyksen kultaisilla siivillä.
Sinkku, yksinhuoltaja. Netto 2300. Ei muita tuloja koska lapsi jo 18.säästän 300 kk
Säästöjä ja sijoituksissa noin 70 000.
Netto 2300, säästöön 700 eur/kk.
Säästöjä 65 000 eur. Ikää 45+ ja ei omistusasuntoa, eli yritän saada edes jotain kasaan vielä.
Nettotulot n.1800€
Säästöön menee mitä on mahdollista. Vähintään 50€, hyvinä aikoina 150€.
Säästöjä on 6000€ toisella tilillä ja rahastossa 3500€.
muutama tonni, kun on tilillä ylimääräistä, niin ei "ahdista"